2020-05-15, 10:51
Medlem
Spelat bort flickvännens besparingar kanske?
Citera
2020-05-15, 10:53
Medlem
oceandrives avatar
Kanske köpt sex av minderårig, då blir man ju garanterat av med TV kontrakt och sambo.
Citera
2020-05-15, 10:55
Medlem
huggormenstids avatar
Detta måste handla om våld mot flickvän alt. otrohet. Om det handlade om att hans firma går dåligt, varför skulle hon skriva som hon gör? Jag gissar att ekonomiska problem kan ligga i grunden till att Paolo har reagerat känslosamt på något sätt som han ångrar när han nyktrat till.
Citera
2020-05-15, 10:57
Medlem
Varit ute och krökat för att dämpa corona/ekonomisk ångest. Kommit hem förfriskad. Blivit ifrågasatt av flickvän. Pucklat på henne/verbal misshandel/hot eller alltihopa.

Edit: och eventuellt är detta beteende mönster inget nytt för Paolo och därmed skriver han att han "är där igen".
Senast redigerad av YesBaows 2020-05-15 kl. 10:59.
Citera
2020-05-15, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Hon har inte avföljt Paolo.

Det kanske man inte ska lägga så mycket vikt på.
Om de hamnat i en kris för något Paolo gjort så är nog inte första tanken ”jag måste avfölja honom på insta”
Citera
2020-05-15, 11:01
Medlem
absolut koffes avatar
Han skriver att han är en parasit, att han kommer förlora allt inklusive sina barns respekt.

Sex med minderårig? Blivit ertappad med barnporr?
Citera
2020-05-15, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut koffe
Han skriver att han är en parasit, att han kommer förlora allt inklusive sina barns respekt.

Sex med minderårig? Blivit ertappad med barnporr?

Jag tror, som några andra redan skrivit, att han till viss del överdriver pga s.k "damage control". Det är ganska vanligt att människor, speciellt kändisar, garderar sig på det här viset för att på ett överdrivet vis försöka tala om för världen att de skäms
Citera
2020-05-15, 11:04
Medlem
Asmodeusvults avatar
Länk till flickväns insta/twitter någon?
Citera
2020-05-15, 11:05
Medlem
carminaburanas avatar
Han skriver att han fattat ett dumt beslut inatt, så det innebär ju att han gjort något inatt. Jag misstänkte ju att han kanske erkänt något för någon, men då skulle han nog inte benämna det som ett "dumt" beslut, eller hur? Lutar åt sexköp? Tror ej heller skattefiffel, låter som en engångsgrej, eller något han gjort tidigare för längesen, iom "nu är man där igen". Hur tog det slut med hans ex?
Citera
2020-05-15, 11:05
Medlem
huggormenstids avatar
Sambon skriver i sin story: ”what doesn’t kill you makes you stronger”.

Det låter som otrohet. Om han hade ertappats med barnporr som folk skriver hade det inte varit en rimlig reaktion eller?
Citera
2020-05-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det kanske man inte ska lägga så mycket vikt på.
Om de hamnat i en kris för något Paolo gjort så är nog inte första tanken ”jag måste avfölja honom på insta”

Någon skrev att hon avföljt.
Det är att sprida en felaktig uppgift och därför svarade jag den personen.

I övrigt håller jag helt med dig. Det är nog det sista man tänker på när något allvarligt hänt.
Citera
2020-05-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Sambon skriver i sin story: ”what doesn’t kill you makes you stronger”.

Det låter som otrohet. Om han hade ertappats med barnporr som folk skriver hade det inte varit en rimlig reaktion eller?

Men det låter ju larvigt. Då är hela paolos inlägg en extremt grov överdrift. Så det är säkert sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in