2020-05-14, 07:30
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Många brudar tänder på tuffa farliga blattar med sina falska eller stulna rolex klockor och sina leasade kukförlängare som BMW, Audi och AMGs.
Medans snälla blyga ärliga Svenska killar som kör runt i en hederlig Volvo är totalt ointressanta.
Fakta är ju att de tjejerna som väljer mördarblattejävlarna rensas ut som synes.
Citera
2020-05-14, 07:32
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Då får vi hoppas att häktet har en fungerande suicide-watch:

”Pojkvännen fördes sedan under förmiddagen akut till sjukhus efter att personal i häktet upptäckt att han var okontaktbar, enligt GT:s uppgifter.
– Jag kan bekräfta att jag hört det också, att han förts till sjukhus, sa kammaråklagare Jim Westerberg då.
På torsdagsmorgonen uppger SVT Nyheter Väst att den mordmisstänkte mannen är tillbaka på häktet.
– Vi vet varför men det är inget vi kan berätta, jag kan däremot bekräfta att han lever och är tillbaka på häktet, säger polischef Sten-Rune Timmersjö, till SVT.”
Nästa jävla teater .
Citera
2020-05-14, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstervilda93
Det kan inte vara så att han har lämnat av olika eller hela kroppen i resväska eller något liknade hos sina brukare?

Eller slängt i deras respektive soprum? Förvarat på vinden och sedan portionerat ut, precis som med kuddstoppningen. Antar att man har tillgång till soprummen hos sina brukare?
Citera
2020-05-14, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking60
GW vet i vart fall vad han prator om ....svårt att säga det om dej

Vill du vara vänlig att utveckla var jag skulle kommit till korta?
Menar du att GW inte har en jur.kand.?
Menar du att GW aldrig har fel i sak vid sidan av sina vidlyftiga spekulationer (uttryckta som faktiskt sakkunskap) om i stort sett vad som helst om pågår på planeten jorden?
Senast redigerad av CFFV 2020-05-14 kl. 07:36.
Citera
2020-05-14, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Den 18 åkte han fem gånger till lägenheten mellan sina brukare. Kan han gjort sig av med delar under den tiden?

Bilens logg visar klockslagen

Spontant tänker jag att han då portionerar ut sopor i eller i anslutning till sina brukare, om det så är sopor med blod på eller delar av Wilma vet jag inte.
Citera
2020-05-14, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monstervilda93
Det kan inte vara så att han har lämnat av olika eller hela kroppen i resväska eller något liknade hos sina brukare?

Hade ju börjat lukta något förfärligt inom 1-2 veckor.. Förstår att Polisen och allmänheten letat ”överallt” men tyvärr är det omöjligt att leta i alla skogar osv i hela Uddevalla/Ljungskile trakten. Eftersom han var snabbt ute efter mordet enligt GPS och övervakningskameror kan man anta att själva styckningen ägde rum senare. Har för mig att det stod i FUP att likhundar markerat även på vinden. Någon del av Wilma måste varit där uppe, kanske i en större resväska som någon nämnt..
Citera
2020-05-14, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Babben hade ett haschberoende kan han haft en drogutlöst psykos som orsakat till vad han gjorde?

Låter tyvärr mindre troligt.
Citera
2020-05-14, 07:40
Medlem
Antar att de gjort husrannsakan hos Pappan? Någon som vet? De borde ju kolla hans frys och sopor. En likhund borde ju varit hemma hos fadern också? För att se om en död kropp funnits där..
Citera
2020-05-14, 07:40
Avslutad
Om det skulle vara så att han inte kommer dömas för mord utan bara brott mot griftefriden eller vad det heter.
Och han är ute efter ett par år.
Då måste någon ta lagen i egna händer och utdela ett riktigt straff.
Själv ska jag kräva gärningsmannen på bensinpengar.
Jag åkte runt i Dalslandsskogarna och letade. Kröp runt i buskar och snår.
Citera
2020-05-14, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking60
har du svårt att läsa eller.... Han gosa med huvidet inslaget i ALU folie...en trofe så klart...Blatten är sjuk och nu ska han vårdas ....bara tidsfråga till han släpps ut på Svenska gator igen - han är ju sjuk ...behöver vård....9-18 månader på psyk så är blatten lös igen enligt Svensk lag... Fy fan

Vilken lag eller praxis använder du som källa när du påstår att man skulle få 9-18 månaders sluten psykvård för mord alt. dråp?
Citera
2020-05-14, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Låter tyvärr mindre troligt.

Har du läst FUP? Det framkommer att T varit extremt vidrig, fysiskt och sexuellt våldsam, både mot W och tidigare tjejer. Mordet var inte resultatet av en haschpsykos, utan ett resultat av hur en man som hatar kvinnor är kapabel att mörda hellre än att släppa kontrollen.
Citera
2020-05-14, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Har du läst FUP? Det framkommer att T varit extremt vidrig, fysiskt och sexuellt våldsam, både mot W och tidigare tjejer. Mordet var inte resultatet av en haschpsykos, utan ett resultat av hur en man som hatar kvinnor är kapabel att mörda hellre än att släppa kontrollen.

Sorry, såg att jag citerat fel inlägg. Skulle citera den som skrivit att det berodde på haschpsykos. Sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in