2020-05-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Därför att de flesta som hejar på Sami röstar Frida ut denna gång, viktigt att alla röstar samma! Hade det varit rösta kvar hade det varit lätt! Nej Frida skulle aldrig vinna över Sami i en final, finns inte på kartan
Varför? Hon har minst stöd= mer vill att andra vinner. Jättekonstigt? Rösta på Frida om du håller på henne. Jag röstar på den jag vill ska vinna. Kram
2020-05-11, 20:05
Medlem
mscatzys avatar
Trubbel i paradiset.
2020-05-11, 20:06
Medlem
Mouchinos avatar
Nu sa Lennie att han känner vänskap. Inte vad Mergim ville höra antar jag
2020-05-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
LYSTRING! Nu har Mergim spänt på sig offerallen och säger nu att han inte kommer att delta i final festen nästa vecka. Hur många tror att han menar det och kommer hålla sitt löfte?

Haha, finns inte på kartan! Lika mycket snack som det Jasmine kör med.
2020-05-11, 20:07
Medlem
Dra åt helvete vad orimlig Mergim är.
2020-05-11, 20:07
Medlem
Mouchinos avatar
Allt detta är för att Mergim är förälskad i Lennie och han vill ha mer.
2020-05-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Varför? Hon har minst stöd= mer vill att andra vinner. Jättekonstigt? Rösta på Frida om du håller på henne. Jag röstar på den jag vill ska vinna. Kram

Man röstar UT ju Frida UT = Sami KVAR!
2020-05-11, 20:08
Medlem
Gissa vem som har denna diagnos

2020-05-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
LYSTRING! Nu har Mergim spänt på sig offerallen och säger nu att han inte kommer att delta i final festen nästa vecka. Hur många tror att han menar det och kommer hålla sitt löfte?
1. Han sa i natt att han kan lika gärna ryka nu, då han fick varning för slagit Frida.
2. Jag ryker på onsdag ändå... Eeeeh, vet han något jag inte vet?
3. Lennie. Jag kommenterar inte detta. 😳😳😳😳😳
2020-05-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Allt detta är för att Mergim är förälskad i Lennie och han vill ha mer.

Rätt säker på att det hade blivit samma sak om det bara varit Anty eller bara Amilia kvar med honom. Men Gosen sväljer ju allt vilket gör det mer tacksamt att bete sig dåligt.
2020-05-11, 20:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag orkar inte med Mergim mer. Allt han säger till Lennie på utegården nu. Fyfan. Han bokstavligen DRUNKAR i självömkan just nu, det är plågsamt att se.

De två låter som ett par som precis kommit hem från en krogen där Lennie flörtat med bartendern och skadat förtroendet i förhållandet.

Han är så djävulskt självisk när han säger till Lennie att han "umgås för mycket med Sami." Lennie behöver väl lite mental stimulans också?

Ta ut honom. Nu.
2020-05-11, 20:11
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Finns två ganska tydliga tecken på att relationen mellan Mergim och Lennie är destruktiv! Vad gäller Lennie så kan jag tänka mig att han går och bär på passiv agressivitet där han liksom vänder det in mot sig själv för han kanske tror att ilska är skadligt eller frånstötande. Han är så konflikträdd så istället för att ta itu med det så visar han sin frustration och besvikelse på ett att inte konfrontera sätt. Det kan man göra genom att man ignorerar eller att man spelar ut människor mot varandra. Man bibehåller den här vänliga fasaden när man är utanför sitt hem för att rämna när man kommer hem och kanske går ut över andra som inte fattar någonting i det läget. att vara omtänksam och sympatisk

Frida som verkar vara en stark person och trygg i sig själv får Mergim en större kick av att bryta ner då hon utåt sett är så stadig och hållfast. Jag tror att det är därför Frida inte kan se det Mergim gör mot henne.
Angående Lenny, det kan ju faktiskt också vara så att han EGENTLIGEN inte är förlamade passiv och konflikträdd ÖVERHUVUDTAGET!
Skulle inte förvåna mig ett skvatt egentligen om det också bara är skådespel från hans sida, precis som hans patetiska "rädsla" och så extremt fjantigt överdrivna "glädje".
Allt för att ragga röster från superkorkade, lättlurade lattemorsor
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-11 kl. 20:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in