Citat:
Ursprungligen postat av
Tammer
Men vilka är de då, dessa hemska kommunister som tar arbetarnas pengar?
Jan Guillou? Inte möjligt, han måste ju ha tjänat miljoners miljoner på sina böcker och filmer. Varför skulle han ta arbetarnas pengar? Han tjänar rätt bra på eget arbete.
Jonas Sjöstedt? Lön knappt 70000kr/mån, han behöver nog inte heller ta arbetarnas pengar. Han verkar inte leva lyxliv heller direkt.
Menar du på fullaste allvar att du försöker snacka bort vårt skattetryck? Vem tror du får de pengarna? Inte jag. Feta kommunister får detta. Bara se på hur denna regeringen skiter i arbetare, som jag. Lever i dagsläget på¨svältgränsen och måste väga varje krona pga av corona.
Vad gör kommunstiskrällena då? Ger
https://www.kulturradet.se/stodpaket-till-kulturen/ till människor som förmodligen inte producerat annat än skit. Tror du att de skulle sänkt min skatt, eller på något sätt gjort det bättre för mig?
Nix, arbetar du, och då menar jag inte något kulturarbete, eller propagandaarbete, så har man absolut ingen nytta utav de röda feta nackarna.
Det kryllar av feta, lata kommunister som skall yttra sina åsikter via skattesedeln, men arbeta, nej det kan de inte. De är arbetarnas förtryckare, de är borgarsvinen.