2020-05-13, 09:12
Medlem
in och rösta sami mot jocke nu
2020-05-13, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Amilia pratar om någon middag med de övriga deltagarna imorgon , vilka kommer vara där?? Nån som vet?
Alla är bjudna förutom de två utskickade samt PW, Jessica och Izabella.
2020-05-13, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Dom personerna som snackade mest skit om Julia i huset följer Julia nu. Vad är det för fel på henne. Hade folk snackat skit om mig hade jag agerat. Tror Lennie eller Mergim tar detta
En kommer lämna mot helgen i en röstning. De ska bara vara tre på måndag. Är övertygad om att Mergim kommer få lämna då jag precis la märke till hur hans odds mot Jasmine ändrats rätt mycket. Tror fan Lennie kommer vinna BB2020. En dålig magkänsla.
2020-05-13, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Rösta Sami vs Jocke, Mergim vs Lisa, Jassa vs Patzy, Lennie vs Anty!

MERGIM SKA INTE FÅ TRÄFFA ANTY! Facebookgruppen går ihop för att få till Mergim-Anty
Eftersom vi inte ser procenten så är det redan förutbestämt vem som ska träffa vem. Bara en illusion att vi har någon som helst makt att säga till om. Gissar på Mergim träffar Anty. Lennie träffar Patzy, Jasmine Lisa och Sami Jocke.
2020-05-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om någon skriver en elak kommentar så tar hon typ 5 min för att "plocka ner" den personen på Mean Girls nivå. Typ "du kan ju inte ens stava så du är diskad lilla gumman"

Hon vill bara ha beröm och hyllningar, bestämma över andra, vad de får göra och säga. Hon vill ha total kontroll över de andra. I verkligheten har hon ingen makt över andra, i sin lilla låtsasvärld får hon det hon behöver. Där bestämmer hon allt.
2020-05-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
En kommer lämna mot helgen i en röstning. De ska bara vara tre på måndag. Är övertygad om att Mergim kommer få lämna då jag precis la märke till hur hans odds mot Jasmine ändrats rätt mycket. Tror fan Lennie kommer vinna BB2020. En dålig magkänsla.

ja sami har verligen alla emot sig + produktionen jag skulle inte bli förvånad om lennie skulle vinna men vi gör vad vi kan det bästa är om vi skickar jassa i veckan så mergim och lennie sitter i finalen mot sami
2020-05-13, 09:27
Medlem
Citat:
Rösta Sami vs Jocke, Mergim vs Lisa, Jassa vs Patzy, Lennie vs Anty!

MERGIM SKA INTE FÅ TRÄFFA ANTY! Facebookgruppen går ihop för att få till Mergim-Anty

Önskar det kunde bli så, men det känns inget roligt att rösta längre för det blir ju som produktionen önskar i alla fall känns det som.. Men Lennie verkar ju vara riktigt förtjust i Anty när hon kom in i huset sist så din lista känns bra. Men varför är Jocke med så ofta numera som på tavlan om kärlekspar och nu detta om att få träffa..? Varför inte glasman eller Julia till Sami eller Martin eller Alex de har ju faktiskt varit med i BB.. Konstigt upplägg helt och hållet tycker jag..
2020-05-13, 09:27
Bannlyst
Hur vet folk att nån ska lämna innan måndag?
Borde inte den röstningen va igång snart isåfall?
Varför skulle det hemlighållas från oss tittare?
2020-05-13, 09:32
Medlem
Citat:
Alla är bjudna förutom de två utskickade samt PW, Jessica och Izabella.

Varför ska de träffas nu? Ska de bli smittade av corona innan de kommer hem? Alla som kommer på den middagen har väl varit i stockholm och besökt massa krogar och dyl? Kan det inte vänta nga dagar till finalen är här? Detta är ytterligare en sak som får mig att undra vem som styr och ställer?
2020-05-13, 09:34
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Eftersom vi inte ser procenten så är det redan förutbestämt vem som ska träffa vem. Bara en illusion att vi har någon som helst makt att säga till om. Gissar på Mergim träffar Anty. Lennie träffar Patzy, Jasmine Lisa och Sami Jocke.
Garanterat så att det är dessa par som är förutbestämda redan, vi har givetvis inget say i detta.

Kul med tävlingar men hade självklart föredragit att alla skulle träffas även fast jag förstår varför det inte kan bli så
2020-05-13, 09:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja sami har verligen alla emot sig + produktionen jag skulle inte bli förvånad om lennie skulle vinna men vi gör vad vi kan det bästa är om vi skickar jassa i veckan så mergim och lennie sitter i finalen mot sami

Sami har ju lägre odds nu än förra veckan vilket naturligtvis är skönt men jag förstår oron att produktionen kan vilja annat, det har jag märkt sedan tidigare mycket märkliga omröstningar
2020-05-13, 09:37
Medlem
MuppSmurfs avatar
Röstat Sami VS Jocke. Vilket härligt möte det vore

Finns det några tider på när detta händer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in