2020-05-13, 23:28
Medlem
Jassa är så korkad
2020-05-13, 23:31
Avslutad
-
Senast redigerad av RacerOne 2020-05-13 kl. 23:47.
2020-05-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Gillar eg. inte att svara troll, men ändå bra fråga! Helt ärligt. Sami och Glasman non stop, till och från eller endast på tu man hand Julia. That’s in about it.
Håller med om denna trio för vänner. Hade nog då och då kunnat kört en utgång, i en grupp, med Amilia för att höra någon av hennes historier. Samma sak med Patsy och Frida, en och annan utgång tillsammans med andra. Men inte för ofta. Sedan tror jag det är nog. Men som sagt, det är endast Sami, Glasman och Julia jag kan se att jag skulle kunna vara vän med.
2020-05-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jasmine till Sami: "så du är halvsvensk och halvfinsk och haaaalvmarockan?"

Jaaa, Jasmine. Så fint du får ihop det.
Haha, men du måste tänka att det där är riktigt svårt matematik för henne att få ihop.
2020-05-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon bröt något ben i anslutning till fittan. Hon klättrade någonstans på fyllan.
Ogillar skriket Jasmine men om hon bröt ”fittan” tycker jag synd om henne. Det är inget jag vill ens att min värsta fiende ska råka ut för.
2020-05-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Alla vill att Lennie ska raka skallen "Jag vägrar!"

Det hade inte skadat om han fick bort skatboet han har på huvudet ! Så j-a fult !
2020-05-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Samis morsa är med och hänger. Sjukt ballt Hon är snart en kändis.
https://www.instagram.com/p/B_uKmuVgghJ/
Hon hängde ju typ ett dygn med Glasman. Hon, Maggan och en tredje kompis till Sami krökade med Glasman på Riche, Rosa drömmar och sedan hos Glasman. Alla tre sov sedan över hos Glasman.
2020-05-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Vad är det för fel på er? Ingen gillar Isabel eller Kim, varken Glasman, Patzy, Amilia, Julia kan fortsätta hela laget runt för iiiiiiiiiiiingen gillar dom eller vill ha dom där. Att de står och smyger vid ett hörn i närheten visar bara vilka losers dom är. Att Alex bestämmer sig för att beblanda sig med dom istället för att fortsätta hänga med hela gänget visar bara dålig omdöme han har och hur korkad han är.
Han tycker väl att dom är sköna? vad är problemet? Kan man inte ha flera vänner?
2020-05-13, 23:50
Medlem
Alltså julia ser fan äldre ut än 30. Hur fan är det möjligt?
2020-05-13, 23:52
Medlem
xrlpyts avatar
Sami är kycklinggul i håret, och jäklar vilken kagge han har fått sedan starten. Vi bjöds just på en side shot.
2020-05-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Vad är det för fel på er? Ingen gillar Isabel eller Kim, varken Glasman, Patzy, Amilia, Julia kan fortsätta hela laget runt för iiiiiiiiiiiingen gillar dom eller vill ha dom där. Att de står och smyger vid ett hörn i närheten visar bara vilka losers dom är. Att Alex bestämmer sig för att beblanda sig med dom istället för att fortsätta hänga med hela gänget visar bara dålig omdöme han har och hur korkad han är.
Tycker det är sjukt obehagligt att de dyker upp och står typ och smyger på de övriga. Uppenbarligen har de inte fått en inbjudan, det är ju inte precis så att de av en slump hamnar på Riche samtidigt som övriga gänget. Säger väl ändå em hel del om Alex som drar iväg med dem och skjutsar hem dem. Anty vågade ju inte döda något om det utan sa att han hade andra planer. Det var först när Patsy började skrika om att de var råttor som skulle gasas ihjäl (i Amilias live) som det kom upp.

Sjukt märkligt beteende i alla fall. Vad fan ville de få ut av detta? Måste nästa kolla på deras Instagram om de lagt upp något.
2020-05-13, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tycker det är sjukt obehagligt att de dyker upp och står typ och smyger på de övriga. Uppenbarligen har de inte fått en inbjudan, det är ju inte precis så att de av en slump hamnar på Riche samtidigt som övriga gänget. Säger väl ändå em hel del om Alex som drar iväg med dem och skjutsar hem dem. Anty vågade ju inte döda något om det utan sa att han hade andra planer. Det var först när Patsy började skrika om att de var råttor som skulle gasas ihjäl (i Amilias live) som det kom upp.

Sjukt märkligt beteende i alla fall. Vad fan ville de få ut av detta? Måste nästa kolla på deras Instagram om de lagt upp något.
Döda? Är det inte lite väl mycket att säga att dom är råttor som skall gasas ihjäl? Alex får väl hänga med dom om han vill. Han finner dom väl sköna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in