Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-15, 15:32
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Otrolig hetsjakt på Paolo. Alla kan göra misstag.
Misstaget är lagen och folks skitnödiga moral!
Citera
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
”Det var första gången”
”Jag blev utsatt för övergrepp som liten”
”Kan bara fylla hålet med smärta”
”Det här är det smutsigaste man kan göra, därför en del av självskadebeteendet”

Alltså.... Vilken jävla idioti 😂

Håller med dig, patetiskt. Han skulle hållt käften från första början och tvärnekat till allt, istället flaggar han på alla sociala medier och är med på nyheterna en halvtimma efter han torskat.... Snacka om idiot!
Citera
Medlem
Gråter ut...
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera
2020-05-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLOS
Intressant hur proaktiv han är i sitt bemötande av detta. Han sticker inte iväg på "sjukskrivning" eller gömmer sig som vissa andra. Undrar hur det påverkar honom i längden gällande mediebild, jobb, osv.

Tragiskt och hemskt oavsett vad. Tycker synd om familjen!
Tror ni verkligen han väljer strategi, eller följer han bara sin instinkt/sjukdom? Ska fram, ska synas, ska ta kommandot...
Citera
2020-05-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Haha nej verkligen inte. Jag har en partner som vill ha mer sex än vad jag vill. Tycker dock fortfarande att det är en konstig lagstiftning med många icke argument som läggs upp. Oftast som du gör, försöker anklaga den som tycker att sexköp borde vara lagligt för att antingen vara torsk, hora eller hallick eller något annat svagt argument.
Var har jag sagt något om huruvida sexköp borde vara lagligt eller inte? Jag är emot trafficking, precis som alla andra friska människor.
Citera
2020-05-15, 15:34
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Blir männen i porren också utsatta för övergrepp? Dom får ju också betalt fast mindre, dom kanske t om är de största offren?
Jag går till jobbet frivilligt, jag kanske borde avsäga mig min lön?

Ja männen också. Skillnaden är att när vi går till jobbet får vi oftast lön för det. Vi får även sjukanmäla oss vid behov och har en dräglig arbetsmiljö. Man kan också byta jobb. Trafficking tillhör alltså inte den kategorin. De är alltså inte ett jobb om du inte förstått det.
Citera
2020-05-15, 15:34
Medlem
När får vi höra Elin tala ut i TV4..?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/mRnPG4/darfor-holl-paolo-nya-karleken-hemlig
Citera
2020-05-15, 15:35
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt90
Hahahahahahahhahaa

OnT: skulle ha hållit den i byxorna på sin flexibla tjej istället, åtminstone tills Corona karantänen I övriga världen upphör så han kan sticka till något land där det är lagligt OCH där han inte är en kändis. Facepalm.

Eller så kan man avstå från att köpa sex överhuvudtaget? Eller det kanske är helt otänkbart i din värld....? Måste ju få knulla liksom 🤷🏻‍♀️
Citera
Medlem
Poogles avatar
När kommer bokningarna öppnas upp för föreläsningar på skolor runt om i landet?
Jag tippar på att nästa vår så kuskar han runt och berättar om sin mörka barndom, och hur självskadebeteendet resulterade i något han inte kunde kontrollera.

Men först Malou.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Var har jag sagt något om huruvida sexköp borde vara lagligt eller inte? Jag är emot trafficking, precis som alla andra friska människor.

Du skrev att jag var en torsk eller att paolo var ond för att han köpte sex. Bra om du tar tillbaka det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Shamrock
Hur fan vet alla att det är ett trafficking-offer? Kanske är en entreprenör som sparar till ett liv som ekonomiskt oberoende? Ang 1500 kr så är det väl standard priset för snabbis-30 minuter oavsett damens klass.

Moralpoliserna spekulerar. Han torskade (i ordets rätta bemärkelse), helt osannolik otur då det var hans "första" besök och nu blir det väl dagsböter. Så ser lagen ut, livet går vidare och efter avtjänat straff anses man sonat sitt brott.

Razzian genomfördes av människohandelsgruppen vid polisens nationella operativa avdelning, Noa, och Norrmalmspolisen, som spanade på Östermalm i centrala Stockholm.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Det är ju på grund av att det är olagligt som folk blir utnyttjade på det här sättet.

Detta kanske blir en wake-up call för många svenskar att lagstiftningen missgynnar utsatta kvinnor.

Nej det blir snarare en påminnelse om vilken primitiv varelser vissa män är. För fan alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in