2020-05-13, 18:44
Medlem
En klassiker eller rättare sagt en idiotförklaring.
Citat:
Du har i tidigare förhör sagt att någon är ute efter dig och att Wilmas huvud är
placerat i din lägenhet av någon annan. På vilket sätt har du märkt att någon
skulle ha varit i din lägenhet – ingen kommentar

Citat:
I förra förhöret berättade jag för dig att det hittats spår från dig på fyndet. Hur
skulle de ha kommit dit, spår från dig – ingen kommentar

Citat:
Har du på något sätt hanterat fyndet – ingen kommentar

Citat:
Nu är det inte bara DNA från dig utan även fingeravtryck. Vart enligt din
uppfattning skulle de fingeravtrycken sitta på fyndet i så fall – ingen kommentar

Citat:
Det finns 14 avtryck från dig på fyndet – ingen kommentar

Citat:
Förstår du nu att med tanke på att det finns flera avtryck från dina fingrar/händer
på flera lager av fyndet så kommer du aldrig att kunna ge en annan förklaring
än att du har hanterat huvudet. Vad hindrar dig från att berätta – ingen
kommentar

Citat:
Vad kommer det sig att du har sparat just huvudet – ingen kommentar
Senast redigerad av Browser 2020-05-13 kl. 18:48.
Citera
2020-05-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boskapsgarden
???? anmäl till polisen, den som har sex med en 13 åring eller 15 åring kan bli åtalad i Sverige, det finns massor av sådana rättsfall
Och du tror att lagen skyddar henne? Hon hade hamnat i klorna på soc som bara vill kontrollera hennes liv. Hon hade blivit så tacksam!
Citera
2020-05-13, 18:46
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Men fatta då.
Försök nu inte koka ihop nån konspiration, vilket du jobbat på i flera månader.

Vid första husrannsakan greps T och man letade efter en levande person

Vid den kriminaltekniska undersökningen så fick man syn på blodspår.

Och då tog man det steg för steg. Systematiskt, som dom gör, allt enligt regelboken.

Sånt känner man till om läst mer än 1 FU innan.
Ja, att folk fortfarande tror på aset 😡
Hela lägenheten lyser ju upp med medlet de använt för blod, äckligt med spermafläckarna på överkastet med.
Fyfan
Citera
2020-05-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Det är smetat blod på insidan av köksskåp, golvlister, sönder hackat golv i duschen. Troligtvis inget man skulle märka om man stod i dörren i hallen.

Fast samtidigt så framkommer det väl att pappan var inne i själva lägenheten och letade, öppnade någon garderob osv? Det var väl dessutom innan modern och systern kom eller är jag fel ute?
Citera
Medlem
Fan fick virus på mobilen vid nedladdningen av FUP, hela min kalender är plötsligt full med skit. Hur löser man det?
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdrage
Är det bara jag som reagerade på det här?

Tishko sitter på förhörstolen och plötsligt kissar han på sig med förklaringen att han har druckit mycket vatten.

Efter att ha läst snabbt igenom inledande förhöret med GM misstänker jag att han lider utav någon form av psykisk störning.

Oj. Det är ju jättemärkligt beteende. Inte kissar man på sig bara sådär när man är vuxen och sitter på en stol?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer

Vi vill inte ha en upprepning av mordet på Eva Magnusson där GM Stefan Börjesson (http://puscaspuscas.blogspot.com/2011/03/den-mycket-starkt-misstankte-tog-sitt.html ) tog livet av sig på häktet innan rättegång

Är det så säkert att vi inte vill det? För mig så får gärna aset avlida, ju förr ju bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Om man skummar FU och sen räcker det att läsa slutförhöret på sidan 913 så uppstår inga tvivel att han har mördat Wilma. Nu kan han möjligen dra till med ny rövarhistoria i tingsrätten men de kommer döma honom för mord. Sen hamnar det i hovrätten och möjligen att han döms för dråp, ungefär som styckmördaren uppe i Boden som mördade Bangsuan och styckade henne. Då var det kändisadvokat Thomas Olsson som fixade 10 år för dråp för K. Johansson i hovrätten.

Fast, som du vet, i Bodenfallet såg man ju en förmildrande omständighet i GM:s ”säregna personlighet” som var behäftad med div funktionsvariationer.
Kan svårligen tänka mig att Tischko kan förlänas samma typ av straffrabatt.

Risken är väl då den att han på något vis skall lyckas komma undan med bara griftefridsbrott, men det verkar ju finnas fakta som talar mot det i detta fall.

Citat:
Ursprungligen postat av zaibini
Och nu blandas Donald Trump in,, expressen
https://www.expressen.se/gt/krim/wilma-anderssons-pojkvan-mordatalas/

Wilmas pojkvän åtalas för att ha slagit ihjäl henne i sitt vardagsrum och sedan styckat kroppen.

Själv hävdar han sin oskuld:

– Om jag hade styckmördat min tjej så hade jag inte sparat hennes huvud.

Wilmas kvarlevor hittades i en väska i pojkvännens bostad.

Utredningen visar hur han dyrkar Donald Trump och hur han tidigare skickat sms där han skrivit att han ville stycka Wilma i fyra delar.

Ja inte kan svensk media missa ett tillfälle att få in Trump i ett negativt sammanhang.

Ang sms:en om att han ville stycka W, hade de skickats till W eller nån annan?
(ej haft tid att läsa fup)
Citera
2020-05-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Sjukt att det fortfarande finns folk som inte tror han gjort det..
Ladda ner fupen och titta hur bilderna från lägenheten ser ut...fyfan 😡🤬
Överkastet där hon legat har 3-4 fläckar blod och lika många fläckar sperma 😖😖.

Bläää
Snälla Bambi. I varenda 23-årig mans säng finns fläckar av sperma, framförallt om de har flickvän. Kära nån :-)
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blygauffe
Ush vidriga bilder. Även om fanskapet tvättat rent så gott de går så lär polisen hitta wilmas dna på massor av ställen i lägenheten. Bla vid trösklar om hon släpats runt i lägenheten. Sedan hitta alla blodstänk i lägenheten e nog näst intill omöjligt de med för o röja bort bevis
Ja, det där blå medlet som synliggör blod, det ser ut som ett slakthus. Fan vad bottenlöst mörkt det här är.
Citera
Medlem
boskapsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Och du tror att lagen skyddar henne? Hon hade hamnat i klorna på soc som bara vill kontrollera hennes liv. Hon hade blivit så tacksam!
kanske det, men hellre det att hon har blivit styckad av en blatte
Citera
2020-05-13, 18:50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Eller om hon ville göra nåt rent kosmetiskt hos tandläkaren?

Jo, jag har redan varit inne på det. Men antagligen kan det ha varit narr från hennes sida för att få pengar till annat. Pojkvännen använde tydligen droger, han kanske tvingade henne på pengar, som hon fixade genom att ljuga inför sin mor?
Citera
2020-05-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Eller om hon ville göra nåt rent kosmetiskt hos tandläkaren?
...stålar till pojkvännens missbruk självfallet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in