2020-05-14, 21:08
Medlem
mscatzys avatar
Jag tror Mergim anar att han åker imorgon för att Lennie fick ta mycket skit för honom idag.
2020-05-14, 21:09
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jaaa! När de började dansa blev jag fan glad. Så här mycket fest har det inte varit på 90 dagar.
Håller med. Man blir fan glad över alla fyras glädje 🙌🙌
2020-05-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Big brother supportergruppens omröstningar har haft rätt VARJE VECKA om vem som åker ut. Denna gången har Mergim överlägset minst röstningar och Sami överlägset flest. Skulle bli fruktansvärt förvånad om inte Mergim åker imorrn samt att Sami inte skulle vinna hela BB 2020.

Även om man lägger ihop mergims och lennies röster tillsammans så har Sami fortfarande 50% fler röster om vem man kommer rösta på i finalen. Ni behöver inte ens oroa er, tro mig, Sami kommer vinna.
Hur många medlemmar har dem?
2020-05-14, 21:11
Medlem
xrlpyts avatar
Oj, BB har slagit på stort och köpt låträttigheten för Dance Monkey.

(Fan vad segt forumet blev plötsligt. )
2020-05-14, 21:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tror Mergim anar att han åker imorgon för att Lennie fick ta mycket skit för honom idag.
Kan säkert va så. Grymt av han att faktiskt va i sånt partymode nu och bjuda på sig själv trots att han är så himla nervös 😂
2020-05-14, 21:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jamen jag hoppas hon fattar det hon också! Hon har ju sagt att hon förstått att det inte kommer bli dom iaf, det sa hon i en story hon la ut så hon borde va chill 👍
Fast hon säger att hon badar när Lennie badar, så att det blir som att de badar ihop. Det är sådana där grejer som gör att man tycker "njaaaa".
2020-05-14, 21:17
Medlem
Hoppas de spelar Ya BB! Hade varit heeelt legendariskt!! Sen in med tittarhälsningarna på det! Fatta att produktionen skulle kunna göra dem gladare där inne så himla lätt och bara struntar i det öppna målet.

Hyfsat god stämning ändå nu men man vill ju toppa och maxa.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast hon säger att hon badar när Lennie badar, så att det blir som att de badar ihop. Det är sådana där grejer som gör att man tycker "njaaaa".
Ja jag fattar ! Får hoppas hon håller det på rätt nivå. För tror som sagt var inte han vill nått mer än kompis som han sa ..men gillar henne garanterat hur mycket som helst! Men blir det för mycket kommer han stänga av kan jag tänka mig 🤔
Medlem
Produktionen verkar ha något emot Sami. Han får Starka grejer att äta som korven och starka nötter, som magen kan pajja av
Sen bjuder dom på sushi ikväll, fast han har sagt tidigare att han inte tycker om suchi
Vad ska Sami få??
Produktionen har sina favoriter. Tycker inte att en produktion ska få favorisera Det ska vara rättvist!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Och manipulera honom med att "Det är minsann tack vare mig som folk röstade på dig! Allt jag har gjort för dig. Nu är du min slav."

Amilia bör få veta att det inte är tack vare henne som Lennie vinner utan att det är tack vare henne som han förlorar.
2020-05-14, 21:18
Medlem
Så jävla tråkigt att inte de gamla deltagarna kunde komma in och festa en sista gång
2020-05-14, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så jävla tråkigt att inte de gamla deltagarna kunde komma in och festa en sista gång

Verkligen! Fucking Corona alltså!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in