Citat:
Ursprungligen postat av
lfh
Nu var det enklare att läsa.
Du fick ju bärhjälp och den gick inte upp, lägg ut en annons för den så får du ju exakt det du vill? Eller vill du verkligen verkligen att dom ska erbjuda dig borttagning av rör/osv och nytt försök?
borttagning av rör ja, nytt försök får jag eftersom jag redan fått en ny leverans, mitt problem är som sagt att informationen inte fanns från början, variabeln här är
om jag betalat för bärhjälp hade jag gått igenom samma saker men inte känt mig lurad, jag känner mig lurad på informationen jag inte fick inget annat, om jag hade samma problem just nu men betalade för bärhjälp så hade jag inte känt mig lurad, då hade jag tagit hand om problemen själv som att försöka anlita bärhjälp så hade det inte varit deras fel, hade som sagt varit irriterad att dem inte visste att den skulle gå upp för vissa lägenheter men hade inte känt mig totallurad eller gjort den här tråden hade inte skrivit en tråd
hej jag köpte en matta som inte gick att få in i min lägenhet, kilandsmattor vägrar ta tillbaka den jag känner mig helt lura hade då istället skyllt allt på lägenheten och att jag valde att flytta till den.