2020-05-13, 14:28
Medlem
det här skulle julia fixat under minuten
2020-05-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Bra analys, förutom att jag inte ger en tum på att jag bara blir glad om sami vinner, gör lennie eller någon annan det så vill jag ha tillbaka den tid jag lagt på detta program.

Ang Moa. Jag har undrat samma sak. Hon är så vansinnigt neg, så äcklad av allt som sker i huset så jag undrar också vad i hela friden tv4 tycker att hon tillför programmet.
Jag ogillar även malin som programledare härr. Vill ha en betydligt mer auktoritär personlighet som programledare.

Jag gäller faktiskt med. Detta var en liten analys av de som fanns kvar. Men att leva nykter under dessa förhållanden måste du ju dock erkänna är väldigt bra gjort. Det är nog det mest därför jag tycker han är värd det.

Moa kan säkert vara duktig i sina poddar men en mer dömande människa får man leta efter. Ha en kommentator som kan se människors skillnad och acceptera hur andra människor är. Får känslan av att hon tittar ner på dessa människor i huset och det är vidrigt, för varför ställa upp från första början när man verkar hata när människor har sex, ger kärlek eller bara försöker vara sig själv. Hon behöver rycka upp sig och inse hur hon själv är. Jag får sällan ångest men att se henne får mig bara på dåligt humör. Kan inte finna en enda positiv egenskap hon har som är underhållande. Men hon är ung och blir kanske bättre men hon får nog börja köpa att alla inte är som hon. Undrar hur huset hade varit med tio Moa. Tristess.
2020-05-13, 14:30
Medlem
kendallos avatar
Även om jag starkt ogillar Jasmine som person, som gapig och skrikig och generellt blåst, så är hon ganska vacker. Hon klädde som fan i peruken, fotogenisk även om hon har hängande trötta ögon.
2020-05-13, 14:31
Medlem
__Alez__s avatar
Haha Jassa -Det luktade Patzy.

Bara för att Mergim sa så när Anty varit inne.
2020-05-13, 14:32
Avslutad
Återigen osexigt med en tjej som inte kan röra höfter eller rumpa samt sakna rumpa. Som en trottonårig pojke typ, vem vet - Martin kanske gillar sånt
2020-05-13, 14:33
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vet någon varför alex inte skall in i huset igen?????????
Troligen för att produktionen förstod att han aldrig skulle klara även det enklaste uppdraget, eftersom Alex intelligens är mindre än en guldhamster.
Dessutom VARFÖR i guds namn skulle dom släpa dit den som på helt egen hand förstörde nästan hela Big Brother säsongen med sitt fullständigt hjärndöda babblande och hyperirriterande läten? 🤔

Blir det Lenny mot Lisa då, det var oväntat.
2020-05-13, 14:34
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag gäller faktiskt med. Detta var en liten analys av de som fanns kvar. Men att leva nykter under dessa förhållanden måste du ju dock erkänna är väldigt bra gjort. Det är nog det mest därför jag tycker han är värd det.

Moa kan säkert vara duktig i sina poddar men en mer dömande människa får man leta efter. Ha en kommentator som kan se människors skillnad och acceptera hur andra människor är. Får känslan av att hon tittar ner på dessa människor i huset och det är vidrigt, för varför ställa upp från första början när man verkar hata när människor har sex, ger kärlek eller bara försöker vara sig själv. Hon behöver rycka upp sig och inse hur hon själv är. Jag får sällan ångest men att se henne får mig bara på dåligt humör. Kan inte finna en enda positiv egenskap hon har som är underhållande. Men hon är ung och blir kanske bättre men hon får nog börja köpa att alla inte är som hon. Undrar hur huset hade varit med tio Moa. Tristess.

Jag höll med dig till 1000% gällande sami, det var bara om lennie skulle vinna som jag inte höll med dig.

Och likaså håller jag med dig om moa. Bottennapp, och sällsynt trist och vad fan tillför hon? Inget annat än bully-kommentarer och arroganta knyck med nacken och ansiktsuttryck av äckel gällande deltagarna.
2020-05-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Troligen för att produktionen förstod att han aldrig skulle klara även det enklaste uppdraget, eftersom Alex intelligens är mindre än en guldhamster.
Dessutom VARFÖR i guds namn skulle dom släpa dit den som på helt egen hand förstörde nästan hela Big Brother säsongen med sitt fullständigt hjärndöda babblande och hyperirriterande läten? 🤔
Mycket bra sagt. Om hjerndöda alex
2020-05-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Moa var en av tre tjejer bakom podden della-Q där hon var helt ok.
Hon är jättesöt, men det är tydligen skillnad på att sitta i en studio och spela in en podd med goda vänner vs livesänd TV där hon ger ett nervöst och osäkert intryck.

Hahaha tror jag sett artiklar i Aftonbladet om den podden. De verkar vara stabila med sina draman. Men den kanske är bra men är denna moa med så vet jag inte om jag vill utsätta mig för det. Men tack för svaret
2020-05-13, 14:37
Medlem
Citat:
Även om jag starkt ogillar Jasmine som person, som gapig och skrikig och generellt blåst, så är hon ganska vacker. Hon klädde som fan i peruken, fotogenisk även om hon har hängande trötta ögon.

Jag tänkte också på att hon passade i den peruken och påminde då om Julia Roberts i ngn film där hon var i rymden eller vad det var..?
2020-05-13, 14:37
Medlem
FarbrorAgges avatar
Lennie är så uppenbart korkad. Och hans dialekt gör att han låter extra pantad. Oerhört jobbig att lyssna på.
2020-05-13, 14:41
Medlem
Citat:
Jag höll med dig till 1000% gällande sami, det var bara om lennie skulle vinna som jag inte höll med dig.

Och likaså håller jag med dig om moa. Bottennapp, och sällsynt trist och vad fan tillför hon? Inget annat än bully-kommentarer och arroganta knyck med nacken och ansiktsuttryck av äckel gällande deltagarna.
Du glömde de viftande händerna !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in