2020-05-14, 00:24
Medlem
Alltså är det huset som har gjort Jasmine snurrig eller är det en tidig demens vi bevittnar? Hon är så ovetande och förvirrad hela tiden. Hon kan ställa frågor om saker dom pratat om bara någon dag eller dagar innan etc. Hon misstolkar ofta vad folk säger också. Bara den här veckan har jag hört Sami rätta henne flera gånger för att hon misstolkat grejer
Är hon bara så för att hon är osäker och inte den skarpaste kniven i lådan helt enkelt?
Har jobbat med personer med tidig demens, och Jasmine kan ibland påminna om en sån person.
Jag diggar henne dock.
2020-05-14, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
varför var kim i trolljägarna är det länge sedan

Pga hatkommentarer i sociala medier, men i programmet handlade det om Joakim Lundells bror Chrille Berg som på sin Youtube-kanal "reagerat" på Kims medverkan i programmet Tjafs. Chrille sa rätt grova saker om att Kim skulle bete sig som en kille annars skulle han döda honom. Detta var enligt Chrille "content och skämt". Kim konfronterade honom och fick inte svar direkt och då sa Kim till sist "vi ses i rättegång". Kim har anmält honom.
Vet inte riktigt när programmet spelades in, typ i höstas gissar jag på naturens utseende i programmet.

Citat:
Ursprungligen postat av Leden
På riktigt..... fick de in riktig BUS för ett tag sen?

Ja, idag tror jag. Spyr
2020-05-14, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, men det är klart, en svart man från orten, som plötsligt befinner sig mitt i centrala Stockholm (eller var nu Riche ligger exakt), omgiven av en massa vita svennar..! Det är klart han fattar att det bara är en tidsfråga innan han blir lynchad under hurrarop från en samlad skara haters, bäst att lämna innan mobilkamerorna stängs av!
Faen hvor der är manga bra om idioten alex nu . Det gillar jag
2020-05-14, 00:25
Medlem
Citat:
Jag tyckar dom ser ut at ha det bra tilsammens alla 4

Fint svar ändå! Gillar att de tror att vi tittare vet hur det blir, 3-4 i finalen. Men det enda vi vet är väl att ingen åker ut imorgon...?
2020-05-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså är det huset som har gjort Jasmine snurrig eller är det en tidig demens vi bevittnar? Hon är så ovetande och förvirrad hela tiden. Hon kan ställa frågor om saker dom pratat om bara någon dag eller dagar innan etc. Hon misstolkar ofta vad folk säger också. Bara den här veckan har jag hört Sami rätta henne flera gånger för att hon misstolkat grejer
Är hon bara så för att hon är osäker och inte den skarpaste kniven i lådan helt enkelt?
Har jobbat med personer med tidig demens, och Jasmine kan ibland påminna om en sån person.
Jag diggar henne dock.

Hon hade ju "adhd i barndomen" så tror det är den som spökar.
2020-05-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pga hatkommentarer i sociala medier, men i programmet handlade det om Joakim Lundells bror Chrille Berg som på sin Youtube-kanal "reagerat" på Kims medverkan i programmet Tjafs. Chrille sa rätt grova saker om att Kim skulle bete sig som en kille annars skulle han döda honom. Detta var enligt Chrille "content och skämt". Kim konfronterade honom och fick inte svar direkt och då sa Kim till sist "vi ses i rättegång". Kim har anmält honom.

Ja, idag tror jag. Spyr
Tack
2020-05-14, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Ja, idag tror jag. Spyr

Ahaaa... Trodde fortfarande att det var ACO😂 Kan vi snälla aldrig glömma reaktionen när deltagarna av BB20 får in body lotion som GRADVIS gör en brun och, vissa, deltagare surar ihop totalt och vägrar prata på flera timmar? År 2020 må ha varit trist.... men sätts verkligen i perspektiv jämförande med de instängda i huset och den misär de lever i när de inte får riktigt BUS!
2020-05-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Självklart är det så, de är väl helt knäckta av att ha blivit ökända istället, om ens det. Sen kan jag tycka att man saknar lite känsla för sociala koder om man lämnar en middag för att träffa personer som man vet sagt saker som flera andra personer på middagen tagit väldigt hårt, vet inte hur många gånger Glasman upprepat i sin live att han är beredd att träffa alla utom just dom, vilket är helt förståeligt.
Man saknar fullständigt känsla för sociala koder om man gör så. Men Alex är ju inte precis den som håller på med sociala koder, det märktes tydligt med smackandet vid måltiderna!
2020-05-14, 00:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Faen hvor der är manga bra om idioten alex nu . Det gillar jag

Inte säker på att jag förstår vad du säger, men det jag skrev var givetvis sarkasm. Det vore löjligt om Alex lämnade för att han kände sig obekväm, trots att han hade åtminstone 6-7 vapendragare från huset vid sin sida.

Men det verkar ju som att han lämnade för att skjutsa hem Kim och Isabel. Känns lite typiskt Alex, vill inte välja den ena eller andra sidan, predikar kärlek och respekt och lojalitet, men när det ställs på sin spets så velar han mellan principer och vänskap. Och det är väl högst mänskligt.
2020-05-14, 00:38
Medlem
Jag fattar inte. Ska alex sluta att vara vän med kim och isabel helt plötsligt? Sedan kanske alex fann det tråkigt att vara där med tanke på att han inte dricker heller
2020-05-14, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag fattar inte. Ska alex sluta att vara vän med kim och isabel helt plötsligt? Sedan kanske alex fann det tråkigt att vara där med tanke på att han inte dricker heller

Inget illa ment... men varför ta upp Isabel och Kim just nu? Denna vecka. Känns väl som överspelat? Vi kan ju överhuvudtaget inte veta varför han valde att skjutsa hem de två.
2020-05-14, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Inget illa ment... men varför ta upp Isabel och Kim just nu? Denna vecka. Känns väl som överspelat? Vi kan ju överhuvudtaget inte veta varför han valde att skjutsa hem de två.
Nä precis. Han får skjutsa hem dom om han vill utan att han skall ses som en hemsk person som alla i tråden säger

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in