2020-03-13, 16:52
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Finns redan Meno Male på Sibyllegatan....
Ja visst. Och Ciao Ciao finns på Östermalmsgatan som har supergoda pizzor.

Det finns en annan pizzeria på Hedinsgatan, Arena Pizzeria 2. Där har det alltid varit rätt fullt men sedan en lång tid tillbaka har det varit tomt på gäster. Köpte en pizza där för länge sedan och den var inte rolig och personalen var inte särskilt roliga dom heller. Om Paolo kommer att ha så goda pizzor som han säger så kommer nog Hedinsgatan bli tvungna stänga p g a dom "riktiga" pizzorna några kvarter bort.
Citera
2020-03-14, 11:30
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Om Paolo kommer att ha så goda pizzor som han säger så kommer nog Hedinsgatan bli tvungna stänga p g a dom "riktiga" pizzorna några kvarter bort.
Paolo snackar skit som vanligt. Finns inget som är "riktigt" med lilla sprättpaolo.
Av alla fåniga födkrokar han försökt hoppa på under åren är krögare den mest absurda.
Paolo vet inte ett smack om mat och hur den lagas.
Man ser detta väldigt tydligt när han fumlar runt och grisar ner köket på TV4.
Han frustar och pustar över grytor och kastruller, skär och gör sig illa.
Vem fan vill äta Plåster-Paolos DNA liksom?
Magen vänder sig bara man tänker på det.
Citera
2020-04-12, 04:23
Medlem
TuffRobbans avatar
Man måste våga kliva in i den där ringen...

Att Paolo Roberto inte bara vågade göra det utan dessutom emot en sådan livsfarlig motståndare (vi snackar Argentina med livsfarligt arv som Carlos Monzón) som Sebastian Lujan, så är det en värdig person. Det är också så som vi män mäter och värderar manlighet. Är det bra? Vet ej. Men vissa av oss är män, svenskar som italienare. Från kolgruvan och Börje Salming till Palermo och Generale Carlo Alberto dalla Chiesa.
Citera
2020-04-12, 04:59
Medlem
TuffRobbans avatar
Glömde att skriva att jag aldrig har gillat den där "kicker-kungsan" media våldsmyten mer än Blue Saints eller Funny people. Vem faan kan har känt si hotad eller blivit skadad av någon på "Kungsan"?
Raggarbilar på Kungsgatan är det farligaste visst?
Senast redigerad av TuffRobban 2020-04-12 kl. 05:38.
Citera
2020-04-12, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffRobban
Glömde att skriva att jag aldrig har gillat den där "kicker-kungsan" media våldsmyten mer än Blue Saints eller Funny people. Vem faan kan har känt si hotad eller blivit skadad av någon på "Kungsan"?
Raggarbilar på Kungsgatan är det farligaste visst?
I Kungsan heter det väl..Kungsträdgården.
Citera
2020-04-12, 06:09
Medlem
TuffRobbans avatar
Ha ha kan jag be att fråga Tuff-Torspjesku om han tillhör oss som vet?
Citera
2020-04-12, 06:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Nähä, inte vältränad ? Tycker han verkar ha ok fysik för att vara 51 år. Jämför Paolos kropp med nästan jämnårige Edward Blom får du se.

Paolo må vara framgångsrik, men han har en svår personlighet. Paolo måste verkligen anstränga sig för att framstå som trevlig i tv.

Paolo är väl i grund och botten blyg.
Han var det som tonåring iaf, vågade knappt
prata med vissa tjejer och stod mest och glodde på dem bakom en tjock gardin av lockigt hår.
Citera
2020-04-12, 06:54
Medlem
FinskSvartskalles avatar
om jag vill ha italiensk mat så vänder jag mej till äkta italienska kockar och inte till en våldsälskande otrevlig stockholmare
Citera
2020-04-12, 07:24
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Paolo är väl i grund och botten blyg.
Han var det som tonåring iaf, vågade knappt
prata med vissa tjejer och stod mest och glodde på dem bakom en tjock gardin av lockigt hår.

Han var inte blyg då han klev in i ringen. Hur känns det för dig? Har du någonsin sträckt på dig?
Citera
2020-04-20, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
om jag vill ha italiensk mat så vänder jag mej till äkta italienska kockar och inte till en våldsälskande otrevlig stockholmare

Om jag någonsin igen ber om kokt deg med kokta tomater, oavsett tillbehör som sträcker sig till
Parmaskinka och Parmesanost.. mögjligen musslor och en & annan kvicksilvermättad räka eller BläckFish,så vill jag att ni avslutar mitt liv medelst halshuggning...På Sergels Torg.

Pasta köket är numera barnmat. Tråkig. Förutsägbart. En oliv hit.. En oliv dit och 21.95 för en kruka basilika.

Se till ditt eget kök. Vi har så många fantastiska produkter här i Norden. Finns
ingen anledning att trycka ner grässmakande olivolja i halsen på våra barn.
Rapsolja ger samma resultat ... minus kräkreflexen från gräsoljan.

Jag tänkte säga några ord om Jamie Oliver och hans Korianderfetisch men han verkar vara en nice snubbe så jag låter det vara sagt.... Koriander smakar TVÅL.

När det kommer till Paulo R så kommer han vara död och begraven om 2-4 år
En relik från en tid då åtminstone musiken inte var fejkad.

Happy summer
Citera
2020-04-21, 06:16
Medlem
Skvistens avatar
Nu är ”hans” restauranger som han visst inte ens äger på väg mot konken:

” Coronakrisen slår hårt mot Paolo Roberto.
Hans bolag, Panefresco City, har ansökt om rekonstruktion.
– Det är klart det är tufft, vi har förlorat 80 procent av våra kunder, säger han.”

” Sajten skriver att Paolo Roberto inte har ett traditionellt ägande i bolaget, utan får intäkter via ett så kallat royalty-avtal.”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/xPk6JQ/paolo-robertos-bolag-ansoker-om-rekonstruktion

Lite lustigt att han inte äger restaurangerna han raljerat så stolt över tidigare och nu när de ligger illa till är han inte sen att berätta sanningen.
Citera
2020-04-21, 10:46
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Paolo snackar skit som vanligt. Finns inget som är "riktigt" med lilla sprättpaolo.
Av alla fåniga födkrokar han försökt hoppa på under åren är krögare den mest absurda.
Paolo vet inte ett smack om mat och hur den lagas.
Man ser detta väldigt tydligt när han fumlar runt och grisar ner köket på TV4.
Han frustar och pustar över grytor och kastruller, skär och gör sig illa.
Vem fan vill äta Plåster-Paolos DNA liksom?
Magen vänder sig bara man tänker på det.

Det enda han är någorlunda på är marknadsföring; man kan anta att de som inte har riktig koll tycker att "Paolo som är italienare kan mat". Att alla italienare kan mat är ungefär lika stor myt som att alla killar gillar fotboll och bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in