Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Du skulle vært advokaten til TH. Du gjør en bedre jobb!
Jeg synes Holden gjør en god jobb.
Jeg har fulgt denne tråden lenge, og jeg har absolutt ikke opptrådt som noen slags forsvarer for TH.
Jeg har vurdert opplysningene som har vært tilgjengelig og vært kritisk.
Jeg har vekslet fra det ene til det andre. Alt ifra at AEH har forsvunnet frivillig - til at saken har gitt meg Fritzl-assosiasjoner.
Jeg synes uansett det burde være lov å få uttrykke seg om en sak, uten at man tilhører ett slags flertall i en diskusjon. Det å kalle hverandre troll, idiot og den slags pga uenighet er lavmål, men sikkert uunngåelig på forum som dette.
Det har vært vanskelig å skille mellom det som er rykter og det som er sant. Etterhvert oppdaget jeg at ryktene kom hovedsaklig fra én bruker, samme bruker var tidlig i tråden, over gjennomsnittet opptatt av at TH måtte betale løsepengene.
Det er slike ting som har gjort at jeg heller ikke har utelukket at GM/-ene er - eller har vært her i tråden.
Jeg har hele tiden likevel sagt at jeg ikke utelukker at TH er GM, men hittil synes ikke jeg at det er veldig sannsynlig, basert på det vi vet - og enda mindre på det lille vi visste tidligere.
Men her i tråden har det ikke vært stuerent å tro noe annet enn at TH er GM, utenfor rimelig tvil - og derfor har det heller ikke vært fritt for å bli kalt et troll og gudene vet hva - det kan jo være interessant i seg selv.
Det er noe rart med denne saken, og når Holden sier "det er ikke slik dere tror", så blir det nesten litt David Lynch-preg over det hele.