2020-05-14, 14:58
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Egentligen borde BB inte låta Amilia få delta i detta då hon gör allt för att provocera för att de andra till förmån till Lennie!

Exakt. Därför Julia bad om hjälp till fråga till Lennie.
Svårt att hitta något där som man svida till lite.
2020-05-14, 14:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Lennie vill krypa ur sitt egna skinn när Jasse snackar om Amilia i annexet. Vågar inte yttra ETT ORD om situationen. Mergim sa åtminstone att han förstår båda och inte vill lägga sig i deras tjafs. Lennie är en sådan jävla råtönt alltså.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-14 kl. 15:01.
2020-05-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Vad spelar det för roll om Amilia och Jasmine var vänner eller inte? Man går inte och flirtar med någon annans flirt oavsett vad. Men sånt kanske du gör eller? Amilia hade kunnat backa lika mycket som Martin. Båda gjorde lika mycket fel.
Sluta förpesta tråden med dina SJW-fasoner.
Japp, det gör jag! Och utan skam, också. Har ingen skyldighet mot folk jag inte känner, och knappt då heller. Martin är den som hade en relation med Jasmine. Martin flirtade med Amilia, Amilia respondade på det = så jävla UPPENBART att det är Martin som gör fel. Men förstår att det är svårt att förstå för folk som tycker att man har rätt att sätta koppel på och anser sig ha äganderätt över andra människor.
Hahah du som har förpestat tråden med din treårstrots sedan start. MEN VISST. Hellre "SjW-FaSoNeR" än att svara emot alla bara för att.
2020-05-14, 15:00
Medlem
Haha alltså jassa "jag har din kramklubba" hahaha vem bryr sig
2020-05-14, 15:01
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Exakt. Därför Julia bad om hjälp till fråga till Lennie.
Svårt att hitta något där som man svida till lite.

Lär väl fråga något i stil med, hur kommer det sig att din pappa var så förvånad över att du lärt dig hoppa?
2020-05-14, 15:01
Medlem
Amilia är en sån hemsk person som saknar empati för andra och alltid skall leka offer
2020-05-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Ni fattar att om ni röstar ut mergim går alla hans röster till Lennie och ni eventuellt fuckar Samis vinstchans då? Ta ut jassa
Skitsamma, det är mer spännande om det är jämnt...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lennie vill krypa ut sitt egna skinn när Jasse snackar om Amilia i annexet. Vågar inte yttra ETT ORD om situationen. Mergim sa åtminstone att han förstår båda och inte vill lägga sig i deras tjaffs. Lennie är en sådan jävla råtönt alltså.

Lennie är den största fegisen jag har varit med om! Det är helt sant och den absolut största mespotta i BB:s världshistoria! Skämmigt för fan hur man kan vara så jävla nollställd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så Jasmines beteende att kalla folk slampa är ok? Är inget fan av Amilia men i den här situationen backar jag henne till hundra procent!

Absolut inte okej! Barnsligt och fult ord Jassa använder. Men attityden Amilia hade nu och tidigare när hin var med i programmet är för min del mycket mycket värre!!

Obs: Jag backar fortsatt inte de öknamn som framförallt Amilia men även Jass och några fler fått/får här på fb och andra ställen.
Medlem
kermiths avatar
Flashback. Sluta lyssna på troll. Vi röstar naturligtvis på Sami. Möjligtvis åker pojken med husporslinet i käften, vad har det för betydelse. Finns absolut inget som säger att varenda röst går till Lennie. Än sen då. Sami har massvis med röster bakom sig från andra deltagarnas följare. I vilket fall så tar Sami detta han har säkerligen bra över 50% av alla röster. Tänk på att 100% av rösterna skall fördelas på 3, Sami har alltså långt fler än en tredjedel vilket statistiskt kommer att räcka till vinsten. Låt oss nu som vi från första början har sagt King Big Sam!
2020-05-14, 15:03
Medlem
Lite kul når amilia frågede inte så mycket jubel när du så mig. Jasmine bare nej.
2020-05-14, 15:04
Medlem
En liten fundering. Skriket från Halmstad säger ju att bilden hon fick på sig och Martin va på deras första KYSS. Om hon nu kallar det där för en kyss så måste väl Martins och Amilias "grej" kallas för grovhångel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in