2020-05-14, 15:04
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Alex kanske! Men tror inte han är kapabel att sänka någon verbalt även om han får förskrivna frågor.
Hehe nä, möjligtvis om han bara sitter och rör på jätteläpparna och tv4 dubbar honom med en irriterad Micke Persbrandt bakom micken.
2020-05-14, 15:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Japp, det gör jag! Och utan skam, också. Har ingen skyldighet mot folk jag inte känner, och knappt då heller. Martin är den som hade en relation med Jasmine. Martin flirtade med Amilia, Amilia respondade på det = så jävla UPPENBART att det är Martin som gör fel. Men förstår att det är svårt att förstå för folk som tycker att man har rätt att sätta koppel på och anser sig ha äganderätt över andra människor.
Hahah du som har förpestat tråden med din treårstrots sedan start. MEN VISST. Hellre "SjW-FaSoNeR" än att svara emot alla bara för att.

Moder. Du måste förstå att det är svårt för personer som aldrig varit i närheten av en sådan situation - att förstå det här. Välj dina fajter nu, som jag brukade säga till dig

Det här är ett riktigt "incel-näste" (ja, Blåvalen har fortfarande skarpa analyser) och det är många här som inte har pussat en tjej sen lågstadiediscot.
2020-05-14, 15:05
Medlem
Fattar inte rigtig . Måste man inte holde afstad dom sat jo på varandra
2020-05-14, 15:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skitsamma, det är mer spännande om det är jämnt...

Jag bryr mig inte heller. Orkar fan inte med att se och höra Mergim en enda dag till!
2020-05-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har ju varit på den sidan med! Jag tycker inte ens att Amilia haft något ansvar alls i det hela utan det är Martins ansvar som haft en ”relation”. Ja, klart hon kryddade lite men det var ändå inte hon som drog upp det. Hade hon velat haft fm konflikt hade hon själv kunnat sagt det, bara för att jävlas. Förstår ändå Amilia att hon gjorde en ”grej” av det, det är ändå ett spel och Jasmine är så jävla lättspelad.

Till och med nu tycker hon ju att hon har rätt och verkar tro att hon ”vann” diskussionen. Hon fattar ju inte ens att Amilia helt skiter i girl code utan tog upp det endast för att sätta dit Jasmine. Jasmine är ju den enda som pratat om girl code, men hon är så jävla dum att hon inte fattar någonting! Synd att Sami backar henne nu.
Klart du varit, du är ju en vettig jävel! Ja, men exakt. Hon har ju aldrig pratat om det, hade hon verkligen velat sätta käppar i hjulen för deras relation hade hon ju kunnat dra upp kyssen tidigare, eftersom hon hela tiden var medveten om att det hänt. Precis, det var ju väldigt taktiskt av henne att krydda det på sättet hon gjorde. Om det var rätt eller inte är ju en helt annan diskussion.

Men precis. Hon ba "UUUH AMILIA DU SKA INTE PRATA OM GIRL CODE" men Amilia är ju inte den som gjort det heller haha. Hon har ju verkligen BARA svarat på Jasmines tjafs om girl code liksom. Tror bara inte Sami förstår vad allting handlar om haha? Känns inte som att någon har koll på var Jasmine och Amilia tjafsade om.
2020-05-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Flashback. Sluta lyssna på troll. Vi röstar naturligtvis på Sami. Möjligtvis åker pojken med husporslinet i käften, vad har det för betydelse. Finns absolut inget som säger att varenda röst går till Lennie. Än sen då. Sami har massvis med röster bakom sig från andra deltagarnas följare. I vilket fall så tar Sami detta han har säkerligen bra över 50% av alla röster. Tänk på att 100% av rösterna skall fördelas på 3, Sami har alltså långt fler än en tredjedel vilket statistiskt kommer att räcka till vinsten. Låt oss nu som vi från första början har sagt King Big Sam!
Sammi kvar. Mergim först ut.
2020-05-14, 15:08
Medlem
mscatzys avatar
Angående att Jass kallade Amilia för slampa så kommer det ändå inte upp i allt vad man kan kalla henne för. Dessutom sade hon det i affekt. Näe, tycker Ami kan droppa det. Och som Jass sade: Jag bad Amilia om ursäkt men hon bad inte mig om ursäkt.

Kul att Martin fortfarande känner för Jass.
2020-05-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon ogillar ju jas
Javist. Og jasmine ogillar amilia. Så det er jo som det är
2020-05-14, 15:09
Medlem
Smart drag av Glasman nu med frågan.
2020-05-14, 15:09
Medlem
Contragulationss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Undrar om Samis förflutna tas upp nu? Det enda dem har på honom, typ.
2020-05-14, 15:10
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ledsen att säga det, men Mergim gör så oddsen minskar helt själv. Tittat på BB avsnitt och live, eller? Jasmine har favoriserats ibland det har man märkt och ibland eller ganska ofta faktiskt så har Mergim favoriserats, men han gör ju så att det vänder helt själv. Lennie har också favoriserats av produktionen, men Sami däremot verkar straffas om och om igen.. så känner jag i alla fall.

Hon kommer vara i final och om man inte sett det än då vet jag inte vad jag ska säga mer. Jag vet att BB favoriserar henne och det har man sett som sagt många gånger. Jag har även hört av en person som känner en som jobbar på tv4 som sagt att frida hade mindre röster än Jasmine det förvånar mig inte om det är sant efter allt annat som hänt innan. Det har hänt så mycket som är skumt när det gäller Jasmine. Många trodde Amilia var favoriserad av produktionen men det var ju bara bullshit som vi fick bekräftat om hon var det hade hon varit kvar. Mergim har ju bara fått skit av BB bara negativa saker om honom och dom kryddar på med rubriker och klipper avsnitten vinklar dom helt och hållet tar inte med allt sägs. Dom skyddade aldrig han heller om n-ordet. Dom har gjort mycket för att påverka honom i huset speciellt nu på slutet innan finalen. Jasmine är den som är favoriten och hon hade åkt ut för länge sen, dom ha riggat omröstningar behöver inte ens nämna allt i detalj för alla vet redan. Jag hoppas verkligen inte dom ger vinsten till henne men jag vet iallafall att dom redan bestämt att hon ska vara i final.
2020-05-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det har du fullständigt rätt i, käraste aggerthy!

Nu får vi se om produktionen fortsätter leka med oss "hillbillys".
Är helt övertygad om att Sami ryker innan finalkvällen om det är fortsatta utröstningar.
Ja jag er også lite nervös for sammi. Men hoppas på det bästa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in