2020-05-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nä, han har nog ont som tusan.. Med tanke på all piercing och och dyl så är han ju ganska smärttålig och Jag spyr på Mergim och Lennie som bara moffar i sig av kvällens godis och stoppar i fickorna och dyl. Här har vi ytterligare ett tydligt tecken på att Mergim inte kan känna empati och inte Lennie heller. Nu bad Sami om cola och Lennie svarar "vänta med det..", men borde inte sami själv få välja vad som kan vara bäst i detta läge.. Men all eloge till Jasmine som gör vad hon kan ändå och tröstar lite. Nu hoppas jag Mergim får stå i köket och laga mat när de andra äter godis framför en film..

Mergim inte känna empati, missa du helt att grabben sa när sami kom ut " varför får sami alltid käka starkt, sami får alltid det värsta" han lät som en av er härifrån. Men det missade du säkert, såklart!
2020-05-13, 17:37
Medlem
Fyfan vad mkt skit de äter i huset. Socker hela tiden. Finns det ingen där inne med lite självvärde? Alla har gått upp i vikt så sjukt mkt. Vidrigt.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Goda, omtänksamma vänner verkligen Jassa försöker i alla fall.

Är dom inte fullkomligt ego sparar dom lite godis till stackarn i alla fall!

Vi kan vara lugna. Allas vår Lunatic sitter med spion och rörelsekamera på Lennie så han inte kan sno och gömma undan mer godis obestraffat.

Produktionen upptäckte Lunatics godisdetektivarbete och gav honom ett skönt extraknäck. Därav hans frånvaro just nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Goda, omtänksamma vänner verkligen Jassa försöker i alla fall.

Är dom inte fullkomligt ego sparar dom lite godis till stackarn i alla fall!
Jassa försöker, men spar inte. I går kastade hon en random påse godis till Sami sen vräkte hon och siameserna i sig.
2020-05-13, 17:38
Medlem
Mergim och Lennie äter och äter och har inte en tanke på att dela med sig...

Jassa gör åtm ett försök att få Sami att må bättre.
2020-05-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Mergim inte känna empati, missa du helt att grabben sa när sami kom ut " varför får sami alltid käka starkt, sami får alltid det värsta" han lät som en av er härifrån. Men det missade du säkert, såklart!
"Er". Och vem faan är du? Oj, dum fråga....
2020-05-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Mergim och Lennie äter och äter och har inte en tanke på att dela med sig...

Jassa gör åtm ett försök att få Sami att må bättre.

Jassa får honom må bättre genom att göra kaffe till honom, när magen redan brinner.
hon försöker men hon gör det bara sämmre =)
2020-05-13, 17:40
Medlem
Citat:

Det.. det var ju avundsjuka och inget annat. Han är rädd att Sami blir mer poppis. Inget annat tyvärr.
2020-05-13, 17:41
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Det Mergim sa är ren fakta och behöver absolut inte ligga någon empati bakom hans ord.

(Sorry vårtan men ibland bara måste jag rycka in, jag läste iallafall coronans inlägg med smurfröst)
Medlem
NU längtar man efter film....Ett dåligt BB avsnitt för upplysning! Jo, fel av mig! Sänd avsnittet med Martin och Amilia. Finns 2 riktigt bra!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Det.. det var ju avundsjuka och inget annat. Han är rädd att Sami blir mer poppis. Inget annat tyvärr.

Mergim är alltså avundsjuk för att sami fick käka starkt. Gillar ditt tänkande. *Facepalm*
2020-05-13, 17:44
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
NU längtar man efter film....Ett dåligt BB avsnitt för upplysning! Jo, fel av mig! Sänd avsnittet med Martin och Amilia. Finns 2 riktigt bra!!!!!

Och de vill inte ens se ett avsnitt av BB igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in