2020-05-15, 13:31
Medlem
Gott folk! Två omröstningar idag alltså!! Så in och rösta både på stanna kvar och mest kreativa tävlingen!! Viktigt för Sami att känna att han har tittarna med sig, varit en stor dos självtvivel den senaste tiden. Om priset är tittarhälsningar så är denna tävlingen obeskrivligt viktig!

Gissar att omröstningen drar igång runt klockan 14 eller 15 och bara är någon timme lång.
2020-05-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har ju hatat Jasmine så länge men tycker att hon lugnat ner sig lite så vet inte vad jag känner om vem som ska ut. Egentligen spelar det ingen roll nu när det är så kort tid, det enda viktiga är att Sami vinner.

Jag tror att Jasmine kommer att åka och rent taktiskt är det bra att både Mergim och Lennie är kvar, annars kommer Mergims röster hamna på Lennie på måndag.

Rent taktiskt kan man inte tänka i detta läge. Rösta på Favoriten annars riskerar man förstöra för den personen istället.

Man kan inte lita på odds och siffror för vad som helst kan hända.

Vill man att Sami ska vara kvar till Finalen är det bara Rösta Sami som gäller.

Om Mergim åker ut så tror jag inte alla hans fans är så fanatiska att de fortsätter rösta Lennie bara för att..

Jag är Sami fans och jag kommer definitivt sluta rösta om han åker i kväll och jag tror många tänker så om sin favorit. Bara de som spelar och satsar pengar tänker nog annorlunda..
2020-05-15, 13:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror inte att bögar beter sig som dessa två idioter generellt. I så fall hade jag äcklats av bögar vilket jag inte gör. Tycker dom skämmer ut alla bögar och hade varit förbannad om jag var det själv. Fy fan vilka kärringar dom två är och dessutom har dom förstört hela programmet.

Ja jag har en bror som är gay och stolt över det. Det jag tycker är dubbelmoral med Mergim och Lennie är att de skapar själva ett stigmata för de själva agerar ju som att det är en skam då de kallar det de har för syskonrelation men ändå blir det så tydligt hur de är med varandra. De förnekar sig själva och de människor som är i liknande situation och alla våra älskade HBTQ personer. Vet inte men det blir liksom lite omvänd diskriminering fast det är de själva som ställer till det. Detta är ju otroligt accpeterat för det flesta och samhället i stort står ju med famnen öppen.

Vi är fria att känna hur man vill då vi äger rättigheterna till våra egna kroppar och då även sexualitet. Visst För Mergim kan det ju vara knepigt men jag tror inte en sekund på att det finns några tveksamheter för hans nära och kära vart han befinner sig i sin läggning! Om Mergim och Lennie hade gjort lite annorlunda så hade de kunnat bli goda föredömen för de HBTQ personer som ännu inte vågat ta steget då frimodighet och styrkan att stå upp för vem man är sprider sig som ringar på vattnet.
2020-05-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har ju hatat Jasmine så länge men tycker att hon lugnat ner sig lite så vet inte vad jag känner om vem som ska ut. Egentligen spelar det ingen roll nu när det är så kort tid, det enda viktiga är att Sami vinner.

Jag tror att Jasmine kommer att åka och rent taktiskt är det bra att både Mergim och Lennie är kvar, annars kommer Mergims röster hamna på Lennie på måndag.
På vilket vis har hon lugnat ner sig lite? Hon skrek så inåt helvete igår i min TV-apparat och jag kände bara att jag aldrig mer vill se skiten. Hur produktionen står ut att lyssna på detta gapande är en gåta eller också är dom lomhörda. Hon och dom 2 bögarna ska se på när dom korar kung Sami. Det enda som jag vill åtnjuta av detta fruktansvärda skitprogram.
2020-05-15, 13:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Eller också är dom oerhört stolta över sin gaphals och redo till att hjälpsamt bära hem miljonen.

Albanmaffiabossen kommer att kräva att få millen i använda 20 kr sedlar, onumrerade, så de sedan kan fingera ett väpnat rån på väg till Hässleholm och sedan få ut en mille till på försäkringen som går till Lennie på det sättet kan böcklingparet köpa en lägenhet
2020-05-15, 13:39
Medlem
__Alez__s avatar
Tror ni det kommer vara en röstning mellan de 3 kvarvarande i finalen eller åker en till och sedan röstning mellan 2?

Ser helst att Jass åker för Samis chans. Men tror Mergim ryker.
2020-05-15, 13:41
Medlem
Vad gör dom just nu och varför är mergim helt nere?
2020-05-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men precis! Det handlar ju inte om att man skulle ha något emot bögar. Det som stör en är ju att han helt uppenbarligen är förälskad, men inte erkänner det. Flera gånger har man hört honom tveka.

"Men jag och Lennie har ju inga kärlekskänslor... Eller?" med lite hopp i rösten. Det är så tydligt!

Han är för omogen att förstå sig själv och sina känslor. Han styrs mkt av det omedvetna och dit har han inte tillgång. Tror ni att ett dibarn förstår sina känslor och kan sätta ord på dom? Han är som ett dibarn emotionellt. Alla vi andra ser vad han känner men han kan inte tolka sina känslor själv.

Han har sagt att "det var inte han" som han var i början av programmet. Vem var det då, om inte han, kan man fråga. Han har så dålig självkännedom att han tror sig vara ngn annan när han beter sig på ett sätt som han inte gillar. Han tar inget ansvar för sitt handlande när han skyller på ngn annan och tror sig ha varit ngn annan.
2020-05-15, 13:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Oj oj oj Detta var nog det absolut bästa jag läst här! Tack för att Du sammanfattar det så bra.

Tack så mycket.
2020-05-15, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Han är för omogen att förstå sig själv och sina känslor. Han styrs mkt av det omedvetna och dit har han inte tillgång. Tror ni att ett dibarn förstår sina känslor och kan sätta ord på dom? Han är som ett dibarn emotionellt. Alla vi andra ser vad han känner men han kan inte tolka sina känslor själv.

Han har sagt att "det var inte han" som han var i början av programmet. Vem var det då, om inte han, kan man fråga. Han har så dålig självkännedom att han tror sig vara ngn annan när han beter sig på ett sätt som han inte gillar. Han tar inget ansvar för sitt handlande när han skyller på ngn annan och tror sig ha varit ngn annan.
I övrigt så brukar barn i 4-årsåldern vara medvetna om sin läggning enligt forskare men det verkar inte gälla gaphalsen. Den efterblivna kärringhalvan kanske kommer på att hen är bög vid 50-årsåldern. Jag vill se skräp-Mergin föras ut gråtande och höra det sista skriet från äcklet när det nalkas. Sen kan den andra slemproppen ta hand om avskrädet på utsidan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-15 kl. 13:50.
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr

Han här sur som vanligt för han har inget innanför pannbenet, och kan inte komma på någon bra tävling.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr

he know his is fucked han går ut ur huset strax efter kl 18.00 ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in