2020-05-15, 14:18
Medlem
Var nog både den ena och den andra substansen inblandad inatt. Kombination av alkohol och kokain gissningsvis. Så klart ingen ursäkt för det han gjort. Han visste att han tog en otroligt hög risk, inte minst eftersom att han är en kändis dessutom. Detta lär inte vara första gången han går till en hora, inte sista heller. Blir spännande att höra vad han säger i direktsände tv ikväll.
Citera
2020-05-15, 14:19
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one4two

Va ska man säga: .. https://stoppapressarna.se/svenskt/paolo-roberto-gripen-sexkop-inatt

Herregud... Och så ska han be om förlåtelse? Äg det istället!

Seriöst, vem fan bryr sig om någon köper sex så länge det är frivilligt från båda parterna?
Citera
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Folk på Aftonbladets kommentarsfält beter sig som att han har mördat någon, och inte bara haft lite kul med en glädjeflicka

Varför tycker gemene svensk att prostitution är något av det absolut vidrigaste som finns? Ute på kontinenten finns det en betydligt mer avslappnad attityd kring det hela.

Kanske för att han betalar för ett sexuellt övergrepp. Våldtäkt. Du kan inte köpa samtycke. Alltså har han våldtagit en utsatt människa. Jävligt vidrigt
Citera
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80
Han instastory när han är på Östermalm måste vara strax innan han ska upp och köpa sig sex. Enligt Expressen blev han gripen strax efter 19.00 igår kväll och det stämmer med tiden på storyn. Han ser glad, uppåt och låter liiite berusad.

Just att han gör det så tidigt på kvällen och inte är dyngrak gör det hela lite konstigare. Om han dyngrak kom på idén runt 2-tiden på natten så skulle det kunna tillskrivas en extremt korkad fyllegrej. Nu känna det på snudd lite vardagligt, som ett litet ärende innan han fortsatte kvällen med middag ute med polarna. Nä, det här har han gjort förr, helt obekymrad och glad strax innan, och nu ska han gråta ut.
Den blir svår att prata bort
Citera
2020-05-15, 14:20
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Det är första nu som Paolos stora kreativa period i livet kan ta fart. Han kanske har dolda skrivtalanger, vem vet. Jag ser framför mig en ny Charles Bukowski.

Jag tror också det, det är nånting utstuderat och djup mening i det här.
Jag tror Paolo vaskat allt han byggt upp för att kunna resa sig och återvinna allt igen och på så sätt bli odödlig eller nått, inte fan gör man så här annars....
Citera
Medlem
Begriper inte hur alla kan döma Paolo. Han har (om det är han) gjort bort sig så innihelvete men är det inte så att vara människa? Snubblar, faller och reser sig. Jag hoppas att han kommer tillbaka och att han får en chans att göra gott igen.(Om det är han)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffRobban
Möjligt att han hade flygvanor med sexköp utomlands som han inte längre kunde tillfredställa pga corona och därför blev frestelsen för stor för att inte göra ett snedsteg på hemmaplan.

Jag tror faktiskt att det kan ligga något i det.

Paolo har väl en gård eller något i Italien och där kryllar det ju av prostituerade så att han spenderar mycket tid där utan frugan måste ju göra det enkelt att dölja sina små äventyr där nere.
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad har<han köpt sex av då ?

Rumänsk tiggare
Citera
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Han har en 25-årig het flickvän. Hans sexköp är enbart märkligt

Visst, det är märkligt men han är inte den förste. Hugh Grant var ihop med en av världens mest åtråvärda kvinnor när han åkte fast.

Sen är det förvisso också sjukt att han kommer att bli hatad och utfryst för detta men inte hade blivit det om han hade misshandlat nån som till och med fått men för livet. Den offentliga moralen är kucku.
Citera
2020-05-15, 14:21
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Räcker väl att han nu offentligt erkänner vad han gjort och stå för det.

Finns ju inget att säga i tv om detta, alla fattar ju att hans ursäkter är falska som kommer dras i tv rutan.

Kanske han har bråttom med detta innan fler horor och knarklangare träder fram och berättar mer om hans leverne?
Att han skriver ”jag står för min smuts” tyder på att han inte ska försöka sig på några mesiga bortförklaringar.

Fast frågan är hur tuff intervjuaren kommer att vara mot sin kollega på TV4, kommer journalisten bara medlidsamt nicka med när Paolo berättar hur dåligt han betett sig och hur dåligt han mår?
Några förslag på frågor:
Vad tycker du om den svenska sexköpslagen?
Har du köpt sex tidigare?
Att du bara betalade 1500kr, tyder inte det på att det handlar om trafficking?

För min del kan han gärna svara ärligt och inte på det sätt han hoppas uppfattas bäst. Om han tycker att sexköp inte borde vara ett brott om det är frivilligt från båda parter, så kan han gärna säga det.
Citera
2020-05-15, 14:22
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahatma97
Begriper inte hur alla kan döma Paolo. Han har (om det är han) gjort bort sig så innihelvete men är det inte så att vara människa? Snubblar, faller och reser sig. Jag hoppas att han kommer tillbaka och att han får en chans att göra gott igen.(Om det är han)
Om det är han? Han ska prata ut i TV4 om det...
Han har köpt sex av en kvinna som tvingats till det. Han har inte gått till en svensk eskort som frivilligt valt att sälja sex. Det är riktig illa.
Citera
2020-05-15, 14:22
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Hon kanske inte är så knullsugen. Kuken måste ha sitt.

🤣🤣🤣🤣 Fan vad man saknar Frank Andersson, klassiskt citat. Borde stå på hans gravsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in