Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Läs på lite till!
hydroxychloroquine ÄR farlig alla former som den tas rent eller mixas så läs på nu lite till!
Rätt roande hur han missar så illa, och sen tror han säger nåt tom malariamedicinen.
Såg du precis han sade att gravida kvinnor kan till och med ta den, i en sjukdom som dödar 400000-500000 årligen.
Och tror att för man ger det till en kvinna, så är medicinen säker.
Han verkar inte ens greppa att man ger medicinen till den gravida kvinnan för hon ska ha en bra chans och överleva.
Frågan är fattar han själv, eller trodde han att ingen skulle veta om dessa faktan att man räddar liv genom ge en medicin som har många och svåra biverkningar.
Och detta vill man ge till COIVD-19 och där man sett fler dör
Vill trumpen döda av sitt folk?
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jag har läst på lite till. Det har inte du. Jag har nu presenterat flertalet naturvetenskapliga studier som visar att jag har rätt. Allt du har att komma med är hysteriska skrik. Som ett nyss våldtaget fruntimmer. Ganska komiskt, faktiskt.
Vilken är din källa som gjort dig så hysterisk? Låt mig gissa... KLyban?
Du fattar kanske att hydrochloroquine har använts i c:a 50 år utan problem. Det botar bland annat covid, ZIKA-virus och malaria. Finns knappt några biverkningar alls.
Här kan du läsa på svenska vilka biverkningar medicinen har, så slipper du vara så HYSTERISK:
https://www.fass.se/LIF/product;jsessionid=z8oUgi5-efouJ79yH5nUCPH7xcG_kYlYM3mX9IKtS4yW6POQxKlS!19058 14590?userType=0&nplId=19610412000017
Den är så pass ofarlig att den ges till gravida kvinnor.
Farlig... HAHAHAHHAHAHAHHA. Nolla!

Malaria är en allvarlig sjukdom, och man väger fördelar med nackdelar.
Och för en gravid kvinna är till en fördel, än låta malarian ha sin gång och kanske dö.
Detta är ju baskunskaper i medicinen, hur kan du missat detta ens.
Finner det mycket udda faktiskt.
Varför man ska låta en gravid kvinna dö i malaria, och bara för medicinen är tuff?
Precis som det är ett hål i huvudet på dig, men alla ser det dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Kanske eftersom rapporterna är ganska nya. Du kan själv klicka på länkarna och läsa datumen då de publicerades.
Jag hoppas du förstår att businessinsider.com knappast är en naturvetenskaplig tidskrift. Dessutom undersökte de inte kombinationen zink och hydrochloroquine, vilket redan länkade undersökningar, som redovisar en 44% reduktion i dödsfall, använde sig av.
Folk dör i högre takt, och du vill detta?