2020-03-29, 01:03
Medlem
-GGs avatar
Kan någon skriva ut namnen på alla hennes barn, tack.
Citera
2020-03-29, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Dotterns ex var med att mörda Aki
Skulle jag vara vän med Aki skulle jag
Plockat bort skräphögen.

Imran Ali
https://m.facebook.com/profile.php?id=100006823620285

Dotter

Amanda Blomsterlund
https://m.facebook.com/amanda.blomsterlund

Blomsterlund heter barna
Exet heter Magnus Blomsterlund
Bara leta Facebook
Citera
2020-03-30, 00:10
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodflyter
Dotterns ex var med att mörda Aki
Skulle jag vara vän med Aki skulle jag
Plockat bort skräphögen.

Imran Ali
https://m.facebook.com/profile.php?id=100006823620285

Dotter

Amanda Blomsterlund
https://m.facebook.com/amanda.blomsterlund

Blomsterlund heter barna
Exet heter Magnus Blomsterlund
Bara leta Facebook

Vem är Julia som de nämner då och då?
Citera
2020-03-30, 00:22
Medlem
FejkEmrans avatar
Jag är inte så insatt men jag har funderat efter att ha haft en väldigt infekterad relation med en afghan och tänker kring det med att analfabeter inte utvecklas som andras hjärnor, skador som blir av att de kastas av de egna familjerna osv. Kan de ha blandning av borderline och neurologiska funktionsnedsättningar och ibland även ptsd som gör att psykopater inom omsorgen har dem som måltavlor. Det är enligt min uppfattning en extremt svår omställning att komma till ett land där de inte tycks förstå de enklaste saker. Inte relationer. Inte sex. Kärlek. Moral osv och sedan inte kunskaper om de enklaste saker såsom hur man ordnar med papper, ordnar bostad, arbete, osv. De förstår ungefär, ingenting och lämnas vind för våg att plötsligt begripa allt. Det blir inte konstigt med alla manipulativa människor som sedan har dem i någon symbiotisk psykos.

Vi borde inte mata in så mycket människor som saknar förutsättningar för att klara sig. Det finns inte ett system för all stress ALLT innebär av att de ska avkoda omvärlden. Sannolikt får många av dem psykoser eftersom ingen ger dem en kontext.
Citera
2020-04-03, 03:59
Medlem
-GGs avatar
Vad mycket pengar in och ut hela tiden på hennes konton, och förhållandevis stora summor. Och varför ljuga om en så banal sak som SMS-lån? Helt klart har hon sålt sex också.
Hennes son tycker jag väldigt synd om, efter att ha lyssnat igenom hans förhör.
Citera
2020-04-03, 09:07
Medlem
Citat:

Citat:
Vem är Julia som de nämner då och då?

De tre äldsta barnen, B*lomsterlund heter: A*manda, J*ulia och D*avid.

J*ulia har en son med J*afar J*afari, som många anser/ tror var med och hjälpte
Johanna att döda Aki Paasala. J*ulia har/ har haft? missbruksproblematik, pappan
J*afar har haft vårdnaden om sonen, hur det är för tillfället är oklart.

Mellansonen heter A*lexander, "jajamensan". Johanna hade övertalat honom att
ange fel tidpunkt när Johanna och pojkvännen återvände på natten efter att ha
mördat G*öran och svårt knivskurit A*nki.

A*lexander mådde väldigt dåligt av att ha ljugit och lämnade därefter ett rätt
klockslag när mördarpatrullen hade återvänt hem.

Ytterligare två barn, ett tvillingpar, en pojke och flicka, vars pappa är Aki Paasala.
Citera
2020-04-03, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
De tre äldsta barnen, B*lomsterlund heter: A*manda, J*ulia och D*avid.

J*ulia har en son med J*afar J*afari, som många anser/ tror var med och hjälpte
Johanna att döda Aki Paasala. J*ulia har/ har haft? missbruksproblematik, pappan
J*afar har haft vårdnaden om sonen, hur det är för tillfället är oklart.

Mellansonen heter A*lexander, "jajamensan". Johanna hade övertalat honom att
ange fel tidpunkt när Johanna och pojkvännen återvände på natten efter att ha
mördat G*öran och svårt knivskurit A*nki.

A*lexander mådde väldigt dåligt av att ha ljugit och lämnade därefter ett rätt
klockslag när mördarpatrullen hade återvänt hem.

Ytterligare två barn, ett tvillingpar, en pojke och flicka, vars pappa är Aki Paasala.

Pappan heter Magnus Blomsterlund
Jobbar på Ica
Citera
2020-04-06, 05:16
Medlem
-GGs avatar
I videon med reportern utanför en restaurang, så ser JM ändå relativ bra ut, smal, fixad och med bra kläder för kroppstypen. Hela samtalet med reportern är för övrigt surrealistiskt.
Senare ser hon blek ut, grova linjer i ansiktet och nästan tjock, helt förändrad.

Dock kan jag inte hjälpa att tycka att hon är skitdum, och hur hon har kunnat manipulera så bra är lite av en gåta. Hennes barn lyckades hon inte med, som tur var. Hon trodde väl att inget av det skulle komma tillbaka och bita henne i arslet. För att vara så bra på att manipulera är hon skitkass på att läsa människor i hur hennes beteende sannolikt kommer att tolkas till hennes nackdel i en så "förhöjd" situation som ett mordåtal.
Citera
2020-04-30, 22:21
Medlem
Hörde ett rykte om att Johannas knarkardotter JB varit med i kretsen kring dejtingligan i Strängnäs som lurade män att tro de skulle få träffa tjejer men istället blev slagna och rånade. Någon som vet om det stämmer?

Längesen det skrevs några rubriker om Johanna. Kanske p g a Covid-19 upptar all plats i media.
Citera
2020-05-12, 13:07
Medlem
Citat:
I videon med reportern utanför en restaurang, så ser JM ändå relativ bra ut, smal, fixad och med bra kläder för kroppstypen. Hela samtalet med reportern är för övrigt surrealistiskt.
Senare ser hon blek ut, grova linjer i ansiktet och nästan tjock, helt förändrad.

Dock kan jag inte hjälpa att tycka att hon är skitdum, och hur hon har kunnat manipulera så bra är lite av en gåta. Hennes barn lyckades hon inte med, som tur var. Hon trodde väl att inget av det skulle komma tillbaka och bita henne i arslet. För att vara så bra på att manipulera är hon skitkass på att läsa människor i hur hennes beteende sannolikt kommer att tolkas till hennes nackdel i en så "förhöjd" situation som ett mordåtal.
Jaa hon såg riktigt bra ut i den videon, hon har nån sjuk dragningskraft som inte går o förklara, väldigt spännande och intressant människa, tom för mig som bara sett på tv, läst o sett bilder. Tänker o funderar på henne ofta. Så visst kan ja förstå att hon fått folk på fall, manipulerat och duperat hej vilt!
Citera
2020-05-12, 14:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jaa hon såg riktigt bra ut i den videon, hon har nån sjuk dragningskraft som inte går o förklara, väldigt spännande och intressant människa, tom för mig som bara sett på tv, läst o sett bilder. Tänker o funderar på henne ofta. Så visst kan ja förstå att hon fått folk på fall, manipulerat och duperat hej vilt!
Fetat ord.
Jag håller med.
Jag skulle finna det oerhört intressant att hamna framför nåt så narcissistiskt och därmed uppenbart hjärndött.
Jag skulle tappa hakan.

Nåt så arrogant störd attityd får man leta efter.
Det räcker att se henne vifta efter getingar och inse att denna har inte alla getterna hemma.

Därmed försvinner allt utseende down the drain och man känner enbart aversion.

Förstår man ändå inte är det dock kört då hon öppnar mun.

Men nån lär hon garanterat charma som går efter ytan.
Absolut.
Lägger man därtill att hon använder sex som verktyg så har hon nog kunnat hypnotisera män.

Därav är sådana hondjävlar luriga, de kan förvrida folk, negativt fascinera och därmed manipulera - och förstöra allt ändå bort i förundersökningar.
Senast redigerad av develi 2020-05-12 kl. 14:28.
Citera
2020-05-12, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Hörde ett rykte om att Johannas knarkardotter JB varit med i kretsen kring dejtingligan i Strängnäs som lurade män att tro de skulle få träffa tjejer men istället blev slagna och rånade. Någon som vet om det stämmer?

Längesen det skrevs några rubriker om Johanna. Kanske p g a Covid-19 upptar all plats i media.

Det stämmer hon var en av tjejerna som lockade med sex
.hon är lik sin mamma gör allt för pengar.
Gillar heroin med.
Hon kommer sluta som sin mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in