2020-05-15, 13:48
Medlem
tepss avatar
Jag ber till samtliga högre makter i universum om att det blonda skriket från Halmstad blir hemskickad ikväll. Hon får gärna må riktigt dåligt över det med. Tack.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grymma men sanna ord min vän!

Tack så mycket!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Kan det inte också vara så att när produktionen tex gått in och pratat med dom om corona har de haft dessa tröjor?
Jag vet att Lennie var den första som nämnde det. Och har för mig de sa de såg det igenom 1cuz vita kläder någon gång.
2020-05-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vad gör dom just nu och varför är mergim helt nere?

Mergim har prestationsångest för att de ska komma på en kreativ och rolig tävling som de övriga tre sen ska göra. Han tror inte så gott om sig själv, men det styr snart Lennie upp så det blir bra till slut.
2020-05-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tror ni det kommer vara en röstning mellan de 3 kvarvarande i finalen eller åker en till och sedan röstning mellan 2?

Ser helst att Jass åker för Samis chans. Men tror Mergim ryker.
Nej mergim måste ut.se nu bare hur han han beter sig eftersom han inte kan göra något roligt. hoppas att inte de andra hjälper honom. jasmin försökt. men han har gett upp. stackars mig. han är för konstig
2020-05-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teps
Jag ber till samtliga högre makter i universum om att det blonda skriket från Halmstad blir hemskickad ikväll. Hon får gärna må riktigt dåligt över det med. Tack.
Hur kan du tycka samra om jasmine end mergim. Ser du ikte hur han beter sig precis nu ut med honom
2020-05-15, 13:52
Medlem
mscatzys avatar
Vad går den här tävlingen ut på?
2020-05-15, 13:53
Medlem
[quote=mscatzy|71584608]Vad går den här tävlingen ut på?[/QUOTE
Jasmine gör tävling for dom andre 3 . Og så vidare
2020-05-15, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag har en bror som är gay och stolt över det. Det jag tycker är dubbelmoral med Mergim och Lennie är att de skapar själva ett stigmata för de själva agerar ju som att det är en skam då de kallar det de har för syskonrelation men ändå blir det så tydligt hur de är med varandra. De förnekar sig själva och de människor som är i liknande situation och alla våra älskade HBTQ personer. Vet inte men det blir liksom lite omvänd diskriminering fast det är de själva som ställer till det. Detta är ju otroligt accpeterat för det flesta och samhället i stort står ju med famnen öppen.

Vi är fria att känna hur man vill då vi äger rättigheterna till våra egna kroppar och då även sexualitet. Visst För Mergim kan det ju vara knepigt men jag tror inte en sekund på att det finns några tveksamheter för hans nära och kära vart han befinner sig i sin läggning! Om Mergim och Lennie hade gjort lite annorlunda så hade de kunnat bli goda föredömen för de HBTQ personer som ännu inte vågat ta steget då frimodighet och styrkan att stå upp för vem man är sprider sig som ringar på vattnet.

Är absolut inget fan av Mergim men är faktiskt lite orolig hur hans familj kommer att reagera mot honom..De kan ju inte ha missat hur han har betett sig mot Lennie..Hoppas att de är öppensinnade och hjälper honom när han kommer ut i verkliga livet..
2020-05-15, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Hur kan du tycka samra om jasmine end mergim. Ser du ikte hur han beter sig precis nu ut med honom

Håller med dig. Men han fick mig i alla fall att bli sugen på kladdkaka så nu ska här bakas igen. Ha ha
2020-05-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Vad går den här tävlingen ut på?

Att visa upp kreativitet
2020-05-15, 13:56
Medlem
mscatzys avatar
[quote=aggerthy|71584617]
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy