2020-05-15, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YesBaows
En riktig Tiger, om du förstår vad jag menar. Han hann förhoppningsvis med att sparka sönder ett par telefonkiosker också

Sensmoral, om man sparkar sönder en telefonkiosk så kommer ingen ambulans till lillbrorsan. STOPPA SABBET!
Citera
2020-05-15, 11:19
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reli26
Har ni sett simonhaggstroms inlägg på Instagram?

Mycket intressant! Där har du nåt tror jag.

Det är alltså en bild med text som tar upp att polisen plockar många som köpt sex under natten. Typ: ”oavsett vem du är eller vart du kommer ifrån kommer ifrån. Tar du dig rätten att köpa en annan människas kropp så kommer vår målsättning vara att gripa dig”
Citera
2020-05-15, 11:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Inlägg om att flera män gripits för sexköp under natten: https://www.instagram.com/p/CAM5mJRJsD8/?igshid=245tcuq0t7h9

Om Paolo är en av dem går bara att spekulera om än så länge.
"...oavsett vem du är"...
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifaransriktning
Tidsaspekten är också intressant. Dom brukar vara uppe tidigt och träna. Extremt tidigt. Nu var i alla fall han uppe på natten. Hon fick det till sig, det som hänt, på morgonkvisten. Han har spårat ur. Måste ju vara att han förväntar sig offentlighet kring det, annars skulle ju det smarta ha varit att keep it in the family.

Ja, givetvis är det något som inte går att "hålla inom familjen". Det är något som kommer att komma ut offentligt.

En otrohetsaffär, som vissa tror det handlar om, är inget som får de konsekvenser han skrivit om. Det kunde dessutom hållas utanför offentligheten. Jag är rätt säker på att det handlar om något brottsligt. Misshandel kanske?
Citera
Medlem
Citat:

Vem är det?
Citera
2020-05-15, 11:21
Medlem
zBr9s avatar
Citat:

Alltså det där kännns.... TROLIGT! Sjukt creepy att kolla båda inläggen efter varandra...

Citat:
Ursprungligen postat av VladimirTenkrat
https://www.expressen.se/noje/kand-naringslivsprofil-atalas-for-grovt-rattfylleri/

Nja rattfyllan ska ha skett 28 mars, Paolo skriver själv att hans blunder skedde inatt. Dessutom tror jag inte man hade kallat Paolo just "näringslivsprofil" utan typ "nöjesprofil".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Mycket intressant! Där har du nåt tror jag.

Det är alltså en bild med text som tar upp att polisen plockar många som köpt sex under natten. Typ: ”oavsett vem du är eller vart du kommer ifrån kommer ifrån. Tar du dig rätten att köpa en annan människas kropp så kommer vår målsättning vara att gripa dig”

Ja det blir en högintressant ledtråd i sammanhanget tycker jag.
Citera
Medlem
huggormenstids avatar
Här är exakt vad han skrev:

Kl. 10.00. Vaknar upp efter ett galet nattpass med enormt mycket att göra. Vi har slitit hårt och gripit flertalet män för att ha köpt sex. Trycket var så stort att flera av oss inte ens hade tid att få i oss lite mat under hela passet. Såhär dagen efter så är det några tankar som snurrar i mitt huvud. Oavsett vem du är eller var du kommer ifrån. Tar du dig rätten att köpa dig tillträde till en annan människas kropp så kommer vår målsättning alltid vara att gripa dig. Fotografiet taget från tidigare inslag i Veckans Brott. #människohandel #prostitution #sexköp
Citera
2020-05-15, 11:22
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
https://www.expressen.se/noje/kand-naringslivsprofil-atalas-for-grovt-rattfylleri/
Nej, Paolo Roberto är knappast en "näringslivsprofil" och "företagsledare" som även tidigare gått ut och berättat om sina alkoholproblem. Roberto hade snarast beskrivits som en folkkär tv-profil.
Citera
2020-05-15, 11:22
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:

Fast det där hände i mars. Paolo antyder i texterna på sociala medier att det handlar om något som hänt inatt.
Citera
2020-05-15, 11:24
Bannlyst
Vad är det värsta brottet man kan göra i Sverige?
Nåt som gör att man förlorar allt, företag, flickvän och tv-kontrakt?
Inte är det mord lr våldtäkt lr intag av horor och knark.

Det värsta man kan göra i Sverige är att göra nåt rasistiskt lr gå med i SD.
Han kanske blivit polare med Jimmie Åkesson och då kommer han förlora Allt.

Såg på hans instastory att han hängde med Jörgen Kruth igår, kanske dom ha kokat ihop nånting!
Citera
2020-05-15, 11:25
Medlem
Har svårt för att se att Paolo hade fått sitta med sin telefon och instagramma om han var anhållen för köp av prostituerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in