2020-05-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag begär ut FUP på fredag kring lunch då det bör gå att få ut då. Länkar så fort jag har den tillgänglig.

Tack!
Citera
2020-05-12, 18:32
Medlem
Citat:
Jag begär ut FUP på fredag kring lunch då det bör gå att få ut då. Länkar så fort jag har den tillgänglig.
Låter alldeles förträffligt. Stort tack för det! Dock bävar jag lite av beskrivningen hur flickan hittades och omständigheterna kring det hela. Men det blir en "intressant" fup.
Citera
2020-05-12, 21:30
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:

Tusen tack for all din innsats med å legge ut tidligere dommar och LUV avgjørelse ang lille Esmeralda och hennes syskon.

Blir nok mycket lesing denne uken for det kommer jo FUP både i detta fallet och i Wilma fallet.
Citera
2020-05-12, 23:00
Medlem
Citat:

Det tackar jag för.
Förbereder mig på en tung helg med andra ord.
Brukar få bli några veckors paus efter en tung FUP (särskilt där barn är inblandade)
Citera
2020-05-13, 10:47
Medlem
Varför varför varför ska knarkare yngla av sig så mycket och envisas med att ha de stackars barnen hemma??.
Citera
2020-05-13, 16:37
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Varför varför varför ska knarkare yngla av sig så mycket och envisas med att ha de stackars barnen hemma??.

Varför måste staten envisas med att ha en så repressiv drogpolitik?
Citera
2020-05-13, 17:06
Medlem
Citat:

Stort tack på förhand!

Mvh/ tacksam över din handlingskraft inkl att du sammanställt all info i ärendet och delar med dig till oss andra av allt detta!:)

Vill nästan swisha dig en slant för jobbet;)
Citera
2020-05-13, 18:24
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geraldine
Stort tack på förhand!

Mvh/ tacksam över din handlingskraft inkl att du sammanställt all info i ärendet och delar med dig till oss andra av allt detta!

Vill nästan swisha dig en slant för jobbet
Haha, äschdå! Jag tar ju ändå ut handlingarna av eget intresse, att dela dem med er övriga är inte något besvär.
Citera
2020-05-13, 20:53
Medlem
Pannknackarns avatar
Citat:
Haha, äschdå! Jag tar ju ändå ut handlingarna av eget intresse, att dela dem med er övriga är inte något besvär.

Stort tack!
Citera
2020-05-13, 21:32
Medlem
Känner att det kommer bli jobbigt att läsa denna FUPen, alltid så känsligt med barn.
Minns mamma som mördade sitt barn med fentwnylplåster och försökte ta sitt eget liv. Den värsta förundersökningen jag läst.
Kanske Arboga också.

Intressant men hemskt
Citera
2020-05-13, 22:04
Medlem
Citat:

🤗
Citera
2020-05-14, 08:23
Medlem
Citat:

Tack snälla du.
Nu måste man föreberda sig psykiskt att läsa vad som har hänt stackars E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in