Citat:
Ursprungligen postat av
KanDuSlang
Får för mig att han ha lämnat kroppen i någon halvstor väska styckad på vinden först och därav rektangulär avtrycket i lägenhet plus likdoft på vinden när hundarna sen är där, plus att det kanske är därför han är på sin vakt och nojig när morsan osv vill kolla vinden osv. För att sen den där måndagen den 18e när han ska jobba och åker som ett retard mellan lägenheten och sina ”patienter” till flera olika adresser varje stopp typ och kollar man Google Maps så finns det större soptunnor och sophus vid varje stopp, plus att han har nycklar till alla ställen via jobbet antar jag, kan han den dagen tagit ner väskan finhackat större delarna i duschen plus sköljt av allt i badrummets vask är ju galet blått där när dem checkar sen packeterat i soppåsar som han kan hämtat under köksbänken är ju fullt med spår där med, för att sen när han stannat i lägenheten 25 min och torkat upp resten utav blodet osv och åkt dumpat henne i påsar i diverse soptunnor/sophus vid varje stopp han gör. Det är ju som sagt en måndag morgon och snutarna har ju inte den här infon än så dem lär ha tömts sen ett flera dagar tillbaka om de, ens kollar med hundarna vid de olika stoppen sen, vilket inte det står nått om i fupn.. Har dem kollat jobbilen ordentligt inte läst det bara om farsans bil, inte läst nått om blodspår i jobbilen det är väl det ända isåfall men har han gjort det bra plus med underlag och dubbelpackat allt tio gånger om som han verkar gilla göra (huvudet) + mot weedlukt som han säger i förhöret.. Tänkte bara på det för kroppen är ju som spårlöst borta tills idag fast dem sökt galet mycket överallt och om han skulle gjort såhär så är den ju bränd på sopen sen länge tillbaka. En tanke bara..
Kan någon säga om det står något att dem kollade de 4a sopställena han stannade på med jobbilen efter han stannat hemma 5 gånger denna förmiddag, samt jobbilen efter liklukt/blod? Annars är jag rätt säker på att det gick till såhär eller väldigt liknande
Och att döma ifrån bilderna så ser det ut som hon fått mycket stryk, ramlat i vardagsrummet fått mer stryk/sparkar/nått hugg framför tvn och dragit upp knäna och händerna mot magen sedan yttliggare nått hugg som hon ryckt upp sig utav, satt en hand mot fotöljen lyckats resa sig och ramlat ned på sängen med fler knivhugg under tiden, lyckas kanske ta upp en kudde som han också träffar hugg hugg hugg , avlider. Tror det kan vara otroligt många hugg då han har sån adrenalin, ilska och nästan helt säkert någon form utav skitzo/psykos.
Han går och hämtar duschdraperiet eller liknande för ha under kanske psykosen släpper lite, iaf den där psykotiska adrenalin ilskan vissa kan få, hon blir av med huvudet där eller så försöker han väl samla sig och tänka går ju minst 10min iaf för lukten ska sätta sig, tar runt 15 för den verkligen ska sätta sig dock är det en säng den suger åt sig mer och snabbare än golvet. Han drar in henne/lyfter till hallen med all sin kraft släpper ned henne drar in henne sista biten in i badrummet och börjar slakta upp resten.
Utgår mest ifrån vad man kan se ifrån blodbilden om man tänker lite och förstår en smal blatte som är i en psykos eller kommit ur den och nu istället får den grova paniken som uppstår när du väl kommer tillbaka till verkligheten och sedan måste ta hand om allt framför sig. Läs det jag skrev ovan med så förstår ni hur jag tänker. Och om någon kan svara på om dem kollade de fyra soprummet och den röda jobbilen?