2020-05-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag fattar inte. Ska alex sluta att vara vän med kim och isabel helt plötsligt? Sedan kanske alex fann det tråkigt att vara där med tanke på att han inte dricker heller
Det är dagisnivå bland en del av deltagarna. Om Alex trivs i deras sällskap är det helt upp till honom. Han behöver inte dela deras åsikter för det. Konstigt att Martin är välkommen för amilia sa att han hade erkänt att han uttalade negativt om judar . Men bb valde att ha honom kvar pga Corona 😅 ja enligt amöban amilia
2020-05-14, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det är dagisnivå bland en del av deltagarna. Om Alex trivs i deras sällskap är det helt upp till honom. Han behöver inte dela deras åsikter för det. Konstigt att Martin är välkommen för amilia sa att han hade erkänt att han uttalade negativt om judar . Men bb valde att ha honom kvar pga Corona 😅 ja enligt amöban amilia

Det tror jag knappast, han sa judas.
2020-05-14, 00:49
Medlem
Citat:
Nä precis. Han får skjutsa hem dom om han vill utan att han skall ses som en hemsk person som alla i tråden säger
Är du medveten om att Alex är svart? Du skriver på flashback med en majoritet av rassar och förväntar dig att folk ska hålla Alex om ryggen...
2020-05-14, 00:49
Medlem
Citat:
Nä precis. Han får skjutsa hem dom om han vill utan att han skall ses som en hemsk person som alla i tråden säger

Ok du menar så. Men någon valde ju att dra upp Kim i tråden 40 gånger? Känns bara som ett onödigt ämne? Släpp de två. Fine de har varit en del av BB men är 3 månader sen. Sen valde Amilia att dra upp det i sin live oavsett om Patzy nämnde det först men A valde att återigen svara på något i liven för att hällla tändvätska.
2020-05-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Men snark.... håller med dig...är folk på allvar fortfarande kvar i det??
2020-05-14, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså är det huset som har gjort Jasmine snurrig eller är det en tidig demens vi bevittnar? Hon är så ovetande och förvirrad hela tiden. Hon kan ställa frågor om saker dom pratat om bara någon dag eller dagar innan etc. Hon misstolkar ofta vad folk säger också. Bara den här veckan har jag hört Sami rätta henne flera gånger för att hon misstolkat grejer
Är hon bara så för att hon är osäker och inte den skarpaste kniven i lådan helt enkelt?
Har jobbat med personer med tidig demens, och Jasmine kan ibland påminna om en sån person.
Jag diggar henne dock.
Hon tänker på Martin
2020-05-14, 00:57
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Fint svar ändå! Gillar att de tror att vi tittare vet hur det blir, 3-4 i finalen. Men det enda vi vet är väl att ingen åker ut imorgon...?

På Mergims Insta vill de att man ska rösta kvar honom på fredag. Betyder kanske att en ska ut då.
2020-05-14, 00:57
Medlem
Citat:

Enligt Amilia är viktigt att minnas ja. Bitterhet är så sjukt klädsamt.
2020-05-14, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
På Mergims Insta vill de att man ska rösta kvar honom på fredag. Betyder kanske att en ska ut då.

What? Uttalat fredag??? Vems tur?
Senast redigerad av Leden 2020-05-14 kl. 01:00. Anledning: Felstavat
2020-05-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Försök övertyga amilia om det . Jag försökte men gick bet . Amöban är helt på det klara att han inte sa judas . Hon är hemsk
2020-05-14, 01:01
Medlem
Citat:
Försök övertyga amilia om det . Jag försökte men gick bet . Amöban är helt på det klara att han inte sa judas . Hon är hemsk
Känns som jag skrivit detta i tråden flera gånger.... Men halmstrån!
2020-05-14, 01:03
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
What? Uttalat fredag??? Vems tur?

Jag vill ha kvar Sami, Jass och Lennie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem