2020-05-15, 11:07
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Länk till flickväns insta/twitter någon?
https://instagram.com/breakitandyouwillmakeit?igshid=wuao5ls4x2s0

Jag sätter mina pengar på att han köpt hora.
Senast redigerad av StefanDavidsson 2020-05-15 kl. 11:09.
Citera
2020-05-15, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YesBaows
Jag tror, som några andra redan skrivit, att han till viss del överdriver pga s.k "damage control". Det är ganska vanligt att människor, speciellt kändisar, garderar sig på det här viset för att på ett överdrivet vis försöka tala om för världen att de skäms

Funderar lite. Om det vore nåt kriminellt, varför då bjuda polisen på ett halvt erkännande på varje socialt medium han har? Verkar helt sanslöst. Men något _omoraliskt_ där hans image - som ju är viktig eftersom den bygger på sundhet, hälsa, träning osv - kan vinna på att han moraliskt lägger sig platt och skriker ut att han känner skam... möjligen det. Då faller det tillbaka på nåt i otrohetsgenren. Men utlöst, tror jag fortfarande, av den ekonomiska stress som uppenbarligen påverkar honom nu. Hotell-, besöks- och restaurangnäring.
Citera
2020-05-15, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Sambon skriver i sin story: ”what doesn’t kill you makes you stronger”.

Det låter som otrohet. Om han hade ertappats med barnporr som folk skriver hade det inte varit en rimlig reaktion eller?

Otroligt märkligt dock att orka lägga energi på att lägga upp floskler på sin instagram om marken rasat under ens fötter.
Citera
2020-05-15, 11:10
Bannlyst
Står ju att han fattat ett riktigt dumt beslut inatt.

Om han gjort nåt brottslighet som han kommer förlora allt på, kan väl inte det baseras på vad för beslut han fattade i går natt?

Skulle va om han bestämt sig för att gå till polisen och erkänna massa dumheter!

Hans inlägg skrevs för 6 timmar sen och hans flickväns för 4 timmar sen.

Nåt med ekonomiskt brottslighet tippar jag på, men livet går väl inte under för det?
Han kan testa att byta med mig den fjanten så får han uppleva livets undergång.
Citera
2020-05-15, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson

Idiot, varför skulle han förlora allt p.g.a det?
Citera
Medlem
Mufffs avatar
Troligtvis överdriver han p.g.a. sin ångest och jakt på likes och sympati och då känns otrohet (sexköp?) eller att han spelat bort stora summor pengar som heta alternativ. Går man ut med sin ånger så hårt som han gjort och det visar sig vara tämligen milt brott så blir reaktionerna mer "jaha, var ju inte så farligt" och jag tror det är det han är ute efter här.

Om han de facto riskerar att förlora TV-kontrakt så är barnporr fan ingen dålig gissning. Eller så har han sneat och slagit någon sönder och samman. Men känns inte som att man skulle lägga ned så mycket tid och arbete bakom en text på insta då. Texten är för genomarbetad för att vara från en ertappad barnporrsbrottsling som verkligen har bränt exakt alla broar.

Blir spännande att följa detta!
Senast redigerad av Mufff 2020-05-15 kl. 11:19.
Citera
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Helt klart något som rör hans kärleksliv.
Hans partner skrev att hon aldrig känt sig så tom. Men kan inte bara vara ett vanligt snedsteg (då tappar man inte TV-kontrakt eller sina barns respekt).

Sexköp är alltså en rimlig gissning.
Citera
2020-05-15, 11:13
Bannlyst
Sälja anabola i större skala för att täcka upp förlusterna i företaget, tagit några av steroiderna själv, sen blev han "stockholmsnatt" igen under en vild kväll.

Han bangar inte, han lägger första kicken.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Helt klart något som rör hans kärleksliv.
Hans partner skrev att hon aldrig känt sig så tom. Men kan inte bara vara ett vanligt snedsteg (då tappar man inte TV-kontrakt eller sina barns respekt).

Sexköp är alltså en rimlig gissning.

Ja, den går ju upp på steroider, och ner efter... tillsammans med humöret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson

Varför tror du det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Otroligt märkligt dock att orka lägga energi på att lägga upp floskler på sin instagram om marken rasat under ens fötter.

Äh, de är väl stockholmspatrask? Carpe diem liksom
Citera
2020-05-15, 11:14
Bannlyst
Trodde man blev en bättre människa av att gå upp kl 05:00 varje morgon och träna och yoga, men tydligen inte 😷
Citera
2020-05-15, 11:14
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru

Ja för normala människor är att skriva floskler på sociala media knappast något man ägnar en tanke åt när man har en allvarlig livskris.

Men många är idag narcissistiserade och skadade av den ständiga bekräftelse de får på sociala media. För dem blir det den första trösten de tänker på i en sådan situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in