Citat:
Ursprungligen postat av
Tarrou
Om du gör en liten ask around kommer du märka att en hel del 20 nåntingtjejer inte har några problem med en attraktiv, framgångsrik och vältränad 50 åring.
Vidhåller att det bara är i undantagsfall. De flesta 20-åriga kvinnor vill ha 20-30 åringar. Det är helt sunt och självklart. Finns inte många som tänder på 50-åringar oavsett hur vältränad du är, din kropp är ändå äldre .Du måste ha pengar isf. I det fall det finns gott om pengar så räcker det gott med bara pengar. Men som sagt dom är inte attraherade på det viset. Även om en kvinna är vältränad som 50-åring så kommer den absoluta majoriteten av män vilja ha en yngre kvinna. De flesta kvinnor jag stött på i 20- årsåldern tycker att alla över 35 är gubbslem om de stöter på dom. Tyvärr inser män inte att de åldras, alla andra ser det men inte dom själva.
Så var det på min tid. Är ganska långt ifrån 50 och springer för den delen inte på krogen heller, men borde inte ha ändrat på sig

Däremot finns det alltid gott om 50-åriga män som tror att de är attraktiva för yngre kvinnor. Jag har aldrig sett att de lyckas. Sista gångerna jag var ute var för 10-talet år sedan och det var inte många äldre ute.