2020-05-14, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Intressant att det även finns ett annat finger med på embalaget. Ett finger man inte hittar någon matchning på bland dom inblandade...

Två finger avtryck, men säkert från samma person.
Han har nog fått hjälp av minst en av sina skumma kompisar, tror inte han har fått hjälp av pappan.
Citera
2020-05-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Citerer meg selv her for nån ting måste vara fel i mobildataene.
En ren gissning skulle vara att uppgifterna sparas hos operatörerna och inte i mobilen. Operatörerna vill ha betalt för alla samtal, då måste detta loggas.
Citera
2020-05-14, 15:18
Medlem
Alltså fyfan vilken tragisk historia. Först all problematik och ev övergrepp i en familj som verkar ha tagit noll ansvar. sedan detta. Hoppas att föräldrar över hela landet börjar hålla bättre koll på deras barn. Brukar inte döma anhöriga men i detta fall blir man ju ärligt fundersam är f ö riktigt rädd för att TR inte ska döma rätt. Dessa psykopater släpps ut allt för ofta.
Citera
2020-05-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccario
Alltså fyfan vilken tragisk historia. Först all problematik och ev övergrepp i en familj som verkar ha tagit noll ansvar. sedan detta. Hoppas att föräldrar över hela landet börjar hålla bättre koll på deras barn. Brukar inte döma anhöriga men i detta fall blir man ju ärligt fundersam är f ö riktigt rädd för att TR inte ska döma rätt. Dessa psykopater släpps ut allt för ofta.

Riktigt tragisk läsning. Ville flytta hem till mamman vid flera tillfällen, men fick inte det. Sen har hon mage att gråta ut i media. Usch. Är lika äcklad av mamman som jag är av GM.

Han kommer bli dömd för brott mot griftefriden, tror jag, sen om han blir dömd för mord får vi hoppas och se.
Citera
2020-05-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Har du tittat på bilden på sängen i FUP?
Eller gissar du?
Vad tycker du att det mest liknar: konturerna efter ett huvud eller en kropp?
BILD PÅ SÄNG: https://forumbilder.com/i/r5Ic

De där ser ju mer ut som en huvudlös kropp! Om man kollar konturer 😐
Citera
2020-05-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraak
Jo de går. Om du ringer t.ex. min mobil när den är avstängd så kommer du till ett mobilsvar direkt. Sätter jag mobilen i flygplansläge så piper tonerna med snabba intervall innan samtalet läggs på, samma om jag blockerar ett nummer.

Och om mobilen är på, bara att andra parten ignorerar samtalet så går det ju fram vanliga signaler vilket det inte gör på en telefon som är avstängd.

Så det går faktiskt att veta ganska säkert.

Ja. Och polisen kan kolla det.
Telefonen stängdes av dagen efter enligt tele bolag.
Så undrar fortfarande om hen ljuger om samtalet och isåfall varför..
Citera
2020-05-14, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Riktigt tragisk läsning. Ville flytta hem till mamman vid flera tillfällen, men fick inte det. Sen har hon mage att gråta ut i media. Usch. Är lika äcklad av mamman som jag är av GM.

Han kommer bli dömd för brott mot griftefriden, tror jag, sen om han blir dömd för mord får vi hoppas och se.

Ja, det känns som att mamman började bry sig när det var försent. Nu får hon iaf medial uppmärksamhet..
Citera
2020-05-14, 15:28
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Ja. Och polisen kan kolla det.
Telefonen stängdes av dagen efter enligt tele bolag.
Så undrar fortfarande om hen ljuger om samtalet och isåfall varför..

Jag tror inte at hon juger, men at det er fel hos telefonbolaget.

Citera
2020-05-14, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alkomannen
Ja, det känns som att mamman började bry sig när det var försent. Nu får hon iaf medial uppmärksamhet..

Ge'na lite rep för fasen. Hon har nog haft sina dubier! Det var ändå tack vare mamman och pappan som polisen till slut fick reda på att något hänt.

I 9 fall av 10 slutar sånt här i att tjejens pappa/bror/kusin spöar skiten ur den lilla ligisten. Anledningen till att det här blev ett case är att de, av diverse anledningar, köpte den lille psykotiske, narcisisstiske hashtomtens fasad. Och sen gick det som det gick.
Senast redigerad av löktårta 2020-05-14 kl. 15:39.
Citera
2020-05-14, 15:33
Medlem
Enligt en väldigt troligt källa som jag känner så har han inte försökt tagit sitt liv.
Utan mer ett ''psykoiskt sammanbrott''
Om det är fake, vet jag inte. mest troligtvis är han allvarligt psykiskt störd
skicka pm om ni har mer frågor! kan inte bränna min källa
mvh
Citera
2020-05-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Övergrepp av pappan? Detta har jag missat 😳
Var framkommer det?
Finns tidigare i tråden. Wilma hade berättat för bland annat Tishkos pappa att det hade skett ett övergrepp för, om jag kommer ihåg rätt, 3-4 år sedan. Det förklarar också en relativt stor del av de censurerade delarna i förundersökningsprotokollet och varför hon var så adamant i att inte bo hos pappan.

Sen så specificeras det inte exakt vad för övergrepp det handlar om av självklara anledningar, men det behövs väl knappast.
Citera
2020-05-14, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Har du tittat på bilden på sängen i FUP?
Eller gissar du?
Vad tycker du att det mest liknar: konturerna efter ett huvud eller en kropp?
BILD PÅ SÄNG: https://forumbilder.com/i/r5Ic

Vad är det där blåa för någonting? Tycker inte det ser speciellt otäckt ut. Finns ju inte en droppe blod på sängen. Alltså har inte tjejen legat där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in