2020-05-12, 20:05
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Broren sier ikke at TH aldri ville drept sin kone, han sier at han aldri ville lagt noe sånt i hendene til noen andre...Eller husker jeg det feil?
De har säkert klippt i iintervjun.
Citera
2020-05-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Men ingen vet vel om han fått tilbud om beskyttelse? Det som fremkommer i media er jo bare at han finner siktelsen absurd, men likevel har politiet fått informasjon nok til å endre på siktelsen. Det har vært lite om ham i media etter løslatelsen. Hva tror dere grunnen er til det?

Antagelig fordi han er i ferd med å bli sjekket ut av saken. Ingen bevis som kan forspilles, ergo ikke relevant for saken. Det kan være en årsak.
Citera
2020-05-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Antagelig fordi han er i ferd med å bli sjekket ut av saken. Ingen bevis som kan forspilles, ergo ikke relevant for saken. Det kan være en årsak.

Hva tror du om mannen som har løyet om alibi for et møte på Kvitfjell, eller i området der? Som har benyttet en annen bil også visstnok, akkurat den dagen AE forsvant.

Denne mannen tror jeg det er snakk om:

https://www.nettavisen.no/nyheter/mann-i-tom-hagens-naere-krets-etterforskes-som-mulig-medvirker/3423961120.html
Senast redigerad av agvvv 2020-05-12 kl. 20:13.
Citera
2020-05-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvorfor fortalte ingen om hvor grusomt AEH hadde det mens hun fremdeles levde?

Var det fordi "vitnene" var redd TH?

Hvorfor er redselen borte nå i såfall?

Er det fordi AEH ikke kan avkrefte ryktene lenger?

Bare noen tanker som dukker opp når jeg leser dette jeg har sitert nedenfor...

- Ursprungligen postat av agvvv:

"Nei, det synes jeg blir et hån mot den drepte AE. Det hun levde med og i, det var nok et helvete. Håper alt kommer fram."

- Ursprungligen postat av Orderud:

"Når tidligere svoger tar kontakt med politiet og mener at TH har drept henne, og at det ikke dreier seg om noen kidnapping, så tenker jeg at det er noe i det. Man sier ikke slikt uten grunn, og spesielt ikke når man er i familie. Han har nok sett og opplevd mye, og som ikke kommer fram her. Antakelig så er "turbulent ekteskap" en forsiktig måte å si det på."

"Jeg tror politiet sitter med mye stygge historier. Og nå er hun brutalt drept, og slept ut naken. Nedverdiget på det groveste. Ektepakten er en fin pekepinn."

- Ursprungligen postat av Orderud:

"Det er noe med at når flere vitner forteller det samme.."

"Det vil komme mye mer. Folk skjønner at de må snakke for AE nå."

- Ursprungligen postat av bradgardsindianen:

"Men skulle inte de vuxna barnen ha noterat om det var så illa i äktenskapet?"

"Det har de nok notert seg. Men det er noe å være fra et slikt hjem. En psykopat får de rundt seg til å føle skyld. Og rettferdiggjør sin oppførsel på en måte som er vanskelig å sette seg inn i, hvis du ikke selv har vært utsatt for det."

Hva faen vet du om hvordan hun hadde det? Jævla mark altså, si slikt om folk du ikke vet en skit om i det hele tatt. Du er bare en mark og sladrekjerring av dimensjoner.
Citera
2020-05-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VG
Hva faen vet du om hvordan hun hadde det? Jævla mark altså, si slikt om folk du ikke vet en skit om i det hele tatt. Du er bare en mark og sladrekjerring av dimensjoner.

Roooolig nå VG 😅😅😅
Citera
2020-05-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007

Vet du noe om ham som ikke vi vet?

For det at han er løslatt, basert på at politiet ikke mener at det er noen bevisforspillelsesfare, men at siktelsen likevel, og til og med, endres, tolker jeg heller som at de har de bevisene de trenger mot denne mannen.

Utdyp gjerne det du vet.
Citera
2020-05-12, 20:14
Medlem
Hvordan kan THs alibi i det tidsrommet man antar at AE ble utsatt for forbrytelsen ha vært mye av grunnen til Lagmannsrettens avgjørelse, når TH var siktet for drap eller medvirkning til drap?
I medvirkning til drap sier det seg jo selv at han kan ha medvirket uten å være på åstedet på det tidspunktet forbrytelsen skjedde.
Citera
2020-05-12, 20:15
Medlem
Jofs avatar
"Advokaten förklarar vidare att det är Hagen-barnens önskan att polisen nu fokuserar på vad de menar att det rör sig om – ett fall där mamman försvunnit och inte ett mordfall med pappan som förövare."

Detta slås upp stort i Norge OCH Sverige.
Jag tror att det KAN bero på att man i media misstänker att det kan vara sant.
Att det alltså inte bara är skandaljournalistik.

Ytterst märkligt. Men Media i Sverige hade också stora reportage om och med Christer Pettersson när han misstänktes för mord. Så media är cynisk.
Citera
2020-05-12, 20:21
Medlem
Hva heter det siste barnet foruten TEH og HHB? Noen som vet?
Citera
2020-05-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Kanskje politiet har funnet de nøklene?
Man kan jo håpe. Mulig det er noe av det de leter så iherdig etter.
Citera
2020-05-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Vet du noe om ham som ikke vi vet?

For det at han er løslatt, basert på at politiet ikke mener at det er noen bevisforspillelsesfare, men at siktelsen likevel, og til og med, endres, tolker jeg heller som at de har de bevisene de trenger mot denne mannen.

Utdyp gjerne det du vet.

Er det fornuftig å slippe han når Tom Hagen er satt fri, hvis det er en reell mistanke mot ham?
Jeg vil absolutt kalle det fare for bevisforspillelse hvis to siktede i norgeshistoriens kanskje mest omtalte sak gis anledning til å snakke sammen. Men de valgte å slippe han fri. Det taler for seg selv.
Senast redigerad av Mulholland007 2020-05-12 kl. 20:24.
Citera
2020-05-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvordan kan THs alibi i det tidsrommet man antar at AE ble utsatt for forbrytelsen ha vært mye av grunnen til Lagmannsrettens avgjørelse, når TH var siktet for drap eller medvirkning til drap?
I medvirkning til drap sier det seg jo selv at han kan ha medvirket uten å være på åstedet på det tidspunktet forbrytelsen skjedde.
Antakelig fordi de ikke hadde bevis for medvirkning. Det var det som sto i kjennelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in