2020-05-12, 15:25
Medlem
embargos avatar
Mergim tjatar så mycket om att "nu har jag skämt ut mig" åt nonsenssaker som ingen bryr sig om. Det som han borde skämmas för är hur han beter sig den mesta av tiden.
2020-05-12, 15:35
Medlem
xrlpyts avatar
Hade mycket hellre sett Lennie och Jass sitta fast så här.
2020-05-12, 15:44
Medlem
Haha att jassa och mergim började bråka igen efter att ha sett sitt bråk på sportlovsveckan 😂 mergim är så känslig! Minsta lilla kritik och han sprängs
2020-05-12, 15:51
Medlem
xrlpyts avatar
Jaha, hade missat att Sami äntligen fick sitt gyllene liftkort, såg klippet på det nu.
2020-05-12, 15:57
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Haha att jassa och mergim började bråka igen efter att ha sett sitt bråk på sportlovsveckan 😂 mergim är så känslig! Minsta lilla kritik och han sprängs
Han är en tickande bomb. 💣💥
2020-05-12, 16:07
Bannlyst
Vilka äckliga fans Mergim har, skriver man nåt negativt om honom på Instagram får man hat och hot, dom verkar lika störda som han är.
Nu skickar vi hem albanen så fort det bara går.
2020-05-12, 16:12
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Vilka äckliga fans Mergim har, skriver man nåt negativt om honom på Instagram får man hat och hot, dom verkar lika störda som han är.
Haha ja ni här verkar ju så enormt "stabila" 🤣 men ja ni röstar ju på den ni vill. Gynnar ju bara Lennie i finalen så
2020-05-12, 16:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Ja rakt av för han skulle egentligen ha blivit utkastad av BB för längesen och egentligen skulle han inte ens haft en fjärdeplats och applåder när han kommer ut. HAN SKA UT NU OCH KAN INTE PRODUKTIONEN FÅ FOTEN UR ARSLET OCH KICKA HONOM SÅ FÅR VI GÖRA DET! TRÖTT PÅ HONOM SÅ DET RÄCKER ALLTSÅ!
2020-05-12, 16:22
Medlem
Ja, Sami vill gå o lägga sig. Som vanligt.
Kul, jättekul.
2020-05-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ja just präcis.
2020-05-12, 16:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Man hoppas nästan illvilligt att de får en pojkvän som kör en bitchslap varje dag, spottar på och sätter dom på plats. Sedan innan läggdags kör en nacksving varpå de får en godnattsaga med ordförråd hämtade ur folkliga traditionella albanska sagorna såsom; fitta, smuts, hund och råtta bland säkert många andra populära uttryck.
2020-05-12, 16:40
Medlem
Mouchinos avatar
Lennie har visat var hans lojalitet finns och svaret på det vet vi alla och pga det uppvisat de mest konstiga agerande jag sett. Mergim är taskig mot någon och Lennie går och tröstar honom?

Det säger allt kring mitt beslut varför jag ABSOLUT INTE vill att Lennie vinner för han förtjänar det inte om han är så partisk och feg att han går till förövaren och daltar. Det faktum att han ALDRIG under tiden de har varit tajta med varandra inte ens resonerat med Mergim om hur han beter sig gör att jag blir illamående över Lennies ynklighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in