2020-05-14, 17:20
Medlem
felpost
2020-05-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Lennie kommer att iscensätta sin egen död efter BB. Vinner han kommer Mergim och Amilia vara på han som ålar.
Exakt. Och han är såundvikande så man🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤣🤣
2020-05-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Bra att Julia förstod vad den här stunden skulle gå ut på.
Precis! Hon inser ju att det gäller att ta fram Lennies dåliga sida då hon vill gynna Sami. Även Glasman verkar hänga på.

Lennie framstår ju lite ryggradslös när de lyfter fram att han bara sitter och tittar på bråk och när hans polare säger elaka saker till andra. Det om något är en vidrig sida, men Lennie verkar tycka att det är en bra sida.

Nu kör Julia på igen! 🎉🎉🎉🎉🎉
2020-05-14, 17:22
Medlem
Sami är den värdiga vinnaren av BB 2020

Lennie är så konflikträdd!!!!
Och Amilia... Suck!!!... finner inte ord!
2020-05-14, 17:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag tror inte att man ska lägga för mycket vikt på tatueringarna. Grabben har hela sitt liv tatuerat på kroppen, alltifrån vänners namn till åsikter. Hade jag tatuerat alla mina åsikter jag haft genom åren så hade jag också velat tatuera över dem idag, man förändras. Sen kan man ju diskutera vad man har för omdöme när man tatuerar bajs på sin kropp men det hör inte riktigt hit.

Angående droger och nykterhet. Har han någon gång påstått att han är fri från något annat än alkohol? Vet genom säker källa (den säkraste du kan tänka dig) att ett och annat gått igenom hans näsa så sent som i julas.

Han är verkligen inte den enda drogliberala deltagaren i år heller, det pratades öppet och mycket om just detta i början av säsongen.
Vecka 1 satt Jas, Glas och Sami vid frullen och planerade en trip till Peru's djungel för att slurpa i sig lite ayahuasca efter programmet. Osv.

Jag bryr mig inte alls och hoppas att kärleken Sami kommer bemöta den 18e och framåt får honom att avstå från alla former av droger i framtiden.
Oavsett om Sami vinner pengarna eller ej så tror jag faktiskt att han har vunnit ett nytt liv genom sitt deltagande.
Snyggt och vettigt inlägg
2020-05-14, 17:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Faaaan Julia ägde i sina frågor till syltryggsLennie! Lite press på honom för en gångs skull. Amilia KOKADE dock, det var alldeles underbart att se.

Märks även tydligt att hon bara vill knuffa ut dom ur rummet, låsa dörren och förevigt krama Lennie tills de båda svälter ihjäl.
2020-05-14, 17:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Med mig eller Lennie?

Gillar folk som kan visa känslor, men någon måtta får det ändå vara. Att han grät när han fick träffa sin familj kan jag förstå, men att han bölar lite ur sig för att han får träffa Amilia och Julia övergår mitt förstånd.

Hahahaha Lennie såklart.

Håller med. Skörhet är fint, men Lennie (trots hans väldigt bra svar på frågorna precis) har en tydlig gameplan och där ingår det även tårar när JULIA kliver in.
Medlem
Amilia som bett Lennie stå upp för henne mot Mergim så många gånger
Medlem
Zingo2s avatar
Är Amilia Lennies advokat? Bra frågor av Julia och Daniel.👍
2020-05-14, 17:25
Medlem
Jasmine och Lennie var dom enda som blev grillade, de andra gled igenom sina grillningar, tråkigt!
2020-05-14, 17:27
Medlem
Conny63s avatar
Lennie Är en stor bluff !
2020-05-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis! Hon inser ju att det gäller att ta fram Lennies dåliga sida då hon vill gynna Sami. Även Glasman verkar hänga på.

Lennie framstår ju lite ryggradslös när de lyfter fram att han bara sitter och tittar på bråk och när hans polare säger elaka saker till andra. Det om något är en vidrig sida, men Lennie verkar tycka att det är en bra sida.

Nu kör Julia på igen! 🎉🎉🎉🎉🎉
Precis. Därför jag inte gillar Lennie alls. Han bara låter folk säga hemska saker och mobba andra utan att komma i mellan och säga att det är fel. Därför han inte är som simon från 2011. Han är ingen värdig vinnare. Fast man kan nog lite säga samma sak om Sami som inte säger emot heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in