Citat:
I'm jag inte behövt be budet om att hjälpa hade paniken inte börjat dem hade säkert också haft 3 personer chanserna att den gått upp skulle vara betydligt högre jag vet inte hur många gånger jag ska försöka förklara orkar inte längre och mår värre än förut nu har tröttnat med att bråka längre efter alla påhopp jag fått stå ut med här så visst ingen tycker dem gjort fel ok jag trycker ner det tillsammans med allt annat smärtsamt och tar förlusten på 10 000 orkar inte längre, ville veta vem som hade rätt nu vet jag.
Okej, förstår att du får mycket påhopp men jag hoppas att du inte tycker att jag varit allt för elak.
Vi, eller iaf jag vill ju inte att du bara ska svälja saken utan jag försöker få dig att förstå att vad som har gjort är 100% rätt och rimligt ifrån deras sida. Sättet jag försökt få fram det emot är att pressa ut dig på vad du isåfall skulle tycka vara rätt om inte såhär, så att du själv ser ut absolut absurd din logik är ifall man följer den till vad den betyder.
Det känns uppenbart för mig att du egentligen håller med om att dom agerat rimligt och logiskt; varje gång jag knuffat fram dig till vad dina påstående leder till så har du helt enkelt ändrat sak att klaga på. Från saknad av bärhjälp till saknad av borttagning av rör till saknad av en andra bärhjälp till saknad av en mer bemannad bärhjälp, osv. Det har helt enkelt blivit fel och du har inte riktigt plats i din skalle att hantera ett till fel just nu, så istället för att felet som det är så försöker du övertyga dig själv och alla andra om att det är någon annans fel och att dom måste hantera det åt dig.