2020-05-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Helt utelukket på lik linje med andre i familien.
Ikke et tema en gang.

MPU da? Tenker du at han har hatt noen som helst rolle?
Citera
2020-05-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Ser ut som han har et innbilsk bilde av hvilke avtaler han har med TH. Kan han ha lovet noen en deal som ikke gikk i boks, og blitt skyldende penger?

Han hadde nok forhåpninger om millioner i året som kom kan man tolke ut i fra innlegget på Facebook i 2017
Robi* U*tengen skrev selv dette på Facebook 28.12.2017 « Sunn* Sing* ikke helt enig der... du kan plassere økonomien din i krypto og faktisk tjene penger på å benytte deg av det... Ser tegningen din med tanke på det som er billigst og enklest, men det vil vise seg å bli krypto etterhvert skal jeg si deg mye bra i vente 2018, ikke bare for facebook.»
Senast redigerad av Tenni 2020-05-12 kl. 21:12.
Citera
2020-05-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
MPU da? Tenker du at han har hatt noen som helst rolle?

Nei.
Tar det som en selvfølge at politiet har saumfart alt han har av pc eller andre elektroniske innretninger og evt kryptokontoer, og at han hadde sittet bak lås og slå dersom han var reellt mistenkt.
Er en grunn til at hverken han eller TH har vært i avhør etter forrige ukes fadese.
Senast redigerad av Mulholland007 2020-05-12 kl. 21:13.
Citera
2020-05-12, 21:10
Medlem
Citat:
Helt utelukket på lik linje med andre i familien.
Ikke et tema en gang.

Enig når det gjelder TEH. Men utelukker ikke en med familierelasjon.
Som jeg har terpet på før, hvem var mannen som løy om sitt alibi...det må vel være en ansatt i alle fall?
Citera
2020-05-12, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VG
Hva faen vet du om hvordan hun hadde det? Jævla mark altså, si slikt om folk du ikke vet en skit om i det hele tatt. Du er bare en mark og sladrekjerring av dimensjoner.
Du får lese innlegget mitt en gang til. Det er ikke jeg som påstår dette - jeg stiller spørsmål.
Citera
2020-05-12, 21:15
Medlem
(12. mai - 20) "Bortføringssiktet: Jeg har godt bekjentskap til en «hval»
I private samtaler med andre kryptointeresserte, snakket den nå bortføringssiktede mannen i 30-årene om hvordan han ville samarbeide med eieren av et norsk strømselskap."

"Den siktede mannen i 30-årene kom i kontakt med kryptoekspertene via debattforum og grupper på internett.
I korrespondansen nevnes ikke Tom Hagen eller selskapene hans med navn, men mannen i 30-årene beskriver samarbeidspartneren som «eieren av en av Norges største strømselskap».

"16. juli 2018
[...] For hvis det skulle blir en kontrakt med han, så blir dette veldig stort. Han er tross alt eier av en av Norges største strømselskap"

"Til en annen person skriver han følgende i august det samme året:
[...] Det er en av Norges største strømleverandør jeg samarbeider med, så dette blir veldig spennende. [...]"

"31. mars 2018
[...] Jeg stiller nok ikke som den aller sterkeste på teknisk datakunnskap, men jeg kan mye annet, samt mine flotte kontakter. [...]"

"Da NRK først var i kontakt med de to kryptoekspertene i forrige uke, hadde ingen av dem blitt kontaktet eller vært i avhør hos politiet om saken."

https://www.nrk.no/norge/slik-fortalte-bortforingssiktet-i-hagen-saken-om-forretningssamarbeidet-1.15013836

Andre (dvs personer som ev leste dette (hvis det var postet på åpent forum der mange kunne lese det) og/eller ble fortalt det) visste altså om hans kontakt med TH, og kan ev ha utnyttet dette og kan ev lagt en plan om en forbrytelse som 32-åringen og TH ev kunne bli mistenkt for.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-12 kl. 21:30.
Citera
2020-05-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
]Perifer betyr jo i kjernen da[/b]. Å være søster til en som er gift med en fetter, vil jeg vel ikke kalle kjerne/sentral person?

Nei
Citera
2020-05-12, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Du förstår väl att inte kasta pärlor för svin... :-)

VG: ”I dette tidsrommet, klokken 09.14, skal kona hans, Anne-Elisabeth Hagen, være i en to minutter lang telefonsamtale med et familiemedlem. Samtalen er betegnet som det siste sikre livstegnet etter henne.”

Jag tror ändå att det har skett på natten...
Tidigare i tråden stod det ju också att AEH hade pratat i telefon med en kontorsdam från Ths arbetsplats ungefär vid den tiden också. Var har den uppgiften tagit vägen? Numera talas det bara om ett samtal, det med en familjemedlem.
Citera
2020-05-12, 21:22
Medlem
Citat:
Nei.
Tar det som en selvfølge at politiet har saumfart alt han har av pc eller andre elektroniske innretninger og evt kryptokontoer, og at han hadde sittet bak lås og slå dersom han var reellt mistenkt.
Er en grunn til at hverken han eller TH har vært i avhør etter forrige ukes fadese.

Mente MPU og ikke (J)RU
Citera
2020-05-12, 21:26
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Når jeg sier plott så mener jeg hele oppsettet ifm at AEH forsvan, inkludert elektronisk kommunikasjon med TH spm politiet også overvåket og bevitnet. Pluss fjerning av lik da. Synes du det virker realistisk at TH kan ha fått til dette etter et affektdrap, det var spørsmålet.

Ser ikke på det som noe problem, nei.

Hele greia mi er att jeg har vanskelig for å svelge det at TH ville ha planlagt for å havne i det her. Han kan ha gjort hva som helst etterpå, men det blir noe annet.
Citera
2020-05-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storebror11
Det er en ting jeg fortsatt lurer på. Vet det har blitt diskutert her i tråden tidligere, men kan ikke se at dem kom frem noen informasjon.
På tidspunktet AEH forsvant var vel valpen ca 10 uker gammel. Den 30 oktober var ekteparet først på middag og deretter på teater. De var borte i mange timer. Man forlater ikke en 10 uker gammel valp alene i så mange timer. Noen må jo H passet denne. Enten hatt den hos seg eller passet den i Sloraveien. Hvem er hundepasseren? Kan dette ha vært sønnen og at han var der når de kom hjem fra teateret? Rart det aldri har kommet frem noe i media ang dette...
Vilken bra fråga. Den måste vi få ett svar på. Nej man lämnar inte en valp så länge. Men polisen måste väl veta. Jag läste någonstans att nu har en av sönerna hand om hunden, kommer inte ihåg vem av dem. Kommer knappt ihåg vad dom heter.
Citera
2020-05-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Nei
Haha, ja lekte smart, men så var det motsatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto