2020-05-15, 11:50
Medlem
Ähhh
I min bok är det bara tecken på att även Paulo är mänsklig

I min bok är han förlåten

Jag tror han klarar de här
Citera
2020-05-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Länk tack

https://www.instagram.com/p/CAMjhe0J8dg/
Citera
2020-05-15, 11:51
Medlem
Anderson.Coopers avatar
Citat:
Utan tvekan är det han vi tror att det är. Frågan är varför? PR borde väl ha många nyskilda mammor efter sig? Det här lämnar en bitter smak i munnen efter allt hans kampanjande mot feminism, tyckte han var någorlunda vettig fram till nu.

Det hjälper väl inte om man vill ha "oplockad" frukt som oskulder...? 🤔
Citera
Avslutad
Man får god lust gå och beställa en quattro stagione mer känd som Paolo special på hans Åhléns pizzeria nästa gång om det verkligen är han.
- Vi har ingen.
-Jodå..4 ingredienser..en från Moldavien, en från Albanien, en från Slovakien en från Rumänien.skicka pizzan till rum 224 utan större kartonger blink blink
Citera
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifaransriktning
Funderar lite. Om det vore nåt kriminellt, varför då bjuda polisen på ett halvt erkännande på varje socialt medium han har? Verkar helt sanslöst. Men något _omoraliskt_ där hans image - som ju är viktig eftersom den bygger på sundhet, hälsa, träning osv - kan vinna på att han moraliskt lägger sig platt och skriker ut att han känner skam... möjligen det. Då faller det tillbaka på nåt i otrohetsgenren. Men utlöst, tror jag fortfarande, av den ekonomiska stress som uppenbarligen påverkar honom nu. Hotell-, besöks- och restaurangnäring.

Om det var prostitution så kanske han blev tagen av snuten på plats? I så fall pudlar han, damage control innan det kommer ut till pressarna.
Citera
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YesBaows
Det är inte märkligt. Det är sjukt.

Nä. Det är väl ganska vanligt.
Han är inte den första stjärnan som torskat.
Citera
Medlem
Citat:
Utan tvekan är det han vi tror att det är. Frågan är varför? PR borde väl ha många nyskilda mammor efter sig? Det här lämnar en bitter smak i munnen efter allt hans kampanjande mot feminism, tyckte han var någorlunda vettig fram till nu.

Han har väl gammal skit som han borde ta tag i. Ungre sambo som han borde va nöjd med men är man sexmissbrukare så går det åt skogen förr eller senare...
Nåväl han har ju inte gjort nått så förfärligt, betala böterna, skäms, gå i terapi och gå vidare.
Citera
2020-05-15, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Nä. Det är väl ganska vanligt.
Han är inte den första stjärnan som torskat.

Vanligt ja. Sjukt ja, med tanke på alla dessa stjärnors förutsättningar.
Citera
Medlem
Teratologens avatar
Oops...

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XgV02o/tv-kandis-gripen-i-sexrazzia-i-natt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
För att han skriver att det är något som gör att han kommer tappa anseende hos sina barn och förlora TV-kontrakt. När hans partner sen skriver att hon aldrig känt sig så tom så är det väldigt troligt att det hänt något som påverkat henne hårt.

Man förlorar inte TV-kontrakt eller anseende från sina barn om man vänstrar. Köper man sex däremot så är man rökt, definitivt.
Det är oerhört tabubelagt och det är väl egentligen bara barnporrbrott som är värre enligt den allmänna moralen.

Jag trodde mer på misshandel men du hade rätt. Tyvärr kommer man inte tappa något sådant pga sexköp heller
Citera
2020-05-15, 11:53
Medlem
DoggingDoriss avatar
Jag hade gissat på någon av TV-kockarna i TV4 men att det är P.R. gör mig extra glad. Om några månader sitter han och gråter ut i soffan hos Malou och sedan skriver han bok om det och cirkus Roberto fortsätter.
Citera
2020-05-15, 11:53
Avslutad
Det här ger ju sånna otroliga ringar på vattnet effekt..vilka affärer vill köpa hans pastaprodukter hädanefter för att inte tala om kunder..INGA.

Paolo känns ändå som nån som kan gå ut direkt i media och erkänna.
Senast redigerad av lone star 2020-05-15 kl. 11:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in