Citat:
Ursprungligen postat av
DrunkenZealot
c19 är en ny sjukdom Om kroppen skall bekämpa c19 så behövs antikroppar. Dessa får antas vara mätbara på denna korta tid, dina tankar är bara spekulationer i dagsläget.
Är det inte så att kroppen även har mer ospecifika försvar mot virus, exempelvis interferon? Jag är inte alls övertygad om att kroppen alltid behöver ta till det tunga artilleriet i form av antikroppar om de första försvarslinjerna fungerar. Gissar att kroppen fungerar ekonomiskt och inte producerar antikroppar i onödan.
Har jag fel får ni gärna rätta mig.
Redan det att man nyser och producerar slem är ett försvar som hjälper kroppen mota bort virus. Det finns som sagt många olika typer av försvar, antikroppar är bara ett.
Tyvärr finns det infektionsläkare som är så till den grad mot FHM att de nog hellre håller inne med sådan förmildrande information på grund av sitt rabiata FHM-hat. Ja det finns till och med en infektionsläkare som öppet anklagar myndigheterna för dråp, kallar vad de gör kriminellt, och stolt visar upp en polisanmälan mot AT på sin facebooksida! Så förvänta er ingen hjälp från såna som han. De är likt SD bara ute efter att förgöra FHM och AT och skapa kaos och oreda.