2020-05-11, 22:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goatfinger
Nu blev jag besviken på er Sverige. Slänger ut den mest genuina personen i huset och behåller vuvuzelan från Halmstad.
Menar du att Frida är genuin?.
Och dess utom bara vart med halvtid.
Frida borde inte ens fått vart med.
Dom skulle behållt Snubben Frida kom in med, Kommer inte ihåg vad han hette.
Tror han skulle kunnat vart bra BB Material när ha blivit varm i kläderna.
2020-05-11, 22:23
Bannlyst
” Vi är framme vid finalveckan i Big Brother Sverige och efter gårdagens veckofinal är det nu fyra deltagare kvar som tävlar om att ta sig till final. Under veckan kommer vi att få återse några teman från säsongen och tidigare deltagare kommer på besök.
Dessutom kommer deltagarna att grillas inför en ordentlig slutspurt in i finalen måndag den 18 maj. ”
2020-05-11, 22:24
Medlem
Vilken jävla krigare Jasmine är ändå! Suttit nominerad varje vecka typ men nu är hon den sista tjejen kvar. Amilia som var lagom irriterad på att Jassa kommit till finalveckan....
2020-05-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Såg inte hela finalen, men såg precis att Jasmine är vidare till final och det känns faktiskt underbart bara för att jag vet att Amilia hade mer än gärna sett henne lämna.. men nu är hon kvar!! Måste kännas så dåligt för Amilia att personen hon ogillar mest är vidare i finalveckan medan hon åkte ut långt tidigare
Amilia hade extremt tur att hon aldrig hängde löst under en måndagsfinal tills hon gjorde det första gången, när hon åkte ut. Hon borde åkt redan vecka 4, veckan efter Antys uttåg.
2020-05-11, 22:25
Medlem
Vad de tjatar om onsdagens utröstning. Är det bekräftat att en åker på onsdag? Kommer vi få se eländet på torsdag då (vi som ej följer live slaviskt)? Vad händer i veckan? Ett helvete att Jasse är kvar. Jag blir tokig. Övertygad om att Sami nu vinner. Lennie nr 2. Mergim 3.
Sami vinner millen och Lennie, Mergim och Jassa vann kärleken
Blir det champagne ikväll tro?
2020-05-11, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweak
Har ju fått höra i flera veckor från varannan person 'jag vill egentligen inte ha ut nån här inne, men väljer Frida för att hon varit inne kortast"
Förstår att det inte är samma sak, men tycker synd om Frida som fått höra det hela tiden och fått känna sig sämre än de andra.
Just det slipper hon från och med nu!
2020-05-11, 22:26
Bannlyst
Sami vinner utan taktik, kommer rösta ut Mergim för Jasmine i alla lägen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Absolut inte! Det roliga blir nu: jassa, Lennie och......... Sami! Som Mergim hatar. För han sover med Lennie... 🤮🤮🤮🤮🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😹😹😹😹😹😹😹
Till och med min katt skrattar.....

Och min katt är överlycklig när hon slipper bli rädd för Fridas skratt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Är vi lika överens nästa gång om d blir utröstning

Troligtvis inte.. Jag röstar UT Mergim och röstar KVAR Sami.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Såg ni förresten i någon av kvällstidningarna - AB tror jag - att Lisa vill bli programledare för BB?
Såg för övrigt henne i någon reklam häromkvällen också, minns inte för vad men hon var frisör.

Hybris, Lisa har noll fans typ, hon om nån är bortglömd innan ens sommaren börjat.
2020-05-11, 22:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweak
Har ju fått höra i flera veckor från varannan person 'jag vill egentligen inte ha ut nån här inne, men väljer Frida för att hon varit inne kortast"
Förstår att det inte är samma sak, men tycker synd om Frida som fått höra det hela tiden och fått känna sig sämre än de andra.
Är helt rätt,
om man inte vill ha ut någon.
då får man gå på att hon inte vart där i 100dagar vid finalen.
För det är det som är grejen att man ska vara instängd där lång tid.
Och då sitta i final och kanske vinna sen har personen vart där halva tiden är lite surt för övriga i huset.
2020-05-11, 22:27
Medlem
Julia skulle varit med till finalen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in