2020-05-14, 15:44
Medlem
Vänta?
Förhörsledaren säger upprepade gånger du skulle till USA, men hann inte. Vad skulle packa med?. Tänkte den MGM ha packat med huvudet till Arlanda för att gå igenom med den i säkerhetskontrollen?
Citera
2020-05-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3mmaa
De där ser ju mer ut som en huvudlös kropp! Om man kollar konturer 😐
Lite luddigt, men med god fantasi så går det också att få det till en kropp med örngott över huvudet
Citera
2020-05-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggeboii
Vänta?
Förhörsledaren säger upprepade gånger du skulle till USA, men hann inte. Vad skulle packa med?. Tänkte den MGM ha packat med huvudet till Arlanda för att gå igenom med den i säkerhetskontrollen?

Resan till USA blev väl inställd strax innan mordet pga att han förfalskade ett visum?
Citera
2020-05-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Vad är det där blåa för någonting? Tycker inte det ser speciellt otäckt ut. Finns ju inte en droppe blod på sängen. Alltså har inte tjejen legat där.

Inte en droppe blod? Allt blå är blod. Kolla sängen, mycket blått
Citera
2020-05-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Kan han ha epilepsi och fått ett sådant anfall? Då brukar man kissa på sig.
Om han hade haft EP hade det nog framgått i protokollet. Han kissade på sig för att spela psyksjuk och slippa fler frågor.
Citera
2020-05-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Därav eventuellt kniv. Det blir väldigt tyst när man blöder ut och hamnar i medicinsk chock pga blodförlust.
"Medicinsk chock", ursäkta?

Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Kunde inte se det på grund av förruttnelse. Dom där 9 dagarna det tog att hitta huvudet var inte till fördel direkt.
Jag har inte sett att det nämns?
Citera
2020-05-14, 15:51
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecceDoc

Jag har sett det i FUP, är helt säker. Men kan inte sitta och läsa FUP just nu, får återkomma om det senare.
Citera
2020-05-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccario
Precis, inte konstigt att hon föll offer för T, blir man nekad av ens mamma sådär blir det svårt att veta vad kärlek är och egenvärde. Fick ont i magen av FUPen. Och T hoppas jag behöver lida varje dag resten av sitt liv

Verkligen. Vem behandlar sitt barn på det viset? Samma här, usch.
Citera
2020-05-14, 15:54
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Men din inbacill

Du vet ju ingenting om heder.
Tror du "hedern" är kvaddad om sonen gör det som koranen uppmanar att göra: halshugga "skökan"
Hedern hade varit mer krossad (enligt dom som stödjer detta tänk) genom att INTE agera när hon, tex vill lämna förhållandet.
Dom mördar ju för att UPPRÄTTHÅLLA ´hedern, hur kan du ha missat det
Alla balkong-utkast mm är ju för att dom andra inte ska tänka att han ´tillät´ kvinnan att leva svenskt
Nu är tishko inte muslim och dessutom är inte alla muslimer mördare 🤦🏼‍♀️
Han är rena ondskan oavsett tro
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RecceDoc

Nej, för de vet inte/kan inte bevisa exakt vad som inträffat. Med tanke på blodförlustmängden som de säkrade spåren ändå indikerar borde inte scenariot medicinsk chock, dvs. typ noll blodtryck, te sig otänkbart. Du vet att man har en begränsad mängd blod i kroppen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jag har sett det i FUP, är helt säker. Men kan inte sitta och läsa FUP just nu, får återkomma om det senare.
Jag skummade visserligen men såg inte det. Generellt behöver inte 9 dagar betyda att du inte kan se spår i ögonen. Det beror på en hel rad faktorer men det hjälper förstås inte att det var rumstemperatur (det var dessutom varmt i lägenheten).
Citera
2020-05-14, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Nej, för de vet inte/kan inte bevisa exakt vad som inträffat. Med tanke på blodförlustmängden som de säkrade spåren ändå indikerar borde inte scenariot medicinsk chock, dvs. typ noll blodtryck, te sig otänkbart. Du vet att man har en begränsad mängd blod i kroppen?
Ja jag är utbildad i området, det är inte du. Jag reagerade på ditt påhitatde uttryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in