2020-05-11, 18:43
Medlem
Simsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ikväll röstar ALLA som vill ha kvar Sami på Frida ut!
Jag röstade på Jas. Men egentligen vill jag ha ut alla kvällens nominerade. Lennie for the win! 😃
2020-05-11, 18:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är Mergim tatuerad?
Inte svar på min fråga.
2020-05-11, 18:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simson
Ja inte är det då Sami. Han har ju glidit på en räkmacka bakom alla andra ända sedan han satte sina fötter i det där huset och varken sagt bu eller bä. Nej, den beskrivningen stämmer bara in på Lennie eller Frida. Men kanske mest på Lennie, så det måste vara honom du beskriver.
Fel svar.
2020-05-11, 18:52
Medlem
Folk säger att sami har varit sig själv i huset och vad är det? En tråkig, bitter, skitsnackare, konflikträdd person. Och som faller lätt för grupptryck. Wow vad awesome.
2020-05-11, 18:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är ju inte sista veckan i hans liv. Han behöver verkligen jobba med sig själv på olika sätt.

Ja precis vad jag tycker också. Ingen annan än han själv kan fixa detta, kanske terapi och hjälp att lära sig hur han ska tänka i såna här situationer. Han bygger ju bara upp en massa negativa tankar som sen blir sant för honom och det leder till de här utbrotten. Han ser scenarion framför sig i sitt huvud som inte ens har hänt och det triggar igång den här osäkerheten och starka behovet att kolla allt Lennie gör och säger eller vad han inte säger. Han MÅSTE ta itu med detta för det förpestar hans tillvaro och andras.

Ett tecken på utefter vad man sett är Lennie på väg in i en annalkande destruktiv relation där att han antaglien kommer att känna sig väldigt trött och sliten för det tar så jävla mycket energi när han hela tiden måste vara medveten om vad han säger och gör så ingen konflikt uppstår. Han kommer att känna sig tvungen att planera sitt umgänge med andra efter Mergims behov och jag tror Lennie känner att det är något som inte stämmer men han rationaliserar bort det och fortsätter umgås med Mergim ändå.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-11 kl. 19:00.
2020-05-11, 18:55
Medlem
Låter skumt att Jasmine skulle vilja åka ut en vecka innan final, hon som pratat så mycket om miljonen.

Taktik?
2020-05-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inte svar på min fråga.
Inte vad jag vet. Sa han inte att han var rädd? Nu dööör jag... på grov skånska, då Alex fick sin? Och i kväll kommer döööööden komma fort. Frida ryker, OCH SAMI THE BIG BOSS kommer tillbaka, Lennie sover med Sami. Nästa steg: kill my self....🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mycket popcorn och colazero i natt....
2020-05-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja precis vad jag tycker också. Ingen annan än han själv kan fixa detta, kanske terapi och hjälp att lära sig hur han ska tänka i såna här situationer. Han bygger ju bara upp en massa negativa tankar som sen blir sant för honom och det leder till de här utbrotten. Han ser scenarion framför sig i sitt huvud som inte ens har hänt och det triggar igång den här osäkerheten och starka behovet att kolla allt Lennie gör och säger eller vad han inte säger. Han MÅSTE ta itu med detta för det förpestar hans tillvaro och andras. Ett tecken på utefter vad man sett är Lennie på väg in i en annalkande destruktiv relation där att han antaglien kommer att känna sig väldigt trött och sliten för det tar så jävla mycket energi när han hela tiden måste vara medveten om vad han säger och gör så ingen konflikt uppstår. Han kommer att känna sig tvungen att planera sitt umgänge med andra efter Mergims behov och jag tror Lennie känner att det är något som inte stämmer men han rationaliserar bort det och fortsätter umgås med Mergim ändå.
Konstigt ändå... 20011 då Richard fick psykos så rök han på typ 3 dagar. Nu är det kul tv, eller? 😳😳😳😳😳
2020-05-11, 19:02
Medlem
Fp
2020-05-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja precis vad jag tycker också. Ingen annan än han själv kan fixa detta, kanske terapi och hjälp att lära sig hur han ska tänka i såna här situationer. Han bygger ju bara upp en massa negativa tankar som sen blir sant för honom och det leder till de här utbrotten. Han ser scenarion framför sig i sitt huvud som inte ens har hänt och det triggar igång den här osäkerheten och starka behovet att kolla allt Lennie gör och säger eller vad han inte säger. Han MÅSTE ta itu med detta för det förpestar hans tillvaro och andras.

Ett tecken på utefter vad man sett är Lennie på väg in i en annalkande destruktiv relation där att han antaglien kommer att känna sig väldigt trött och sliten för det tar så jävla mycket energi när han hela tiden måste vara medveten om vad han säger och gör så ingen konflikt uppstår. Han kommer att känna sig tvungen att planera sitt umgänge med andra efter Mergims behov och jag tror Lennie känner att det är något som inte stämmer men han rationaliserar bort det och fortsätter umgås med Mergim ändå.
Mergim kommer inte tacka någon för den björntjänst han råkat ut för. Borde kastats ut för länge sedan. Fixar inte en sekund utan Lennie, hur fan ska han fixa alla våra observationer och kommentarer? Det är inget drev, alla kommentarer befogade. Och resten... oj oj oj... En familj där man slåss etc. Nä fy faan. Sabb psykakut.
2020-05-11, 19:11
Medlem
herpesvårtas avatar
Humor att Frida har mer brittisk accent än britten själv

Jag undrar vad Jasse gjorde istället för att lära sig engelska som sin syster? Tog selfies?
2020-05-11, 19:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Folk säger att sami har varit sig själv i huset och vad är det? En tråkig, bitter, skitsnackare, konflikträdd person. Och som faller lätt för grupptryck. Wow vad awesome.
Är det inte Lennie du beskriver?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in