2020-05-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, missade det. Har blockat Amilia på Instagram för hon dök upp i mitt flöde hela tiden och jag blev bara irriterad haha. Gick in idag bara för att någon skrev att hon snackade skit om Jasmine och min nyfikna ådra tog över kan verkligen tänka mig detta dock. Hon förstår ju verkligen inte när folk driver med henne haha. Hon kan vara väldigt obehaglig faktiskt, mest för att hon inte förstår sociala koder.

Jag med. Och jag älskar potatis. Kan knappast bli bättre.

Haha, nej hon förstår ju inte det.

Ja, jag älskar potatis! Inte vanlig kokt men i ugn, färskpotatis mm, men jag vill inte ha en Amilia-kropp så undviker det.
2020-05-14, 20:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Skulle faktiskt inte tro det. Lennie har ju som sagt att Anna inte vill vara med bland kameror osv, kan tänka mig hon är lite mer tillbakadragen kanske. Är nog inte värre än så tror jag
Så du tror inte att hon ogillar att Amilia är som en fästing på Lennie? Nä, du kanske har rätt. Tyckte bara att det lät som att det fanns mer bakom hennes svar när hon sa att de pratat EN gång.
2020-05-14, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Märkte du också hur hon svarade när Lennie frågade om hon pratat med Anna och Amilia svarade "ja... en gång". Man hörde att de inte gick ihop. Du kan ju tänka dig svartsjuka Amilia sen. Lennie har sagt att han träffar Anna ca 4 gånger i veckan. Hur ska det gå när Amilia sätter klorna i honom? Fy fan alltså Vilken jävla oreda. Stackars Anna också.

Hoppas av hela mitt hjärta att det blir Anna och Lennie igen..trots att jag inte har en aning om vem hon är..allt för att han ska slippa Amilia och Mergim på utsidan..
2020-05-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
haha, nej varför inte egentligen. Perfekt dagar man känner sig som en säck potatis Blev sugen på en också nu..

Jaha, han sminkade inte det där själv. Tycker det varit överlag bra stämning när jag kollat lite mer senaste dagarna igen. Det ska gänget ha lite cred för ändå (om jag tillfälligt glömmer alla skrik och tjat om hoodies och om de är finalister..)
Haha, som en säck potatis!

Jag har inte tittar särskilt mycket men med tanke på förutsättningarna har de hyfsat kul. De börjar dessutom driva med varandra på ett sätt jag gillar. Tror att Samis humor får komma fram lite utan att de lättkränkta kommer fram. Till och med Mergim är riktig rolig ibland. Jasmine är som vanligt helt världsfrånvänd men vem kan klandra henne som varit Fritzlad i minst 15 år.
2020-05-14, 20:55
Medlem
mscatzys avatar
Hahaha, stackars BB-personalen. Hoppas de har öronproppar
2020-05-14, 20:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hoppas av hela mitt hjärta att det blir Anna och Lennie igen..trots att jag inte har en aning om vem hon är..allt för att han ska slippa Amilia och Mergim på utsidan..
De verkar ha en fin relation. Önskar Lennie allt gott - utom miljonen, förstås!

Åhhhh imorgon måste skrik-Jassa eller OH I SEE YOU-Mergim ut.
Medlem
xrlpyts avatar
Ska BB-personalen stå där och glo på deltagarna hela festen? Ser ju fan creepy ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja du... ibland undrar jag om hennes familj tillhör gruppen Amish Det är mycket som hon inte har en susning om, däribland kläder, sex etc. Hon är bakom flötet väldigt ofta.
Jag har ju min teori om att hon varit Fritzlad i en källare i femton år. När jag har den ursprungstanken är hon nästan gullig. Klart att tjejen måste uppleva livet som hon förlorat under dessa inspärrade år.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, det där var fruktansvärt påträngande. Tänkte sedan på frågorna han fick. Varför han inte har sagt till Mergim när han har betett sig illa. Men seriöst, Lennie gick väl inte in i huset för att agera dadda åt Mergim.
Fast ändå är de just de han gjort, blivit Mergims storebror.
Mergim hade inte varit kvar i huset om Lennie inte hade skyddat honom.
Mergim borde plockats ut för länge sen på grund av sitt beteende.
Breven från mamma (som han fick tidigt i bikten) samt Lennies försvarande är det som räddat honom.

Som i programmet igår(?) när dom får se bråket han hade med Jasmine och Julia.
Jasmine säger att hon inte mins vad som sades. Han säger att han inte kommer ihåg.
Men så plötsligt mins han varje ord och citerar sig själv, de var då jag sa "Vet din plats din hund" osv. (muslimsk kvinnosyn!).
Minuterna senare börjar han tjafsa om vem av dom som är mest omogen och bråkat mest.
Så tappat pojke... tragiskt.
2020-05-14, 20:57
Medlem
mscatzys avatar
Hahaha! Bilden på BB-personalen fyra på rad.
Medlem
Citat:
Är Lennie poppis fortfarande? Bland vilka grupper?

Bland WT-morsor.
Medlem
Citat:
Är Lennie poppis fortfarande? Bland vilka grupper?

Glöm inte att en röst till Lennie betyder en röst till Amilia!!! Lennies vänner är Amilias anhängare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in