2020-05-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Allt detta är för att Mergim är förälskad i Lennie och han vill ha mer.
Eller sa BB, gå frivilligt?
2020-05-11, 20:12
Medlem
Simsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tittar du på Paradise Hotel, eller vilket program menar du för det kan definitivt inte vara Big Brother 2020. Om det är så så schas med dig härifrån.
Haha, guuud vad det är KÄNSLIGT att kritisera Sami här!!! 😂😂😂 Jag trodde det var en tråd om Big Brother 2020, inte om Sami Jacobsson.
Och nej, jag följer öht inte PH eller nån annan regisserad "dokusåpa". Jag håller på Lennie då jag tycker han bidragit till underhållningen. Det tycker jag inte att Sami gjort. Men smaken är som baken. 😊
2020-05-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Man röstar UT ju Frida UT = Sami KVAR!
Självklart! Jag har lagt 2 på Frida.
Bannlyst
Kan inte Mergim, Amilia och Lennie flytta ihop och köra live från deras lägenhet, jag betalar för att se 24/7 från det 😷
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha ärketönten Lennie och psykfallet Mergim förtjänar verkligen varandra. Lås in dom i garderoben och låt dom ” tala ut ”. Importören kan nog inte hålla sina gubbfingrar borta från Europas mest kränkta och omogna 21-åring.
2020-05-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag orkar inte med Mergim mer. Allt han säger till Lennie på utegården nu. Fyfan. Han bokstavligen DRUNKAR i självömkan just nu, det är plågsamt att se.

De två låter som ett par som precis kommit hem från en krogen där Lennie flörtat med bartendern och skadat förtroendet i förhållandet.

Han är så djävulskt självisk när han säger till Lennie att han "umgås för mycket med Sami." Lennie behöver väl lite mental stimulans också?

Ta ut honom. Nu.

Håller fullständigt med..känner hur det kokar i mig av irritation..Han ställer orimliga krav på Lennie!! Undrar vad Lennie känner inombords egentligen???
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Haha, guuud vad det är KÄNSLIGT att kritisera Sami här!!! 😂😂😂 Jag trodde det var en tråd om Big Brother 2020, inte om Sami Jacobsson.
Och nej, jag följer öht inte PH eller nån annan regisserad "dokusåpa". Jag håller på Lennie då jag tycker han bidragit till underhållningen. Det tycker jag inte att Sami gjort. Men smaken är som baken. 😊

Hoppas det inte är Easy Riders bak du smakar på bara.
Medlem
mscatzys avatar
Undrar om inte Lennie ångrar att han har varit så tajt med Mergim. Mergim typ kväver honom. Eller så går han igång på att få sådan typ av uppmärksamhet (som han ju fick av Amilia också). Mergim beter sig som en förorättad flickvän.
2020-05-11, 20:15
Medlem
När Frida kommer till gården säger Lennie att hon absolut inte stör. Här hade Mergim velat att Lennie sagt: Frida, kan du lämna oss ifred tills du ska lämna huset.
Medlem
Mouchinos avatar
[quote=herpesvårta|71537020]Jag orkar inte med Mergim mer. Allt han säger till Lennie på utegården nu. Fyfan. Han bokstavligen DRUNKAR i självömkan just nu, det är plågsamt att se.

De två låter som ett par som precis kommit hem från en krogen där Lennie flörtat med bartendern och skadat förtroendet i förhållandet.

Han är så djävulskt självisk när han säger till Lennie att han "umgås för mycket med Sami." Lennie behöver väl lite mental stimulans också?

Ta ut honom. Nu.[/Q

Han har noll självkännedom och allt ska kretsa kring honom och respekterar inte Lennie som den han är utan bara kräver och kräver. Man får inte vara så egoistisk som Mergim är. Man kan inte äga någon. Går inte att leva i sen sådan relation, vad det än är. Men Lennie nämde ju vänskap men samma gäller där.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag orkar inte med Mergim mer. Allt han säger till Lennie på utegården nu. Fyfan. Han bokstavligen DRUNKAR i självömkan just nu, det är plågsamt att se.

Ta ut honom. Nu.

Undrar hur Mergims fans tänker när dom ser och hör honom sån här?
Är dom för små för att förstå att det inte är ett normalt beteende?
2020-05-11, 20:16
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Underhållning? Hur gammal är du, 12-14 år? En vuxen kan väl inte tycka att hans trams är underhållande?😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in