Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-15, 15:35
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Pablo sade i Expressen att det var första gången..

Såg du vad lång hans näsa var när han tittade åt vänster och slog undan blicken🤣
Citera
2020-05-15, 15:35
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Om du gör en liten ask around kommer du märka att en hel del 20 nåntingtjejer inte har några problem med en attraktiv, framgångsrik och vältränad 50 åring.
Vidhåller att det bara är i undantagsfall. De flesta 20-åriga kvinnor vill ha 20-30 åringar. Det är helt sunt och självklart. Finns inte många som tänder på 50-åringar oavsett hur vältränad du är, din kropp är ändå äldre .Du måste ha pengar isf. I det fall det finns gott om pengar så räcker det gott med bara pengar. Men som sagt dom är inte attraherade på det viset. Även om en kvinna är vältränad som 50-åring så kommer den absoluta majoriteten av män vilja ha en yngre kvinna. De flesta kvinnor jag stött på i 20- årsåldern tycker att alla över 35 är gubbslem om de stöter på dom. Tyvärr inser män inte att de åldras, alla andra ser det men inte dom själva.
Så var det på min tid. Är ganska långt ifrån 50 och springer för den delen inte på krogen heller, men borde inte ha ändrat på sig Däremot finns det alltid gott om 50-åriga män som tror att de är attraktiva för yngre kvinnor. Jag har aldrig sett att de lyckas. Sista gångerna jag var ute var för 10-talet år sedan och det var inte många äldre ute.
Senast redigerad av indianhej 2020-05-15 kl. 15:41.
Citera
2020-05-15, 15:36
Medlem
okok1s avatar
Om man hade läst på lite så sker ju razzia typ alltid när utländska kvinnor är inblandade. Så det kanske var första gången trots allt? Förmodligen en sunkig lägenhet. Väldigt konstigt val.

Sedan fattar jag inte varför man inte åker dit där det är lagligt så slipper man få problem med staten.
Citera
2020-05-15, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Så Sjöberg har inte gett sig på andra människor? Det är ju det enda han sysslat med i hela sitt liv..

Vad har han gjort då? Jag har inte hört att han gjort någonting elakt förutom att han dissat Stefan Holm offentligt.
Citera
2020-05-15, 15:37
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TLOS
Intressant hur proaktiv han är i sitt bemötande av detta. Han sticker inte iväg på "sjukskrivning" eller gömmer sig som vissa andra. Undrar hur det påverkar honom i längden gällande mediebild, jobb, osv.

Tragiskt och hemskt oavsett vad. Tycker synd om familjen!

Håller med.

Han är tuff som är rak och ärlig i detta.

Det kommer gynna honom.

Folk avskyr inte syndare eftersom alla kan relatera. En som är modig att stå för sina handlingar vinner alltid respekt. Den förlåter människor.
Senast redigerad av Fillesnor 2020-05-15 kl. 15:40.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
När kommer bokningarna öppnas upp för föreläsningar på skolor runt om i landet?
Jag tippar på att nästa vår så kuskar han runt och berättar om sin mörka barndom, och hur självskadebeteendet resulterade i något han inte kunde kontrollera.

Men först Malou.
Japp. Det känns som han väljer ta the patrick sjöberg-route.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Blev nyligen sambo:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Op9dnA/paolo-robertos-nya-steg-med-karleken

"Det är bra att ha lite kvinna hemma, det är bra på många sätt, säger han i programmet."

Tydligen räckte hon inte till till allt...

Han gör bra o prisvärda fryspizzor, trist om dessa försvinner - hoppas de (han äger inte varumärket själv, Dani Evanoff (känd från draknästet) är storägare i bolaget - Paolo sitter inte ens i styrelsen.

https://www.fri-kopenskap.se/article/view/655581/dani_evanoff_vi_ska_bli_ett_miljardforetag

Och blir förhoppningsvis snart singel igen. Om hans sambo är normal i huvudet förstås.
Citera
Medlem
Har alltid tyckt Paolo Roberto varit underhållande att titta på och även tyckt det vart lärorikt. Hans politiska åsikter som flera här inne yttrar sig om är jag inte insatt i och kan därför inte uttala mig om det.

Oavsett vad så har jag alltid tyckt om denna gubbe och hållet honom högt, vilket blir svårt nu. Jag lider med kvinnan framförallt, även om jag tycker det är synd hur Paolo kan hamna så snett i livet och bara upprätthålla en fasad. Jag är övertygad att han vet vad som är rätt och fel i grund och botten. Just därför kan jag inte förstå hur han kan göra på detta vis. Om det rör sig kring organiserad brottslighet eller om det är självmant från kvinnans håll, det är ointressant för min del. Jag tycker uppriktigt sagt det är hemskt och jag lider med kvinnan. Att dra nytta av prostituerade är sinnessjukt.

Till er här inne som skriver att kvinnan får skylla sig själv, ta er 5 minuter och rannsaka er själva..
Citera
2020-05-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Om han ändå går ut med det, kunde han bara lagt korten på bordet och berättat att han otaligt många gånger köpt sex, att han är en sexmissbruakre och han är ledsen för de kvinnor han utnyttjat. Nu framstår han ju bara som en total mes.

Han framstår som en påkommen lögnare som försöker förminska det hela med att det skedde bara en enda gång.

Har svårt att tro att man i hans ålder helt plötsligt går ut o köper sex en enda gång.
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
första gången han åkte dit möjligen.
Klart som fasen att råttan säger att det var första gången. Han försöker dessutom skylla på att han själv blivit utsatt för övergrepp som ung i artikeln i Aftonbladet. Råtta.
Citera
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:

Låter trovärdigt
Förövrigt är moralpaniken om prostitution lite löjlig, det var ett zigenarluder från bulgarien eller liknande.
Hade hon inte sålt fittan hade hon sålt heroin och ändå behandlats som skit (som sig bör med ziggisar) så vad fan spelar det för roll liksom...
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Om han greps i natt hur kunde han posta inlägg på instagram i morse? Hur många års fängelse får han, vad tror ni?

skämtar du ? Det är ju knappt fängelse på våldtäk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in