2020-05-14, 15:33
Medlem
Mouchinos avatar
Ok varför går Mergim till Bikten innan han ska träffa de andra?
2020-05-14, 15:34
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Exakt. Så besvikna de ska bli när inser att de inte är superstars med paparazzis omkring sig. Min högsta önskan efter detta är att ALDRIG mer behöva se, och framförallt höra, Mergim och Jassa någonsin igen.

Den enda jag unnar paparazzis, röda mattan, galabiljetter och gratis böbbel är Pätzy, bäjby!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok varför går Mergim till Bikten innan han ska träffa de andra?

BB säger till dom alla på vilken sida dom ska sätta sig i rummet. Innan dom går in dit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
1000 watt i halsen hon är en megafon 25 i iq hon är ett riktigt fån tjallaalalala lalala 🎼

Haha Jassa ska spela the Sims ikväll med sig själv som huvudkaraktär 😅
Lärarvikarie på lekskola. Heeeere we gooo!🤮🤮🤮🤮
2020-05-14, 15:35
Medlem
csfs avatar
Amilia sa precis i hennes live

Till och med flashback backar mig i det här....

'' Jag har inte lästa flashback i övrigt men.. nu håller dom tydligen med mig'
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
tänk om det var någon annan deltagare med Samis förflutna.
den deltagaren hade fått frågor om det på VARJE tittarfråga, varje grillning på lögndetektorn och allt. Och det hade blivit värsta diskussionen i huset.

Men Men..
Jag är den enda som inte tror på att sami har verkligen förändrats. Jag menar det är så suspekt att han 2 veckor innan han går in i huset väljer att tatuera över sina nazitatueringar i beordan av tv4. Och att han valde att berätta till glasman om sitt förflutna efter att få påtryckning av bb efter kim och isabel diskades för sina antisemtiska kommentarer. c'mon!
Medlem
Hahaha Amilia i sin live: "Kul att till och med Flashback backar upp mig i detta"

Japp, Amilia. Situationen med Jasmine kan jag backa dig i, men att du sitter och ältar och snackar skit om henne i varenda live du har backar jag inte. Du är fortfarande en mobbare tbh

Never forget vad du gjorde mot Frida.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Exakt. Så besvikna de ska bli när inser att de inte är superstars med paparazzis omkring sig. Min högsta önskan efter detta är att ALDRIG mer behöva se, och framförallt höra, Mergim och Jassa någonsin igen.
Din önskan borde ju verkligen gå i uppfyllelse.
Ingen i hela Sverige kan väl rimligtvis vilja se en sekund till med dom, i något som helst sammanhang.
Medlem
Citat:
Nu tror Mergim och Jassa att de släppt en officiel SIMS med Big Brother-huset och deltagarna. De kan verkligen inte tänka ett varv extra alls. Dum och Dummare.
Ja men sammi tror det jo også. Dom er for dumma. Fattar ingenting om verkliga livet. Inte lagar dom spel om bigbrother. Det kostar jo massar med penga at göra spel. Ingen vil köpa for dumt
2020-05-14, 15:36
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte en chans så som jassa beter sig nu jag kommer lägga en röst på mergim och en på sami om det bir rädda kvar

JASSA ska ut med huvudet före

Jassa skådespelaren skulle åkt ut för länge sen men vad ska man göra när BB favoriserar henne allting är riggat hon är redan i finalen, spelar ingen roll hur vi än röstar.
2020-05-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha Amilia i sin live: "Kul att till och med Flashback backar upp mig i detta"

Japp, Amilia. Situationen med Jasmine kan jag backa dig i, men att du sitter och ältar och snackar skit om henne i varenda live du har backar jag inte. Du är fortfarande en mobbare tbh

Never forget vad du gjorde mot Frida.

Vad gjorde hon mot Frida? Har glömt
2020-05-14, 15:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Amilia sa precis i hennes live

Till och med flashback backar mig i det här....

'' Jag har inte lästa flashback i övrigt men.. nu håller dom tydligen med mig'

Åååh nej. Vad har du gjort @Heligmoder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in