2020-05-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag höll med dig till 1000% gällande sami, det var bara om lennie skulle vinna som jag inte höll med dig.

Och likaså håller jag med dig om moa. Bottennapp, och sällsynt trist och vad fan tillför hon? Inget annat än bully-kommentarer och arroganta knyck med nacken och ansiktsuttryck av äckel gällande deltagarna.

Jag skulle inte gråta blod menar jag med att jag skulle bli besviken men inte ledsen för Sverige. Skulle Mergim och jasmine vinna så tycker svenska folket om människor som skriker och inte kan behärska sig lite ens. Jag hoppas svenska befolkningen gynnar ett sådant beteende genom att ge dom en miljon. Dags att säga stopp genom att skicka hem dom utan en miljon. Men jag skulle bli genuint glad för sami för han är värd en chans till ett nytt liv utan skulder. Han visar det verkligen enligt mig, men det är bara en åsikt.
2020-05-13, 14:42
Medlem
AH9s avatar
Någon som vet låten som bb spelade upp i sovrummet igår? Pm tack
2020-05-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja tänkte detsamma..

OnT Lider i hjärtat när jag ser hur mycket fin mat och många olika ingredienser de har och så ska en sk "mästerkock" göra en macka... som bara dryper av fett och tusen olika smakämnen där inte alla passar ihop ens.. nä pannkaka säger jag bara..som är Lennies specialitet..
Jag tycker verkligen inte att Lennie varit någon mästerkock därinne. Visst, kanske lite över korv och makaroner till middag men ibland när han lagar mat undrar jag vad han sysslar med. En sak jag verkligen stor mig på är att han alltid lyfter på stekpannan för att röra runt ingredienserna. Det är typ det sämsta man kan göra då värmen försvinner. Jaja, han kan hålla såg till pannkaka.
2020-05-13, 14:44
Medlem
Mouchinos avatar
Ibland får jag en känsla av att Lennie inte alls mår så bra som han påstår. Ser ut som han håller på att explodera vilken sekund som helst, verkar nervös. Som att han har ångest
2020-05-13, 14:46
Medlem
Angående jasmine, men känns som hon är den mest behov av uppmärksamhet. Känns som hon tror hela Sverige kretsar kring henne och hennes relationer med tanke på allt biktande och pratande med kameror. Är det bara jag som tycker det är avtändande med sådant bekräftelsebehov hon har, eller vissa tjejer har i allmänhet? Är det bara jag som har denna uppfattning?
2020-05-13, 14:47
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jag tänkte också på att hon passade i den peruken och påminde då om Julia Roberts i ngn film där hon var i rymden eller vad det var..?

Ja, jag tänkte lite så också! Jag är dock sällsynt kass på att ge exakt referens....men tänker mig samma som du!
2020-05-13, 14:48
Medlem
När Mergim kommer ut kommer han nog hoppa på lennie och vilja ha kul med han så dör kommer deras vänskap va slut då det inte är önsesidigt
2020-05-13, 14:48
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Du glömde de viftande händerna !

Ja! Precis! Det avvärjande, med avsmak och "talk to the hand!". Vad fan gör hon där?
2020-05-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sminkat upp sig och gjort sig fin också hoppas hon får möta patzy
NU tycker jag lite synd om henne, faktiskt... Och resten av veckan ska hon vara labil och känna sig dumpad.
2020-05-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
NU tycker jag lite synd om henne, faktiskt... Och resten av veckan ska hon vara labil och känna sig dumpad.

martin kommer kanske in imorgon det ryktades ju redan förra veckan att det skulle komma folk både onsdag och torsdag
2020-05-13, 14:52
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Angående jasmine, men känns som hon är den mest behov av uppmärksamhet. Känns som hon tror hela Sverige kretsar kring henne och hennes relationer med tanke på allt biktande och pratande med kameror. Är det bara jag som tycker det är avtändande med sådant bekräftelsebehov hon har, eller vissa tjejer har i allmänhet? Är det bara jag som har denna uppfattning?

Hon kommer bli sååååå besviken över den relativt lilla uppmärksamhet hon kommer få utanför BB.
Och att jobben inte kommer hagla över henne som hon är så säker på.
2020-05-13, 14:53
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Lennie är så uppenbart korkad. Och hans dialekt gör att han låter extra pantad. Oerhört jobbig att lyssna på.
Eller hur, han låter verkligen totalt urblåst.

Och inte blir det ju bättre att dumjäveln, till skillnad mot normala människor där allt prat kommer från MUNNEN gnäller fram sina "pratljud" enbart från sin extremt täta NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSA !

Den nasala muppen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in