2020-05-14, 19:13
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Anty och Izabella kampanjar för Mergim. Intressant. Detta kan sluta hur som helst!

Så jävla kul att Antonia kampanjar för Mergim, som älskar Lennie mest av alla i pink room + antonia, sen har vi Lennie som älskar mest Mergim i pink room.

Så står stora tjockisen där o försöker klämma sig in i deras gäng, ingens förstahandsval
Medlem
Lika bra att ge Lennie miljonen direkt. Verkar ju kört
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jaha då har Lennie stora chanser att ta hem vinsten. Så genomskinligt vad BB försöker göra. De vill såklart undvika delade röster mellan bögparet och istället slänga ut lillfjollan så Lennie mesen får större chans.

Tror du bettingsajterna vill dela ut pengar hursomhelst? Lennie ger ju 3x cashet just nu och det höjdes precis. De har nog stenkoll och lite allanballan info på köpet.
2020-05-14, 19:14
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tror du bettingsajterna vill dela ut pengar hursomhelst? Lennie ger ju 3x cashet just nu och det höjdes precis. De har nog stenkoll och lite allanballan info på köpet.
Å vad jag hoppas du har rätt
2020-05-14, 19:15
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweak
Det är ju det som blir dubbelmoral. Då ska ju Lennie ut först av de som är kvar nu. Men tror inte att det blir så. Men får väl se
Dubbel moral, är du trög?
Missade du att jag skrev att hon vart där halva tiden.
Lennie kom in några dagar efter insläpp.
Ganska stor skillnad.
Ska man vinna när man kommer in efter halva tiden har gått så ska man göra extremt bra ifrån sig.
Typ göra dubbelt så bra ifrån sig som som original deltagarna.
Frida har inte ens träffat flera av deltagarna som vart med BB, pga att hon kom in så sent.
Och Nej jag vill inte att Lennie vinner. Men inte pga att han vart där några dagar kortare. Jag vill inte vinna pga av andra saker.
2020-05-14, 19:15
Medlem
Tänker inte folk på att det är bättre o behålla mergim så hans o lennies röster splittras?
2020-05-14, 19:16
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror tyvärr att barnet som försöker vara en kock vinner
Nee tror faktiskt att Sami vinner överlägset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Håller med dig!
Är också genuint intresserad av att veta mer om Lennie och hans förflutna. Har både fascinerats och oroats över hans beteende i huset.

Btw ovanligt få personer som reggar sig och påstår sig känna/veta saker om deltagare i år. (förutom Patzys granne då). Dem inläggen kan vara fruktansvärt intressanta, gillar när saker makes sense.
Då ska jag göra oss båda en tjänst och leta upp Lennie-gos på Tinder återkommer med information om hans förflutna! Skönt att ha en anledning att ragga upp någon.

Hahaha åh Patzys granne ändå<3 det var tider det.
Jag missade f.ö. när de gamla deltagarna kom in och tävlade igår, tänkte sätta mig och kolla på avsnittet nu. Är ju ändå så jävla dött i huset när de är så få så är bara tråkigt att kolla på liven haha. Ska ändå bli kul att få skymta Patzy igen. Och Lisa. Lite. Mest för nostalgins skull.

SJUKT kul att Lennie fick se häromdagen när Patzy gav värsta kärleksförklaringen till honom förresten hahaha. Och i bikten ba "Patzy, du har en otroligt trygg och fin vän i mig på utsidan, det är det du har ajjemän............. men vi kommer.......... vi stannar där" HAH. RÅDISS. (lika stor diss som Lennie lär ge mig på Tinder ;PPPpPpPpPPpPp)
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Lika bra att ge Lennie miljonen direkt. Verkar ju kört
Känns som du har varit inne i någon sorts desperat Pink Ladies Instagram. Lennie åker hem med lösöret Bamboo och utan nycklar till Spacklets lägenhet.
2020-05-14, 19:17
Medlem
Vad fan tänker folk med. En som ska föreställa sig kock. Har inte gjort något roligt i huset förutom att springa runt och hoppa och pussa och kramas med albanen. Ne fuck u tv4 att ni ändrade precis till att rösta kvar. Varför inte rösta ut som det har varit när både Julia Och Frida åkte ut.
2020-05-14, 19:18
Medlem
svepets avatar
Röstade på Jasmine. Hoppas innerligt att Gayrim åker ut så man slipper se Gustavsbergsleendet sitta och "kompispussas" i finalen med Dagislennie.
2020-05-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Känns som du har varit inne i någon sorts desperat Pink Ladies Instagram. Lennie åker hem med lösöret Bamboo och utan nycklar till Spacklets lägenhet.
Där har du helt fel. Jag hatar Lennie och hans lille pojke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in