Citat:
Ursprungligen postat av
Groggnak
Hmm.. fem besök hemma under arbetspasset.. Ben - ben - arm - arm - torso? Lite långsökt kanske

Jag har funderat i samma banor - ovanligt många besök i sin egna bostad - hela 5 st - under en och samma dag som MGM arbetar. Och det var väl om jag inte minns fel någon av arbetsdagarna strax innan han blev hämtad av Polisen?
Vissa dagar hade MGM bil i arbetet har jag läst FUP:en men kan inte riktigt hitta något om bil var transportmedlet just DEN dagen (fast det låter troligast för att hinna emellan sina brukare kan jag tycka!) och om just DEN arbetsbilen har dammsugits på spår: blod, DNA etc
Tänker att det kan gå fortare med bil att till och från sina brukare - transportera bort kroppsdelar som kan vara i mindre delar/styckad kropp. Finns kanske lite olika soptunnor/containrar längs med MGM:s färdväg? MGM kan iaf inte ha avvikit alltför mycket på sin färdväg den dagen trots arbetsfordon - men tillräckligt kanske?
Förutom att blod från W har hittats i MGM far's bil (iaf en SUV) på solskyddet så tänker jag att bortforslandet av kroppsdelar kan ha skett i två olika bilar = min teori ovanför i arbetsfordonet och i SUV.
Polisen kommer nog (om de inte redan har gjort det redan) att kontrollera arbetsfordonet vid något tillfälle kan jag tro.