2020-05-14, 10:09
Medlem
hittanemoos avatar
Alla gnäller på Emma men är det inte Alexandra man verkligen inte vill ha som vän? Känns minst lika falsk och uppmärksamhetskåt nu som när hon var med i Bachelor och PH.

Elin däremot verkar ju vara en jättesnäll tjejkompis, även om hon ibland kan ligga med en del killar så verkar hon mer såra killarna än sina tjejkompisar. Kudos till henne!
Citera
2020-05-14, 10:11
Medlem
hittanemoos avatar
Hade för övrigt varit kul om Smail (ex till Emma) och Robin Johansson (ex till Julia som kommer in senare) hade varit med. Även Marcelo hade kunnat varit lite skoj. Men man vet ju att de inte kommer.

ÄLSKADE Robins sätt att provocera i säsong 3!!! Saknar Exen berättar allt.
Citera
2020-05-14, 16:27
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
I slutet på trailern för denna säsong ser man ju snabbt att Arvid stå med rosor på knä till Bella och alla står omkring och kollar på dom så han kommer in igen antar jag.

Typiskt EOTB dock, i brist på drama så ska man leka Paradise. Ta ut nån, vänta 2-3 dar, skicka in snubben=Garanterad drama. Men som nu, då lär väl Bella bli störtförälskad i honom på nytt, direkt när han kommer tillbaks, sen är det inget mer än så.

Citat:
KnullEmma är fanimej den skabbigaste och äckligaste tjejen jag sett på länge , på så många sätt.

Jag är tjej själv så det ska gå långt innan jag säger något sådant men hon är äcklig och antar jag förstörd eller något om jag nu ska hitta något och försvara hennes skabbiga beteende med .

Att få ökennamnet KnullEmma är ju en bedrift i sig.Tycker ärligt synd om hennes tjejkompisar , nära som icke nära.

Man kan tycka vad man vill såklart. Men som sagt, vissa gillar det sexuella mer än andra, då kan det också bli fel vissa gånger. Sen handlar oerhört mycket om Ninas reaktioner också, vilket jag iallafall kan tycka är överdriven. Hon är lika överdriven nu som hon var i PH, på olika sätt. Lite som en mördare som ska tala om för andra mördare hur jävla usla människor de är! Men mördaren i sig förstår aldrig hur jävla dumt det ser ut. Det är dock underhållande

Tjejer som hatar andra tjejer slår nog det mesta i HATväg.

Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alla gnäller på Emma men är det inte Alexandra man verkligen inte vill ha som vän? Känns minst lika falsk och uppmärksamhetskåt nu som när hon var med i Bachelor och PH.

Elin däremot verkar ju vara en jättesnäll tjejkompis, även om hon ibland kan ligga med en del killar så verkar hon mer såra killarna än sina tjejkompisar. Kudos till henne!

Allt är ju okej när det passar oss själva, det är ju så människan tenderar att fungera. Vilket man kan se mycket i detta drama. Vilket gör att ingen direkt är den bättre någonstans. Fast alla inblandade vill givetvis intala sig själv och alla andra att man faktiskt är den bättre i rummet. Så ett klassiskt drama helt enkelt, som går på repeat.
Citera
2020-05-14, 17:51
Medlem
Känns det inte som att Lisa överskattar sin egen betydelse en aning?

(Nu kom jag ju på, det var ju fan hon som var högst delaktig i mobbningen/utfrysningen mot Matilda i PH.) JÄVLA RAGATA
Citera
2020-05-14, 19:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Känns det inte som att Lisa överskattar sin egen betydelse en aning?

(Nu kom jag ju på, det var ju fan hon som var högst delaktig i mobbningen/utfrysningen mot Matilda i PH.) JÄVLA RAGATA
Är du inte i fel tråd nu?
Citera
2020-05-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är du inte i fel tråd nu?

Det är jag inte.

Lisa snackar jag om, Lisa-Maria-Jönsson. Hon verkade gå all-in på tanken att en tjej ville såra henne med vad hon än gör. Oftast har mobbare denna tendens inom sig, de vill gärna tro att allt och ingenting har med denne att göra. Därför kan jag förstå hur hennes beteende hänger ihop nu med tanke på hur hon var i PH.
Citera
2020-05-14, 19:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Det är jag inte.

Lisa snackar jag om, Lisa-Maria-Jönsson. Hon verkade gå all-in på tanken att en tjej ville såra henne med vad hon än gör. Oftast har mobbare denna tendens inom sig, de vill gärna tro att allt och ingenting har med denne att göra. Därför kan jag förstå hur hennes beteende hänger ihop nu med tanke på hur hon var i PH.
Okej, my bad. Jag som blandar ihop.
Citera
2020-05-15, 02:00
Medlem
Contragulationss avatar
Går dem efter manus i år eller?

Skådespeleriet och dem planterade bråken är ju så jävla uppenbara. Sämst är fan Haidar och Arvid, har inte kunnat hålla masken vid ett enda tjafs.

Haidar har suttit och pluggat ett halvår innan inspelningen medans dem andra fick en genomgång på planet ner. Han är så jävla efterbliven, dock på ett roligt sätt.

Det enda bråket som är på riktigt är mellan Adrian och Bolay, dem hatar varandra.

Nina också såklart, hon är sig själv 100%. Psykobitch.
Citera
2020-05-15, 05:55
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Typiskt EOTB dock, i brist på drama så ska man leka Paradise. Ta ut nån, vänta 2-3 dar, skicka in snubben=Garanterad drama. Men som nu, då lär väl Bella bli störtförälskad i honom på nytt, direkt när han kommer tillbaks, sen är det inget mer än så.

Man kan tycka vad man vill såklart. Men som sagt, vissa gillar det sexuella mer än andra, då kan det också bli fel vissa gånger. Sen handlar oerhört mycket om Ninas reaktioner också, vilket jag iallafall kan tycka är överdriven. Hon är lika överdriven nu som hon var i PH, på olika sätt. Lite som en mördare som ska tala om för andra mördare hur jävla usla människor de är! Men mördaren i sig förstår aldrig hur jävla dumt det ser ut. Det är dock underhållande

Tjejer som hatar andra tjejer slår nog det mesta i HATväg.

Allt är ju okej när det passar oss själva, det är ju så människan tenderar att fungera. Vilket man kan se mycket i detta drama. Vilket gör att ingen direkt är den bättre någonstans. Fast alla inblandade vill givetvis intala sig själv och alla andra att man faktiskt är den bättre i rummet. Så ett klassiskt drama helt enkelt, som går på repeat.

Ja ,men hon sättet hon ligger med vänners ex är så lågt och falskt och det är ett beteende hon återupprepar gång på gång . Killar som gör så mot killkompisar är ju inte så omtyckta heller.
Och varför har hon fått så dåligt rykte i stan...hon får skylla sig själv.

Tillråga på det gnäller hon av alla människor om respekt ! Det är fanimej skrattretande .

KnullEmma är verkligen ingen jag skulle lita på som tjejkompis . Och jag tycker synd om hennes tjejvänner....

Absolut låt hon KnullEmma hålla på . Få se , i huset nu har hon legat med Arvid, Adrian, Adde , Dennis , Mark .

Men för mig är det att hon är så nonchalant till ex grejen.
Men alla är vi olika i quess och vill man vara som KnullEmma el ha henne som vän så be my quest !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-05-15 kl. 06:15.
Citera
2020-05-15, 20:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Absolut låt hon KnullEmma hålla på . Få se , i huset nu har hon legat med Arvid, Adrian, Adde , Dennis , Mark .
Vem är Mark?
Citera
2020-05-16, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vem är Mark?

Han som kom in i senaste avsnittet? Tönten med tatueringar på halsen.
Citera
2020-05-16, 09:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Han som kom in i senaste avsnittet? Tönten med tatueringar på halsen.
Just det, han var med i PH. Har inte sett senaste avsnittet än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in