2020-05-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makesens
...stålar till pojkvännens missbruk självfallet..

Sorry såg att det kommit massa teorier
Läser ikapp
Citera
2020-05-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Fan fick virus på mobilen vid nedladdningen av FUP, hela min kalender är plötsligt full med skit. Hur löser man det?
Jag har inte fått minsta lilla virus. Men använd ditt virusprogram och rensa bort det?
Citera
2020-05-13, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
En klassiker eller rättare sagt en idiotförklaring.
[/i]
Han vet att nån har placerat huvudet i hans lägenhet, men kan inte erkänna det. Han vet att han inte lämnade kvar hennes huvud, vilket han sagt i förhör. Om han hade styckat kroppen hade han inte lämnat huvudet i lägenheten som han sa. Rättsväsendet vill idiotförklara honom.
Citera
2020-05-13, 18:54
Medlem
boskapsgardens avatar
vad jag fruktar är att babben kommer att bli friad och få en massa skadestånd på kuppen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Helt enig, men här verkar MGM även ha nån psykisk diagnos i tilläg. Om jag gissar rätt så misstänker jag nån grad utav Paranoid Schizofreni. Så farlig i dubbel bemärkelse mao...

Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Det sociala PK trycket är stort i samhället. De flesta verkar hellre ta risken att döttrarna blir styckmördade än att de själva ska misstänkas rösta på SD.

Men lägg av för helvete! Låt inte detta bli en rasistisk tråd! Nog för att han inte är född i Sverige, men han kom hit som väldigt liten.
Läs Ida-mordet! Var det en svensk också kanske som gjorde det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Säker på det? FUP sida 350. Kuddvar nästan helt skuren mitt itu, med Wilmas blod på. Min teori? Att hon försökt värja sig mot en knivattack.

Min teori, han har trätt den över hennes huvud när han styckade henne för att inte behöva se det eller liknande
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Jag håller på att läsa fupen nu, är nästan klar. Jag vet inte om jag misstolkar detta då det är maskat i flera förhör, men antyder de att Wilmas biologiska pappa utnyttjande henne sexuellt? Eller har jag helt missförstått?

Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ange gärna sida i förhör, det underlättar för oss alla 👍🏻

sid 641-642
706
de nämner det lite i olika föhör, men detta var det jag kunde hitta nu iallfall. Som sagt jag kanske misstolkar, men får bara en konstig känsla

Ja jag instämmer. Hon har blivit utsatt.
Det är svårt att tolka det på annat sätt.

Inte konstigt att hon var så rotlös och trygghetstörstande.
Nu förstår jag den konstiga familjedynaniken.
Och den starka bindningen till T och var så formbar.
Att hon knöt an och öppnade sig för hans familj.

Hon var inte välkommen att bo hos sin biologisk mamma eftersom styvpappan inte ville ha henne där.
Hon ville inte bo hos sin biologiska pappa pga av någon form av övergrepp under uppväxten.
Hon kunde inte hos systern pga av dennas kompicerade relation med ett våldsamt ex.
Och T hotade med att kasta ut henne när hon inte lydde.
Då hade hon ingenstans att ta vägen.

Hon var 17 år.
Det var många som svek henne, däribland några av hennes närmaste.
Stackars lilla rotlösa tös
Citera
2020-05-13, 18:55
Medlem
Är allt annat än teknisk! Vet inte om jag har ett virusprogram? Har alla det på iphone eller? Jag laddade ner filen som lades upp här i tråden
Citera
2020-05-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boskapsgarden
kanske det, men hellre det att hon har blivit styckad av en blatte
Soc är nog mest intresserad av oönskade graviditeter ska du se. Styckmord är ett undantag.
Citera
2020-05-13, 18:56
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Han vet att nån har placerat huvudet i hans lägenhet, men kan inte erkänna det. Han vet att han inte lämnade kvar hennes huvud, vilket han sagt i förhör. Om han hade styckat kroppen hade han inte lämnat huvudet i lägenheten som han sa. Rättsväsendet vill idiotförklara honom.

Tejpen och foliet runt skallen var fulla med hans fingeravtryck. Låset till hans lägenhet byttes samma dag han greps.

Det är han som lämnat kvar huvudet, även han som paketerat det.
Citera
2020-05-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage
Är det bara jag som reagerade på det här?

Tishko sitter på förhörstolen och plötsligt kissar han på sig med förklaringen att han har druckit mycket vatten.

Efter att ha läst snabbt igenom inledande förhöret med GM misstänker jag att han lider utav någon form av psykisk störning.

Jodå, flera i tråden som reagerat på det, enligt skribenten @T34Panzer tydligen ett försök
att späda ut urinen inför provtagning avseende droger.

Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
I försök att spä ut urinen inför provtagning avs droger. En klassiker i missbrukarsammanhang.
Citera
2020-05-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Min teori, han har trätt den över hennes huvud när han styckade henne för att inte behöva se det eller liknande
Det fanns blodstänk med hår i på väggen. Det tyder på sparkar mot huvudet. Vad som hänt med kuddvar tyder på en knivattack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in