Citat:
Ursprungligen postat av
MrsVanity1
I slutet på trailern för denna säsong ser man ju snabbt att Arvid stå med rosor på knä till Bella och alla står omkring och kollar på dom så han kommer in igen antar jag.
Typiskt EOTB dock, i brist på drama så ska man leka Paradise. Ta ut nån, vänta 2-3 dar, skicka in snubben=Garanterad drama. Men som nu, då lär väl Bella bli störtförälskad i honom på nytt, direkt när han kommer tillbaks, sen är det inget mer än så.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrsVanity1
KnullEmma är fanimej den skabbigaste och äckligaste tjejen jag sett på länge , på så många sätt.
Jag är tjej själv så det ska gå långt innan jag säger något sådant men hon är äcklig och antar jag förstörd eller något om jag nu ska hitta något och försvara hennes skabbiga beteende med .
Att få ökennamnet KnullEmma är ju en bedrift i sig.Tycker ärligt synd om hennes tjejkompisar , nära som icke nära.
Man kan tycka vad man vill såklart. Men som sagt, vissa gillar det sexuella mer än andra, då kan det också bli fel vissa gånger. Sen handlar oerhört mycket om Ninas reaktioner också, vilket jag iallafall kan tycka är överdriven. Hon är lika överdriven nu som hon var i PH, på olika sätt. Lite som en mördare som ska tala om för andra mördare hur jävla usla människor de är! Men mördaren i sig förstår aldrig hur jävla dumt det ser ut. Det är dock underhållande
Tjejer som hatar andra tjejer slår nog det mesta i HATväg.
Citat:
Ursprungligen postat av
hittanemoo
Alla gnäller på Emma men är det inte Alexandra man verkligen inte vill ha som vän? Känns minst lika falsk och uppmärksamhetskåt nu som när hon var med i Bachelor och PH.
Elin däremot verkar ju vara en jättesnäll tjejkompis, även om hon ibland kan ligga med en del killar så verkar hon mer såra killarna än sina tjejkompisar. Kudos till henne!
Allt är ju okej när det passar oss själva, det är ju så människan tenderar att fungera. Vilket man kan se mycket i detta drama. Vilket gör att ingen direkt är den bättre någonstans. Fast alla inblandade vill givetvis intala sig själv och alla andra att man faktiskt är den bättre i rummet. Så ett klassiskt drama helt enkelt, som går på repeat.