2020-05-13, 10:41
Medlem
Usch stackars Wilma & hennes familj. Familjen kommer få leva med detta resten av deras liv 😭 Han är ett djur spelar ingen roll vilket ursprung. Han förtjänar inte dödsstraff det är för lindrigt, han förtjänar sitta hela livet men tyvärr för dem dåliga åren man får i Sverige.
Hur i helvete kan man göra något sånt här mot en annan människa? Ta sig rätten att avsluta någons liv & på toppen av allt, stycka henne. Jävla as.
Hoppas han aldrig får det lätt i sitt liv. Det är dags för Sverige att ändra sina straff! Man välkomnar alla med öppna armar & brott efter brott sker. Hade det varit i hemlandet hade han inte fått se morgonljuset i sitt liv. Nej jag är inte rassist. Jag är från Bosnien men aldrig aldrig skulle jag kunna göra något så fruktansvärt som denna killen gjort. Må han brinna i helvetet jävla samhällsparasit.

Må Wilma vila i frid ❤️
Citera
2020-05-13, 10:41
Avslutad
när får vi ut fup?
Citera
2020-05-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Ah har du fupen?
Just lyssnat på PK och ögnat Bohusläningen där jag fastnade för FIKK- ledarens kommentar som citerades: "Daniel Brodin darrade på rösten och hans glansiga ögon vittnade om att tårna trängde sig på. "
Man borde bidra till ett par nya skor!
Nä, jag har inte fupen. Än. Nån hade lite bråttom och skickade flera mail med samma aktbilaga (stämningsansökan).

Men granska stämningsansökan. Den är noggrant skriven och där står väsentligheterna om vilken bevisning man har.
Citera
2020-05-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Två nyreggade påstår samma sak, 2 månader efter fyndet?

Jag skrev bara att jag hade läst någon skriva det tidigare.....
Citera
2020-05-13, 10:43
Medlem
"resväska med huvud (sekretessbilaga s. 40-49), till styrkande av attskadorna på huvudet blånaden, krossår och brott i vänstra ögonhålansbotten talar för att de orsakats av upprepat trubbigt våld såsom vid slag och att de uppkommit före döden samt att hudskadorna i pannan och viddet högra ögat talar för att de orsakats av skarpt våld och att deuppkommit efter döden"

Har han slagit ihjäl henne?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror de hade lite bråttom när de skickade stämningsansökan. Jag fick fem stycken, eller fyra.... har skrivit och bett om fupen. Vi får se när den kommer. Du får läsa stämningsansökan. Killen är så rökt han kan bli. Bevisen man åberopar är otroligt graverande. Men det KAN bli grov misshandel och vållande till annans död. Dvs 16 år. Eller kanske 12 år. Men det återstår att se.

Alla domare är inte samma idioter som satt i Wesström-målet som friar en man som dödat sin kvinna.
Ponera, att det där vittnet i en Lgh nära Tishkos hade ri. Snuten, då han hörde bråket, varefter det blev knäpp tyst? Kvällen då WA dog.
Då hade fallet blivit löst....fort som faen!?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Kan inte denna T UTVISAS tillsammans med hela sin klan av släktingar etc.

I Danmark kan man utvisa och ta ifrån även danska medborgare deras medborgarskap och ävenså ta ifrån familjen deras lägenheter och i princip ställa dem på gatan.

Detta borde man kunna göra även i Sverige.

Man kan inte utvisa svenska medborgare. Vad har hans familj med detta att göra förresten? Ska hans familj straffas för något han själv gjort?
Citera
Medlem
Nu skriver tidningarna att kroppsdelen hittades i väska i hemmet. Den "trådsanningen" stämde alltså. Helvete vilken vändning

Vad mer sade dessa uppgiftslämnare vid det tillfället? Någon som minns?
Senast redigerad av Olbars 2020-05-13 kl. 10:47.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Kanske var tweets skrivna av MGM några användare hittade tidigt i tråden. Låter som han har psykos.
Citat:
9.Förhör med vittnet Malin Börjesso* Dahlsted* angående hennes kännedom om förhållandet mellan Wilma Andersson och tilltalad m.m.för att bevisa att tilltalad haft idéer om Wilma Andersson såsom att hon var satan och att hon samarbetade med demokraterna mot Trump etc. och att tilltalad blivit personlighetsförändrad m.m. att det var WilmaAndersson som gjorde slut med tilltalad denna gång, att alla möjligheter till kontakt med Wilma Andersson avbrutits från torsdag kväll den 14november 2019 (mobil, Snapchat och senare den 15 november ävenInstagram och Facebook) och att tilltalad inte brytt sig om att WilmaAndersson var försvunnen.
Senast redigerad av Pandalina4 2020-05-13 kl. 10:50.
Citera
2020-05-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkthicc
när får vi ut fup?
Nät du begärt att få den
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Detta skrev jag den 30/1, men blev direkt utpekad som troll.....

Det är ju inte direkt ovanligt eftersom alla har "säkra källor" och vissa har tur med gissningar. Antingen vet man eller så gissar man men ingen kan ju veta om du har rätt förrän efteråt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothiaRipper
Enligt pressträffen är det endast MGMs fingeravtryck på det förpackande materialet som huvudet hittades i.

Detta jävla odjur förtjänar dödsstraff!

Tror den klockan redan tickar oavsett hur det går i rätten. Hoppas han inser att han är rökt och sköter det själv. Gärna så plågsamt som möjligt. Han kommer inte undan detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in