2020-05-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Står att det är privat?
Börja följ.
2020-05-11, 14:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Börja följ.

Men åhh haha tack <3
2020-05-11, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han gjorde inte det 🙄 såg när han skojjade med kameran på natten. Han gjorde en massa bus och skojjade peta i näsan och sprätta iväg den. Han förklarade ju det sen också.

Malin tog ju upp det i direktsändningen och när han sa att han skojade sa hon nej du, vi ser dig hela tiden.. typ. Oavsett så sov Frida och var inte med i skämtet.. säger i alla fall en hel del enligt mig..
2020-05-11, 14:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Malin tog ju upp det i direktsändningen och när han sa att han skojade sa hon nej du, vi ser dig hela tiden.. typ. Oavsett så sov Frida och var inte med i skämtet.. säger i alla fall en hel del enligt mig..

Nej Mergim är inte snäll mot Frida och blir mer och mer jävlig mot henne.
2020-05-11, 14:09
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Hur? Mergim hänger inte löst

Justja
2020-05-11, 14:16
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Han skojjade... Höll på med en massa då kameran följde han i alla rörelser. Va såklart inte moget, men va ingen snorkråka.
2020-05-11, 14:24
Medlem
Citat:
Konstigt är det alltihop. Hon blev ju så arg på Julia när Julia drack bara för att Julia blev glad i hågen som vi brukar kalla det när man blir lite högljudd, gladare och lite mer intensiv, så till den grad att hon bad produktionen att inte ta in alkohol och startade till och med en diskussion där hon sa helt orimliga saker och reagerade helt uppåt väggarna på Julia som är långt långt ifrån så "farlig" som Mergim är..

Jag tror mycket är ett spel för galleriet från Fridas sida och även dessa bråken är säkert planerade för att kunna rädda kvar Frida genom att vi tittare antingen vill se fortsättningen av detta eller för att hon ska vinna sympatier bara och räddas därav. Hade det varit på riktigt hade hon nog sagt ifrån eller börjat gråta..

Mergim bad ju produktionen igår via kameror tala om för honom om han sitter säkert eller inte igår kväll och det är väl för att vill veta hur långt han kan gå utan att åka ut innan finalen..

Alltså Jasmine skall framstå som en fyllekaja, så att Frida måste angripa? Vill hon att Jassa skall framstå som ngt negativt?

Gymsabotaget såg jag och tolkade det så här: Frida hade ångest och mådde dåligt p g a att ngn negativ känsla som hon förnekat ville fram. I stället för att känna känslan och stå ut med den saboterade hon gymmet då Sami blev arg. Hon fick Sami känna det som hon själv borde ha känt. Sami borde inte ha gått med på hennes manipulerande, men det gjorde han.

Vilka knappar hos Mergin tryckte hon på för att få honom att bli aggressiv? Hon provocerade honom säkert och sa inte ifrån redan från början. Varför inte? Hon kanske ville att han skulle göra bort sig precis som Sami? Nu menar jag inte att Mergim inte skulle vara ansvarig för sitt handlande, men Frida har jag sätt många ggr manipulera andra till ngt. Mergim lät henne manipulera honom. Själv vill hon framstå som den snällaste av alla, och ju mer hon får de andra att agera som "icke snälla" desto snällare framstår hon själv! Det är ngt konstigt med tanten.
2020-05-11, 14:32
Medlem
csfs avatar
vem tror ni åker ikväll?

Jag tror och hoppas på frida
2020-05-11, 14:55
Medlem
Det var dumt att inte ta ut Mergim när det fanns möjlighet. Bättre att han hade åkt än Julia
2020-05-11, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja vad ska man säga? Säger en hel del om vårt samhälle det är väl allt.

I övrigt så håller jag med om att Mergim beter sig såhär ostabilt för att han dels får hålla inne sin aggression i huset numera och den sipprar ut från alla möjliga håll förklädd som "skoj", och dels för att han inte får leva sitt liv som han vill. Det är uppenbart för mig att hans bibel av problem grundar sig i hans identitetskris.
Håller med dig. Skulle förresten inte förvåna mig om han kommer lämna självmant. Fast annars blir han nog utskickad i veckan då Jasmine, Lennie och Sami verkar ha större tittarstöd. Då måste vi se till att kämpa för att inte Lennie ska ta hem vinsten!
2020-05-11, 15:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Vilka knappar hos Mergin tryckte hon på för att få honom att bli aggressiv? Hon provocerade honom säkert och sa inte ifrån redan från början. Varför inte? Hon kanske ville att han skulle göra bort sig precis som Sami? Nu menar jag inte att Mergim inte skulle vara ansvarig för sitt handlande, men Frida har jag sätt många ggr manipulera andra till ngt. Mergim lät henne manipulera honom. Själv vill hon framstå som den snällaste av alla, och ju mer hon får de andra att agera som "icke snälla" desto snällare framstår hon själv! Det är ngt konstigt med tanten.

Jag tror inte Frida vill manipulera Mergim till något sådant, tycker hon verkligen tycker om han och förstår vilka svårigheter han tampas med och bryr sig enormt mycket.
Jag fattar Mergim på det sättet att det alltid varit han och Lennie. Dom ska ska göra allt, det har även Lennie velat, massor av planer. Det har varit en trygghet för Mergim.
Nu helt plötsligt så tas mycket av det ifrån han (sängen) och att Sami eggar upp han lite onödigt mycket ibland på kvällarna. Han säger att han och Lennie ska bada hela tiden. Han säger att han vill sova med Lennie för han har aldrig sovit så gott helt plötsligt Nu säger han gång på gång framför mergim att han och Lennie ska resa, som de två pratat om. Lennie kramar mergim gonatt innan han går in till Sami.
Han har ingen aning hur han ska betee sig i denna situation och blir trotsig istället. Tror allt bara snurrar i hans huvud och han är livrädd, men vill försöka dölja det (vilket inte går så bra).
Sen kom beskedet att de inte får mörk BUS. Vilket dom inte vet varför, så då tar han det som att dom också vill jävlas.
Han mår skitpiss och hamnar djupare och djupare ner i spiralen.
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-11 kl. 15:54.
2020-05-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bbklipp
Såg att hans syster har kommenterat att han och hon brukar skojja runt så....

Riktigt vidrigt beteende han har mot Frida som bara är genomsnäll mot honom konstant. Men hon måste ju också ha något fel. Hon älskar swingers, gillar när killar är hårdhänta mot henne, tar all skit och bara skrattar. Känns inte helt friskt, man kan ju undra vad som har hänt i hennes liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in