2020-05-13, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkthicc
när får vi ut fup?

Beställ den 😏 maila Uddevalla tingsrätt
Citera
2020-05-13, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Kanske var tweets skrivna av MGM några användare hittade tidigt i tråden. Låter som han har psykos.
Så vänta... Hade Vemsa en poäng?
Citera
2020-05-13, 10:46
Medlem
Om jag minns rätt valde polisen att inte delta i tv bara timmar efter att de hittat en kroppsdel. Tog det 2 veckor för de att hitta henne i lägenheten?
Citera
Medlem
Jag HOPPAS att rättegången lägger upp denna också. Orkar inte beställa hem ljudfiler själv.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nä, jag har inte fupen. Än. Nån hade lite bråttom och skickade flera mail med samma aktbilaga (stämningsansökan).

Men granska stämningsansökan. Den är noggrant skriven och där står väsentligheterna om vilken bevisning man har.
Nog har åklagaren torrt under fötterna på den stämningsansökan i detta helt klart, Tror nog att försvararen kommer göra allt för att få sluten rättspsyk för sin klient och inte fängelse....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Nu skriver tidningarna att kroppsdelen hittades i väska i hemmet. Den "trådsanningen" stämde alltså. Helvete vilken vändning

Huvudet hittades i en resväska i MG lägenhet, 28 november.
Citera
2020-05-13, 10:47
Medlem
Citat:
Nä, jag har inte fupen. Än. Nån hade lite bråttom och skickade flera mail med samma aktbilaga (stämningsansökan).

Men granska stämningsansökan. Den är noggrant skriven och där står väsentligheterna om vilken bevisning man har.

Hej, Kommer du ihåg att du kallade mig TROLL. Dagens uppgifter stammer med vad jag sagt länge...Eller?
Citera
Avslutad
aldrig beställt fup innan, hur funkar det och kostar det något?
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Vet inte om det länkats, men det hölls en digital pressträff med åklagare & polis kl 10.00:
(spola till 12:15)
https://www.youtube.com/embed/Ar08o9f5-Tg?fbclid=IwAR3-9TPMizI1CdLR-QvdjN_FjrxlfQz2EXDW3rPP8WjRz5ToHJ2yD-iFH7A
Citera
2020-05-13, 10:48
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Förhör med målsäganden Emelie Karlsson angående omständigheterna vid Wilma Anderssons försvinnande samt hennes iakttagelser i samband med detta, hennes kontakt med tilltalad efter gärningen samt hennes kännedom om Wilma Anderssons och tilltalades förhållande bl.a. att tilltalad kontrollerat och misshandlat Wilma Andersson under deras relation etc. för att bevisa dels att tilltalad var frånvarande och synes påverkad av något kort efter påstådd gärning och dels att tilltalad kontrollerat, misshandlat och tryckt ner Wilma Andersson under förhållandet m.m..

Ännu ett indicium; historik av våld och kontroll. Klassiskt sådant, tyvärr
Vilken patetisk råtta han är.
Trots att inga andra spår av andra personer finns på brottsrelaterad bevisning så nekar han.
Visst- ”budordet”...erkänn aldrig...men någon rimlighet får det ju väl ändå vara.
Hans genomgående motvilja till samarbete i förhören- ”ingen kommentar” säger mer om hans skuld än ev oskuld.
Citera
2020-05-13, 10:50
Medlem
allegragellers avatar
Fy fan. Det är som en skräckfilm. Hur är det ens möjligt att hantera en ung flicka på detta sätt? Bortom allt förstånd. Och hur kan han neka? Stackars, stackars anhöriga.
Citera
2020-05-13, 10:51
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag HOPPAS att rättegången lägger upp denna också. Orkar inte beställa hem ljudfiler själv.

Det har jag redan fått i svar på att hela rättegången kommer upp på youtube direkt efter när domen kommit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in